https://hook.eu1.make.com/fufmqw1z3fxqf1ncvxsgjrx55l1m76ib

Lekcja tekstowa

O tym, jak bardzo różnią się działania gigantycznych korporacji od małych, lokalnych biznesów wiemy wszyscy. Czas przyjrzeć się, czym dokładnie i znaleźć elementy, którymi możesz się zainspirować i które z elementów jesteś w stanie wdrożyć w swojej firmie.

Kampanie korporacyjneMały biznes
Minimalizacja ryzyka (jest dużo do stracenia)Jest przestrzeń, aby się wyróżnić
Wielowarstwowa akceptacja każdej decyzjiWłaściciel elastycznie (szybko) podejmuje decyzje.
Nastawienie na marketing ozdobnyNastawienie na marketing efektywnościowy
Mogą czekać na odroczoną gratyfikacjęPatrzą na pieniądze, a nie na opinię
Są w stanie pojawić się wszędzie. Marketing a’la media expertBardzo precyzyjne kierowanie reklam
Potrzeba wielu zapytań, aby dać pracę działom handlowymWystarczy im 30-50 klientów miesięcznie
Mają przygotowane normalne, drogie i super drogie rozwiązaniaZazwyczaj posiadają jeden wariant oferty
Posiadają własne działy tworzenia produktu i rozwojuWprowadzają nowości “zaraz po konkurencji”
Utrzymują spójną linię graficznąTworzą materiały na różnych szablonach Canvy

Czy już widzisz, gdzie są Twoje przewagi i co możesz poprawić?

Lekcja audio

O tym, jak bardzo różnią się działania gigantycznych korporacji od małych, lokalnych biznesów wiemy wszyscy. Czas przyjrzeć się, czym dokładnie i znaleźć elementy, którymi możesz się zainspirować i które z elementów jesteś w stanie wdrożyć w swojej firmie.

Kampanie korporacyjneMały biznes
Minimalizacja ryzyka (jest dużo do stracenia)Jest przestrzeń, aby się wyróżnić
Wielowarstwowa akceptacja każdej decyzjiWłaściciel elastycznie (szybko) podejmuje decyzje.
Nastawienie na marketing ozdobnyNastawienie na marketing efektywnościowy
Mogą czekać na odroczoną gratyfikacjęPatrzą na pieniądze, a nie na opinię
Są w stanie pojawić się wszędzie. Marketing a’la media expertBardzo precyzyjne kierowanie reklam
Potrzeba wielu zapytań, aby dać pracę działom handlowymWystarczy im 30-50 klientów miesięcznie
Mają przygotowane normalne, drogie i super drogie rozwiązaniaZazwyczaj posiadają jeden wariant oferty
Posiadają własne działy tworzenia produktu i rozwojuWprowadzają nowości “zaraz po konkurencji”
Utrzymują spójną linię graficznąTworzą materiały na różnych szablonach Canvy

Czy już widzisz, gdzie są Twoje przewagi i co możesz poprawić?

Zadanie

O tym, jak bardzo różnią się działania gigantycznych korporacji od małych, lokalnych biznesów wiemy wszyscy. Czas przyjrzeć się, czym dokładnie i znaleźć elementy, którymi możesz się zainspirować i które z elementów jesteś w stanie wdrożyć w swojej firmie.

Kampanie korporacyjneMały biznes
Minimalizacja ryzyka (jest dużo do stracenia)Jest przestrzeń, aby się wyróżnić
Wielowarstwowa akceptacja każdej decyzjiWłaściciel elastycznie (szybko) podejmuje decyzje.
Nastawienie na marketing ozdobnyNastawienie na marketing efektywnościowy
Mogą czekać na odroczoną gratyfikacjęPatrzą na pieniądze, a nie na opinię
Są w stanie pojawić się wszędzie. Marketing a’la media expertBardzo precyzyjne kierowanie reklam
Potrzeba wielu zapytań, aby dać pracę działom handlowymWystarczy im 30-50 klientów miesięcznie
Mają przygotowane normalne, drogie i super drogie rozwiązaniaZazwyczaj posiadają jeden wariant oferty
Posiadają własne działy tworzenia produktu i rozwojuWprowadzają nowości “zaraz po konkurencji”
Utrzymują spójną linię graficznąTworzą materiały na różnych szablonach Canvy

Czy już widzisz, gdzie są Twoje przewagi i co możesz poprawić?

Dodatkowe informacje
Dodatkowe informacje
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Lekcja 1. Marketingowe wnioski z korporacyjnych kampanii vs. mały biznes?
keyboard_arrow_down
Strategia marketingowa w 12 krokach
99%
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
No items found.
No items found.
No items found.