https://hook.eu1.make.com/fufmqw1z3fxqf1ncvxsgjrx55l1m76ib

Lekcja tekstowa
Lekcja audio
Zadanie
Dodatkowe informacje
Dodatkowe informacje
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Jesteś scenarzystą wideo - potrzebuję skryptu w języku polskim do krótkiego materiału wideo (snack content), który pojawi się na prompterze. Użyj prostego języki i jeżeli to możliwe przykładu z życia, które podpiszesz jako moje doświadczenia w pracy z klientami - używaj liczb, aby uwiarygodnić przekaz. Chcę tworzyć treści na niszowy temat, ale zrozumiałe i atrakcyjne dla mainstreamu. W miejsce kwadratowych napisów uzupełnij swoimi treściami. Content zrób w stylu twórcy Alex Hormozi oraz Gary Vaynerchuk oraz Jamesa Cleara. Chcę, aby widz czuł się zainspirowany i zmotywowany do działania.Tytuł mojego wideo: [PROMPT]Spełnij następujące założenia dot. struktury składającej się z 5 punktów:1. Bait - jedno ze stwierdzeń na start wraz z przykładem zastosowania, aby zrobić to we właściwym kontekście. Chodzi o to, aby bait idealnie pasowało to zaproponowanego tematu. Pierwsze 2-3 sekundy wideo muszą przyciągać uwagę użytkownika do końca:Cholera, (dopełnienie)Oto (ilość) niedocenianych (sztuczek/wskazówek/trików)Wyobraź sobie, że mógłbyś (dopełnienie)Dlatego twoja (akcja) nie działaOto 3 sygnały mówiące, że powinieneś (akcja)Dlaczego nikt o tym nie mówi?Ten błąd może cię kosztować (kwota)Ujawniam swój sekret dotyczący (dopełnienie)Jak (rozwiązanie) w (czas)Oto 3 szybkie sposoby na (rozwiązanie)(dopełnienie) rzeczy, które wydają się tajemnicąCzy wciąż wierzysz w ten (branżowy) mit?Ta sztuczka zaoszczędzi ci godziny na (dopełnienie)To moje najbardziej kontrowersyjne przekonanie o (temat)To tylko ja, czy...Te X rzeczy zmieniły moje życieNie gniewaj się, ale (trudna prawda)Wyobraź sobie, że mógłbyś (dopełnienie)Sztuczka, której żałuję, że wcześniej nie znałem(ilość) rzeczy o (temat), których żałuję, że wcześniej nie znałemChcesz (rezultat), ale robisz (obecna sytuacja)To zmieni sposób, w jaki używasz (dopełnienie)Jest jedna rzecz, której nigdy nie zobaczysz, jak robięPróbowałem każdego (dopełnienie), żebyś nie musiałDlaczego 99% (publiczności) nie zrobi...Jeśli nie uzyskujesz (dopełnienie), musisz (akcja)Wszystko, co wiedziałeś o (temat) jest NIEPRAWDĄ!To jest jedyne, co musisz wiedzieć o (dopełnienie)Śmieją się ze mnie, gdy mówię, że [niewygodna prawda], ale…2. Oglądaj do końca, aby [tu podstaw cel - dobre rozwiązanie problemu]3. Problem / przykład (rana, którą ma przedstawiciel grupy docelowej)4. Rozwiązanie problemu / ujawnienie przeciwnika - co proponuję. Tu podaj bardzo aplikowalne rozwiązanie, które można prosto zastosować. Niech będzie to ćwiczenie do zrobienia dla widza. Może zostać zbudowane w formie 3-5 punktów, które podniosą wartość całego wideo.5. Kończ każde wideo - Oglądasz do końca, a więc wyślij to wideo do kogoś, kto powinien je zobaczyć. Usuń przedrostki - zostaw sam gotowy skrypt, który będę mógł skopiować.Skrypt musi mieć 400-700 znaków, bo muszę je nagrać w max. 60 sekund.
Bądź maksymalnie szczegółowy i używaj precyzyjnego języka, problemów oraz insightów właściwych dla grupy docelowej.
Wprowadzenie do AI - jak je zrozumieć
keyboard_arrow_down
Strategia marketingowa w 12 krokach
99%
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
No items found.
No items found.
No items found.