https://hook.eu1.make.com/fufmqw1z3fxqf1ncvxsgjrx55l1m76ib

Lekcja tekstowa

  1. Korzystanie z dedykowanej do tego platformy

Przygotowując się do webinaru, trzeba zaopatrzyć się w platformę, na której odbędzie się to spotkanie / szkolenie. Możesz skorzystać z: eCam Live, Zoom, Live Webinar, Click Meeting. Swoje webinary od jakiegoś czasu prowadzę na LiveWebinar i z całego serducha mogę Ci ją polecić.

  1. Wybierz odpowiedni dzień tygodnia

Jak pokazują statystyki najlepiej zaplanować swój webinar od wtorku do czwartku w godzinach wieczornych. Najpopularniejszą godziną jest 20:00. Wadą tych terminów jest to, że inni też będą o tej porze nadawać.

  1. Promowanie webinaru zacznij około 2 tygodnie przed planowaną datą.

Daj się poznać swoim odbiorcom, wzbudzaj ich zainteresowanie. To także idealny czas, aby pokazać, że jesteś ekspertem – daj próbkę wiedzy – dostęp do wpisu blogowego / dedykowaną check-listę. Zapowiedz, że w trakcie webinaru rozwiniesz temat. Oczekiwany efekt: wysoka frekwencja nakręconych na Twoją wiedzę i rozwiązania potencjalnych klientów.

  1. Odpowiednie parametry techniczne

Nim zaplanujesz swoją transmisję na żywo, koniecznie sprawdź, czy masz wystarczające parametry techniczne, aby całość przebiegła pomyślnie:

– łącze o przynajmniej 15-20 Mb/s prędkości wysyłania

– komputer / laptop (podpięty do sieci) z pamięcią minimum 4 GB RAM

– dobry mikrofon

– plan tego, co chcesz powiedzieć, scenariusz lub prezentacja

– pomieszczenie, w którym nikt nie będzie przeszkadzał podczas transmisji

– dobre oświetlenie

– estetyczne tło

– ulubiony napój (bezalkoholowy) 

  1. Przygotuj sobie scenariusz webinaru

Napisz na kartce kilka najważniejszych punktów, obszarów, które chcesz poruszyć, tak by webinar układał się w logiczną, dynamiczną całość. Możesz również skorzystać ze scenariusza, który dla Ciebie przygotowałem: https://docs.google.com/document/d/1NnbfRB9zpPTEtnnPhCbQzLAR-C79RoNmWNID8Xj9uWI/edit?usp=sharing

  1. Test przed startem – sprawdź dźwięk i obraz

Przed startem webinaru warto zrobić test, aby sprawdzić, czy dobrze Cię widać i słychać. Ten sam zabieg powtórz na samym początku spotkania online. Poproś uczestników, aby napisali w komentarzu, czy wszystko jest w porządku. Dopiero wtedy możesz przejść do głównej części. 

  1. Nawiązuj kontakt z osobami, które oglądają Cię na żywo na FB

Zadawaj pytania, sprawdź, czy to, co mówisz jest dla nich wartościowe, proś o tzw. “falę serduszek” – wszystko po to, aby każdy z uczestników wiedział, że pamiętasz o nich po drugiej stronie, czuł się potrzebny i dzięki temu zaangażowany.

  1. Reaguj na komentarze.

To pokaże Twoim odbiorcom, że nie mówisz sam dla siebie, tylko faktycznie zależy Ci na tym, aby oni dostali wartościową wiedzę. Reaguj na to, co piszą ludzie w komentarzach, odnoś się do ich tez, odpowiadaj na pytania. 

  1. Zmieniaj stan odbiorców

Mniej – więcej co 7 minut powinno się zmieniać energię podczas webinaru. Dzięki temu przez dłuższy czas utrzymasz uwagę oglądających. Nie bój się przechodzić z żartów do tematów poważnych, inspirujących, czy wzruszających. Żongluj nimi.

  1. Ubierz się tak, jak jesteś ubrany, gdy spotykasz się z klientami

To uwiarygodni Ciebie w oczach odbiorców. Nie udawaj – bądź taki, jak jesteś na co dzień w pracy.

Lekcja audio

  1. Korzystanie z dedykowanej do tego platformy

Przygotowując się do webinaru, trzeba zaopatrzyć się w platformę, na której odbędzie się to spotkanie / szkolenie. Możesz skorzystać z: eCam Live, Zoom, Live Webinar, Click Meeting. Swoje webinary od jakiegoś czasu prowadzę na LiveWebinar i z całego serducha mogę Ci ją polecić.

  1. Wybierz odpowiedni dzień tygodnia

Jak pokazują statystyki najlepiej zaplanować swój webinar od wtorku do czwartku w godzinach wieczornych. Najpopularniejszą godziną jest 20:00. Wadą tych terminów jest to, że inni też będą o tej porze nadawać.

  1. Promowanie webinaru zacznij około 2 tygodnie przed planowaną datą.

Daj się poznać swoim odbiorcom, wzbudzaj ich zainteresowanie. To także idealny czas, aby pokazać, że jesteś ekspertem – daj próbkę wiedzy – dostęp do wpisu blogowego / dedykowaną check-listę. Zapowiedz, że w trakcie webinaru rozwiniesz temat. Oczekiwany efekt: wysoka frekwencja nakręconych na Twoją wiedzę i rozwiązania potencjalnych klientów.

  1. Odpowiednie parametry techniczne

Nim zaplanujesz swoją transmisję na żywo, koniecznie sprawdź, czy masz wystarczające parametry techniczne, aby całość przebiegła pomyślnie:

– łącze o przynajmniej 15-20 Mb/s prędkości wysyłania

– komputer / laptop (podpięty do sieci) z pamięcią minimum 4 GB RAM

– dobry mikrofon

– plan tego, co chcesz powiedzieć, scenariusz lub prezentacja

– pomieszczenie, w którym nikt nie będzie przeszkadzał podczas transmisji

– dobre oświetlenie

– estetyczne tło

– ulubiony napój (bezalkoholowy) 

  1. Przygotuj sobie scenariusz webinaru

Napisz na kartce kilka najważniejszych punktów, obszarów, które chcesz poruszyć, tak by webinar układał się w logiczną, dynamiczną całość. Możesz również skorzystać ze scenariusza, który dla Ciebie przygotowałem: https://docs.google.com/document/d/1NnbfRB9zpPTEtnnPhCbQzLAR-C79RoNmWNID8Xj9uWI/edit?usp=sharing

  1. Test przed startem – sprawdź dźwięk i obraz

Przed startem webinaru warto zrobić test, aby sprawdzić, czy dobrze Cię widać i słychać. Ten sam zabieg powtórz na samym początku spotkania online. Poproś uczestników, aby napisali w komentarzu, czy wszystko jest w porządku. Dopiero wtedy możesz przejść do głównej części. 

  1. Nawiązuj kontakt z osobami, które oglądają Cię na żywo na FB

Zadawaj pytania, sprawdź, czy to, co mówisz jest dla nich wartościowe, proś o tzw. “falę serduszek” – wszystko po to, aby każdy z uczestników wiedział, że pamiętasz o nich po drugiej stronie, czuł się potrzebny i dzięki temu zaangażowany.

  1. Reaguj na komentarze.

To pokaże Twoim odbiorcom, że nie mówisz sam dla siebie, tylko faktycznie zależy Ci na tym, aby oni dostali wartościową wiedzę. Reaguj na to, co piszą ludzie w komentarzach, odnoś się do ich tez, odpowiadaj na pytania. 

  1. Zmieniaj stan odbiorców

Mniej – więcej co 7 minut powinno się zmieniać energię podczas webinaru. Dzięki temu przez dłuższy czas utrzymasz uwagę oglądających. Nie bój się przechodzić z żartów do tematów poważnych, inspirujących, czy wzruszających. Żongluj nimi.

  1. Ubierz się tak, jak jesteś ubrany, gdy spotykasz się z klientami

To uwiarygodni Ciebie w oczach odbiorców. Nie udawaj – bądź taki, jak jesteś na co dzień w pracy.

Zadanie

  1. Korzystanie z dedykowanej do tego platformy

Przygotowując się do webinaru, trzeba zaopatrzyć się w platformę, na której odbędzie się to spotkanie / szkolenie. Możesz skorzystać z: eCam Live, Zoom, Live Webinar, Click Meeting. Swoje webinary od jakiegoś czasu prowadzę na LiveWebinar i z całego serducha mogę Ci ją polecić.

  1. Wybierz odpowiedni dzień tygodnia

Jak pokazują statystyki najlepiej zaplanować swój webinar od wtorku do czwartku w godzinach wieczornych. Najpopularniejszą godziną jest 20:00. Wadą tych terminów jest to, że inni też będą o tej porze nadawać.

  1. Promowanie webinaru zacznij około 2 tygodnie przed planowaną datą.

Daj się poznać swoim odbiorcom, wzbudzaj ich zainteresowanie. To także idealny czas, aby pokazać, że jesteś ekspertem – daj próbkę wiedzy – dostęp do wpisu blogowego / dedykowaną check-listę. Zapowiedz, że w trakcie webinaru rozwiniesz temat. Oczekiwany efekt: wysoka frekwencja nakręconych na Twoją wiedzę i rozwiązania potencjalnych klientów.

  1. Odpowiednie parametry techniczne

Nim zaplanujesz swoją transmisję na żywo, koniecznie sprawdź, czy masz wystarczające parametry techniczne, aby całość przebiegła pomyślnie:

– łącze o przynajmniej 15-20 Mb/s prędkości wysyłania

– komputer / laptop (podpięty do sieci) z pamięcią minimum 4 GB RAM

– dobry mikrofon

– plan tego, co chcesz powiedzieć, scenariusz lub prezentacja

– pomieszczenie, w którym nikt nie będzie przeszkadzał podczas transmisji

– dobre oświetlenie

– estetyczne tło

– ulubiony napój (bezalkoholowy) 

  1. Przygotuj sobie scenariusz webinaru

Napisz na kartce kilka najważniejszych punktów, obszarów, które chcesz poruszyć, tak by webinar układał się w logiczną, dynamiczną całość. Możesz również skorzystać ze scenariusza, który dla Ciebie przygotowałem: https://docs.google.com/document/d/1NnbfRB9zpPTEtnnPhCbQzLAR-C79RoNmWNID8Xj9uWI/edit?usp=sharing

  1. Test przed startem – sprawdź dźwięk i obraz

Przed startem webinaru warto zrobić test, aby sprawdzić, czy dobrze Cię widać i słychać. Ten sam zabieg powtórz na samym początku spotkania online. Poproś uczestników, aby napisali w komentarzu, czy wszystko jest w porządku. Dopiero wtedy możesz przejść do głównej części. 

  1. Nawiązuj kontakt z osobami, które oglądają Cię na żywo na FB

Zadawaj pytania, sprawdź, czy to, co mówisz jest dla nich wartościowe, proś o tzw. “falę serduszek” – wszystko po to, aby każdy z uczestników wiedział, że pamiętasz o nich po drugiej stronie, czuł się potrzebny i dzięki temu zaangażowany.

  1. Reaguj na komentarze.

To pokaże Twoim odbiorcom, że nie mówisz sam dla siebie, tylko faktycznie zależy Ci na tym, aby oni dostali wartościową wiedzę. Reaguj na to, co piszą ludzie w komentarzach, odnoś się do ich tez, odpowiadaj na pytania. 

  1. Zmieniaj stan odbiorców

Mniej – więcej co 7 minut powinno się zmieniać energię podczas webinaru. Dzięki temu przez dłuższy czas utrzymasz uwagę oglądających. Nie bój się przechodzić z żartów do tematów poważnych, inspirujących, czy wzruszających. Żongluj nimi.

  1. Ubierz się tak, jak jesteś ubrany, gdy spotykasz się z klientami

To uwiarygodni Ciebie w oczach odbiorców. Nie udawaj – bądź taki, jak jesteś na co dzień w pracy.

Dodatkowe informacje
Dodatkowe informacje
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Złote zasady transmisji online
keyboard_arrow_down
Strategia marketingowa w 12 krokach
99%
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
No items found.
No items found.
No items found.