https://hook.eu1.make.com/fufmqw1z3fxqf1ncvxsgjrx55l1m76ib

Lekcja tekstowa
Lekcja audio
Zadanie
Dodatkowe informacje
Dodatkowe informacje
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Schemat:

LISTA TO – DO

ETAP 1 – Tworzenie treści live 

  1. Systematycznie publikuj wartościowe treści online (więcej na ten temat znajdziesz w uniwersalnym planie aktywności tygodniowych):
    – nagrywaj Instagram Stories
    – publikuj posty, materiały wideo na Facebooku
    – organizuj bezpłatne webinary w formie live na Facebooku lub Youtube

ETAP 2 – Publikuj treści evergreen

  1. Publikuj treści, które pomimo upływu czasu nie stracą ważności oraz prawidłowości.
  2. Skorzystaj z analizy SEO – dowiedz się, jakie najczęściej ludzie mają pytania związane z Twoim produktem/ usługą. Wykorzystaj do tego answerthepublic. 
  3. Każdy content napisz raz i przekształć do różnych kanałów komunikacji. Dzięki temu raz poświęcasz czas na stworzenie/ napisanie wartościowych treści, a następnie tylko je republikujesz w różnych formatach: blog, vlog, podcast, posty w social mediach.
  4. Po napisaniu tekstu skorzystaj z wtyczki w Google Chrome – Keyword Tool. Dzięki temu unikniesz błędów stylistycznych, ortograficznych oraz interpunkcyjnych.

ETAP 3 – Buduj bazę

  1. Stwórz lead magnet, np. w postaci e-booka: opracuj zakres, treść, wybierz odpowiednią nazwę (skorzystaj z modułu 7, lekcji 6) oraz obranduj lead magnet. Więcej na temat lead magnetu znajdziesz w Bezpłatny lead magnet.
  2. Z treści publikowanych w różnych kanałach społecznościowych, zachęcaj ludzi do polubienia Twojego fanpage, obserwowania Cię i Twoich działań na IG, YT, LI. 

ETAP 4 – Twórz treści live

  1. Systematycznie publikuj wartościowe treści online:
    – nagrywaj Instagram Stories
    – publikuj posty, materiały wideo na Facebooku
    – organizuj webinary w formie live na dedykowanych do tego platformach (na tym etapie możesz tworzyć płatne webinary).
  2. W każdym formacie treści na żywo, pokazuj, co oferujesz, jakie problemy możesz rozwiązać swoim klientom. Z treści na żywo kieruj ludzi do ofert/ landing page’y, gdzie mogą kupić: kurs online, konsultacje, zapisać się na mastermind, dołączyć do programu afiliacyjnego, kupić książkę lub szkolenie stacjonarne.

Pamiętaj, że wszystkie Twoje działania zarówno graficzne, jak i komunikacyjne muszą być spójne z Twoją stroną www.

Plan aktywności marki osobistej
keyboard_arrow_down
Strategia marketingowa w 12 krokach
99%
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
No items found.
No items found.
No items found.