https://hook.eu1.make.com/fufmqw1z3fxqf1ncvxsgjrx55l1m76ib

Lekcja tekstowa
  1. Wyznacz sobie ambitny i mierzalny cel
    Zwróciłem uwagę, że nic mnie tak nie mobilizuje do pracy, jak ambitny, ale zarazem bardzo konkretny cel do zrealizowania. Kiedyś wystąpienie na #ilovemarketing, czy walka bokserska, a teraz budowa domu.
  1. Każdy dzień zaczynam z listą zadań
    Przyznaj się, czy masz swoje działania zaplanowane w taki sposób, że codziennie rano wiesz, co będzie Twoim głównym zadaniem na dany dzień? Nie? – Czas najwyższy to zmienić. Nie staraj się zapamiętać zadań, bo zwyczajnie jest ich za dużo.
  1. Wyznaczam zadaniom priorytety
    80% efektów osiągniesz, wykonując 20% zadań. Uwielbiam zasadę Paretto. To ogromnie ważne, aby właściwie określić priorytety wykonania zadania. Z pewnością będą dni, gdy ilość zaplanowanych aktywności będzie przekraczać dobowy czas. Niestety większość zadań trwa dłużej, niż wstępnie zakładaliśmy. Właśnie w takich momentach niezmiernie ważne jest właściwe określenie ważności zadań: “od rzuć wszystko i rób to”, do “spokojnie mogę wykonać kiedyś”.
  1. Odcinam się od rozpraszaczy
    Facebook, maile, telefony nigdy nie sprzyjają kreatywnemu i efektywnemu działaniu. Dlatego na ten czas wyłącz wszystkie powiadomienia, wycisz dźwięk telefonu i skup się na danym zadaniu. Zainstaluj aplikację ColdTurkey lub wtyczkę do Google Chrome Kill News Feed (najlepiej skorzystaj z obu).
  1. Korzystam z aplikacji do zarządzania zadaniami
    Osobiście, nie wyobrażam sobie pracy bez aplikacji, która mówi mi, co w danym momencie i dla kogo mam zrobić. Ba! Bez Nozbe już dawno bym zginął. Nie znasz tego narzędzia? – Czas to zmienić. Obudzisz swoją produktywność na nowo!
  1. Analizuję moją efektywność
    Jeśli do tej pory nie było to stałą praktyką w Twojej firmie, to zacznij systematycznie mierzyć czas wykonywania poszczególnych zadań. Pomoże Ci w tym aplikacja TimePot. Gdy już wiesz, które z zadań zajmują najwięcej czasu, możesz skuteczniej planować kolejne tygodnie pracy swojej i zespołu.
  1. Mam opracowane procedury działania
    Tak, tak – jest z nimi sporo pracy, ale gdy masz je opracowane, to wprowadzenie nowego pracownika zajmuje około 60% mniej czasu. Ważne, aby procedury, strategie działania w Twojej firmie były dopracowane na tyle szczegółowo, by nie zostawiać przestrzeni do dyskusji oraz negocjacji. Cholernie czasochłonne, ale i efektywne narzędzie.
  1. Każdy z pracowników wie, jakie są jego obowiązki
    Teoretycznie każdy wie, co należy do jego obowiązków – w końcu zatrudniał się na określone stanowisko. Z doświadczenia mogę jednak podpowiedzieć, że warto opracować dokument, w którym punkt po punkcie wypiszesz zakres odpowiedzialności i zadań dla każdego pracownika/ stanowiska. Ważne, aby całość była tworzona we współpracy z Twoimi pracownikami. Wystarczy dokument w Google Docs, gdzie do każdej osoby napiszesz zadania, za które odpowiada.
  1. Kodeks współpracy z klientem to mój fundament
    Spisz zasady współpracy z klientami. Dzięki temu unikniesz niepotrzebnych roszczeń, kłótni i rozczarowań. Wszystko jasno i konkretnie przedstaw klientowi na samym początku Waszej współpracy.
  1. Korzystam z automatyzacji procesów
    Dzięki nim nie będziesz np. ręcznie dodawać adresów do bazy, a Twoi klienci automatycznie otrzymają powiadomienie (w tym SMS) o zapisie. Aplikacja Zapier oszczędza mi bardzo dużo czasu.
  1. Organizuję cykliczne spotkania zespołu
    Zespół zbiera się codziennie. Ja spotykam się z managerem 2 razy w tygodniu. Ważne, aby takie spotkania były regularnie organizowane i miały swoją agendę. To przestrzeń do ustalenia najbliższych priorytetów, timeline’ów oraz omówienia kwestii, które nie do końca są jasne dla pracowników. Ważne! To nie spotkanie na plotki i kawę, tylko element dnia pracy, który ma przełożyć się na efektywniejsze wykonywanie działań. My np. spotykamy się na stojąco (aby zwiększyć dynamikę). Każdy omawia przełożone zadania oraz to, co zrobi danego dnia.
Lekcja audio
  1. Wyznacz sobie ambitny i mierzalny cel
    Zwróciłem uwagę, że nic mnie tak nie mobilizuje do pracy, jak ambitny, ale zarazem bardzo konkretny cel do zrealizowania. Kiedyś wystąpienie na #ilovemarketing, czy walka bokserska, a teraz budowa domu.
  1. Każdy dzień zaczynam z listą zadań
    Przyznaj się, czy masz swoje działania zaplanowane w taki sposób, że codziennie rano wiesz, co będzie Twoim głównym zadaniem na dany dzień? Nie? – Czas najwyższy to zmienić. Nie staraj się zapamiętać zadań, bo zwyczajnie jest ich za dużo.
  1. Wyznaczam zadaniom priorytety
    80% efektów osiągniesz, wykonując 20% zadań. Uwielbiam zasadę Paretto. To ogromnie ważne, aby właściwie określić priorytety wykonania zadania. Z pewnością będą dni, gdy ilość zaplanowanych aktywności będzie przekraczać dobowy czas. Niestety większość zadań trwa dłużej, niż wstępnie zakładaliśmy. Właśnie w takich momentach niezmiernie ważne jest właściwe określenie ważności zadań: “od rzuć wszystko i rób to”, do “spokojnie mogę wykonać kiedyś”.
  1. Odcinam się od rozpraszaczy
    Facebook, maile, telefony nigdy nie sprzyjają kreatywnemu i efektywnemu działaniu. Dlatego na ten czas wyłącz wszystkie powiadomienia, wycisz dźwięk telefonu i skup się na danym zadaniu. Zainstaluj aplikację ColdTurkey lub wtyczkę do Google Chrome Kill News Feed (najlepiej skorzystaj z obu).
  1. Korzystam z aplikacji do zarządzania zadaniami
    Osobiście, nie wyobrażam sobie pracy bez aplikacji, która mówi mi, co w danym momencie i dla kogo mam zrobić. Ba! Bez Nozbe już dawno bym zginął. Nie znasz tego narzędzia? – Czas to zmienić. Obudzisz swoją produktywność na nowo!
  1. Analizuję moją efektywność
    Jeśli do tej pory nie było to stałą praktyką w Twojej firmie, to zacznij systematycznie mierzyć czas wykonywania poszczególnych zadań. Pomoże Ci w tym aplikacja TimePot. Gdy już wiesz, które z zadań zajmują najwięcej czasu, możesz skuteczniej planować kolejne tygodnie pracy swojej i zespołu.
  1. Mam opracowane procedury działania
    Tak, tak – jest z nimi sporo pracy, ale gdy masz je opracowane, to wprowadzenie nowego pracownika zajmuje około 60% mniej czasu. Ważne, aby procedury, strategie działania w Twojej firmie były dopracowane na tyle szczegółowo, by nie zostawiać przestrzeni do dyskusji oraz negocjacji. Cholernie czasochłonne, ale i efektywne narzędzie.
  1. Każdy z pracowników wie, jakie są jego obowiązki
    Teoretycznie każdy wie, co należy do jego obowiązków – w końcu zatrudniał się na określone stanowisko. Z doświadczenia mogę jednak podpowiedzieć, że warto opracować dokument, w którym punkt po punkcie wypiszesz zakres odpowiedzialności i zadań dla każdego pracownika/ stanowiska. Ważne, aby całość była tworzona we współpracy z Twoimi pracownikami. Wystarczy dokument w Google Docs, gdzie do każdej osoby napiszesz zadania, za które odpowiada.
  1. Kodeks współpracy z klientem to mój fundament
    Spisz zasady współpracy z klientami. Dzięki temu unikniesz niepotrzebnych roszczeń, kłótni i rozczarowań. Wszystko jasno i konkretnie przedstaw klientowi na samym początku Waszej współpracy.
  1. Korzystam z automatyzacji procesów
    Dzięki nim nie będziesz np. ręcznie dodawać adresów do bazy, a Twoi klienci automatycznie otrzymają powiadomienie (w tym SMS) o zapisie. Aplikacja Zapier oszczędza mi bardzo dużo czasu.
  1. Organizuję cykliczne spotkania zespołu
    Zespół zbiera się codziennie. Ja spotykam się z managerem 2 razy w tygodniu. Ważne, aby takie spotkania były regularnie organizowane i miały swoją agendę. To przestrzeń do ustalenia najbliższych priorytetów, timeline’ów oraz omówienia kwestii, które nie do końca są jasne dla pracowników. Ważne! To nie spotkanie na plotki i kawę, tylko element dnia pracy, który ma przełożyć się na efektywniejsze wykonywanie działań. My np. spotykamy się na stojąco (aby zwiększyć dynamikę). Każdy omawia przełożone zadania oraz to, co zrobi danego dnia.
Zadanie
  1. Wyznacz sobie ambitny i mierzalny cel
    Zwróciłem uwagę, że nic mnie tak nie mobilizuje do pracy, jak ambitny, ale zarazem bardzo konkretny cel do zrealizowania. Kiedyś wystąpienie na #ilovemarketing, czy walka bokserska, a teraz budowa domu.
  1. Każdy dzień zaczynam z listą zadań
    Przyznaj się, czy masz swoje działania zaplanowane w taki sposób, że codziennie rano wiesz, co będzie Twoim głównym zadaniem na dany dzień? Nie? – Czas najwyższy to zmienić. Nie staraj się zapamiętać zadań, bo zwyczajnie jest ich za dużo.
  1. Wyznaczam zadaniom priorytety
    80% efektów osiągniesz, wykonując 20% zadań. Uwielbiam zasadę Paretto. To ogromnie ważne, aby właściwie określić priorytety wykonania zadania. Z pewnością będą dni, gdy ilość zaplanowanych aktywności będzie przekraczać dobowy czas. Niestety większość zadań trwa dłużej, niż wstępnie zakładaliśmy. Właśnie w takich momentach niezmiernie ważne jest właściwe określenie ważności zadań: “od rzuć wszystko i rób to”, do “spokojnie mogę wykonać kiedyś”.
  1. Odcinam się od rozpraszaczy
    Facebook, maile, telefony nigdy nie sprzyjają kreatywnemu i efektywnemu działaniu. Dlatego na ten czas wyłącz wszystkie powiadomienia, wycisz dźwięk telefonu i skup się na danym zadaniu. Zainstaluj aplikację ColdTurkey lub wtyczkę do Google Chrome Kill News Feed (najlepiej skorzystaj z obu).
  1. Korzystam z aplikacji do zarządzania zadaniami
    Osobiście, nie wyobrażam sobie pracy bez aplikacji, która mówi mi, co w danym momencie i dla kogo mam zrobić. Ba! Bez Nozbe już dawno bym zginął. Nie znasz tego narzędzia? – Czas to zmienić. Obudzisz swoją produktywność na nowo!
  1. Analizuję moją efektywność
    Jeśli do tej pory nie było to stałą praktyką w Twojej firmie, to zacznij systematycznie mierzyć czas wykonywania poszczególnych zadań. Pomoże Ci w tym aplikacja TimePot. Gdy już wiesz, które z zadań zajmują najwięcej czasu, możesz skuteczniej planować kolejne tygodnie pracy swojej i zespołu.
  1. Mam opracowane procedury działania
    Tak, tak – jest z nimi sporo pracy, ale gdy masz je opracowane, to wprowadzenie nowego pracownika zajmuje około 60% mniej czasu. Ważne, aby procedury, strategie działania w Twojej firmie były dopracowane na tyle szczegółowo, by nie zostawiać przestrzeni do dyskusji oraz negocjacji. Cholernie czasochłonne, ale i efektywne narzędzie.
  1. Każdy z pracowników wie, jakie są jego obowiązki
    Teoretycznie każdy wie, co należy do jego obowiązków – w końcu zatrudniał się na określone stanowisko. Z doświadczenia mogę jednak podpowiedzieć, że warto opracować dokument, w którym punkt po punkcie wypiszesz zakres odpowiedzialności i zadań dla każdego pracownika/ stanowiska. Ważne, aby całość była tworzona we współpracy z Twoimi pracownikami. Wystarczy dokument w Google Docs, gdzie do każdej osoby napiszesz zadania, za które odpowiada.
  1. Kodeks współpracy z klientem to mój fundament
    Spisz zasady współpracy z klientami. Dzięki temu unikniesz niepotrzebnych roszczeń, kłótni i rozczarowań. Wszystko jasno i konkretnie przedstaw klientowi na samym początku Waszej współpracy.
  1. Korzystam z automatyzacji procesów
    Dzięki nim nie będziesz np. ręcznie dodawać adresów do bazy, a Twoi klienci automatycznie otrzymają powiadomienie (w tym SMS) o zapisie. Aplikacja Zapier oszczędza mi bardzo dużo czasu.
  1. Organizuję cykliczne spotkania zespołu
    Zespół zbiera się codziennie. Ja spotykam się z managerem 2 razy w tygodniu. Ważne, aby takie spotkania były regularnie organizowane i miały swoją agendę. To przestrzeń do ustalenia najbliższych priorytetów, timeline’ów oraz omówienia kwestii, które nie do końca są jasne dla pracowników. Ważne! To nie spotkanie na plotki i kawę, tylko element dnia pracy, który ma przełożyć się na efektywniejsze wykonywanie działań. My np. spotykamy się na stojąco (aby zwiększyć dynamikę). Każdy omawia przełożone zadania oraz to, co zrobi danego dnia.
Dodatkowe informacje
Dodatkowe informacje
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Złote zasady dobrej organizacji
keyboard_arrow_down
Strategia marketingowa w 12 krokach
99%
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
No items found.
No items found.
No items found.