https://hook.eu1.make.com/fufmqw1z3fxqf1ncvxsgjrx55l1m76ib

Lekcja tekstowa

  1. Zadbaj o pozytywne opinie we wszystkich kanałach, którymi komunikujesz się z klientami

Wpisz sobie [nazwa firmy] opinie i zobacz, do jakich wyników może dotrzeć klient. To ile posiadasz ocen/ gwiazdek jest naprawdę ważne.

  1. Regularnie dziel się wartościowymi treściami w internecie

W ten sposób udowadniasz swoją wiedzę i stajesz się ekspertem w oczach innych.

  1. Prowadź działania marketingowe zmierzające do pozyskiwania nowych fanów, followersów

Proś o polubienia, zrób płatną reklamę z konwersją na like. Duża liczba Twoich fanów to potwierdzenie dla kolejnych odwiedzających, że warto Cię obserwować. Niby nikt na to nie patrzy, ale jakoś inaczej wygląda fanpage, który ma 10 000 lajków niż ten, który ma ich 230.

  1. Informuj, jak długo prowadzisz biznes (jeśli masz doświadczenie)

Staż obecności na rynku to ważny element, który wyróżnia Cię spośród konkurencji i buduje autorytet w oczach potencjalnych klientów. Nie bez powodu wiele firm chwali się datą powstania działalności. Pamiętaj jednak, żeby uniknąć komunikatu w stylu “1 rok rozwoju – 19 lat klepania tego samego”.

  1. Prowadź wykłady na uczelniach wyższych, bierz udział w branżowych konferencjach

Nawet jeśli nie masz “dr” przed nazwiskiem, to obecność wśród doktorów i profesorów doda Ci wiarygodności. Wykładowca akademicki to zawód o wysokim zaufaniu społecznym. 

  1. Napisz książkę

Dzisiaj to nie szczyt osiągnięć, ale grubsza wizytówka i narzędzie promocji eksperta, na które, dzięki drukowi cyfrowemu, może pozwolić sobie każdy. To szczególnie mocne narzędzie w branżach, w których NIE MA ŻADNYCH publikacji.

  1. Wystąp w telewizji

Mimo, że internet zaczyna dominować jako medium, to jednak telewizja wciąż ma ogromną oglądalność i buduje autorytet tym, którzy się w niej udzielają. W internecie wywiadu może udzielić każdy, a w telewizji… no właśnie 🙂

  1. Publikuj artykuły w branżowych czasopismach

W internecie może pisać każdy, ale pismo branżowe musi reprezentować określony poziom, a dobór autorów jest bardzo precyzyjny.

  1. Buduj siatkę kontaktów i nawiązuj znajomości z wpływowymi osobami/celebrytami

Spraw, aby Twoi klienci polecali Cię innym. To bardzo podnosi poziom zaufania. Dodatkowym zabiegiem, jaki możesz zastosować na swojej stronie internetowej jest publikacja logotypów firm, z którymi współpracujesz.

  1. Nawiąż współpracę z osobą, która jest o wiele wyżej od Ciebie na drabinie popularności

Jeśli powołasz się na to, że współpracowałeś z Madonną, nie ujdzie to uwadze żadnemu z Twoich klientów.  Oczywiście może dorabiasz klucze w małej miejscowości… no ale może z Twoich usług korzysta ratusz lub jakiś urząd? W każdym tygodniu pochwal się sukcesem, który potwierdzi Twoje kompetencje.

  1. Pochwal się swoim symbolem mocy

Lekarz w prywatnym gabinecie wiesz swoje certyfikaty oraz dyplomy, żołnierz dba o to, by jego mundur zawsze wyglądał dobrze, klub, czy dyskoteka publikuje zdjęcia, na których widać kolejki przed wejściem. Zastanów się, co w Twoim biznesie jest symbolem mocy i zaufania. Dbaj o to i używaj w komunikacji z klientami.

  1. Pokaż, co zmieni się w życiu klienta

Świetny patent to metamorfozy, pokazanie procesu: przed i po. Nie bez powodu w tylu branżach ten zabieg jest wykorzystywany. Pokaż, co zmieni się w życiu klienta, jeśli skorzysta z Twojej usługi/ produktu. Jeśli masz pewność co do jakości i wykonania swojej usługi możesz zestawić swoją pracę z konkurencją.

  1. Daj gwarancję

Pozwól zrezygnować, jeśli Twoja oferta jednak nie spełnia wszystkich wymogów klienta. Gwarancję satysfakcji stosuję u siebie od zawsze i przez te kilka lat, tylko jedna osoba poprosiła o zwrot. 

Jeśli robisz rzeczy wybitne, nie bój się reklamacji. 

Lekcja audio

  1. Zadbaj o pozytywne opinie we wszystkich kanałach, którymi komunikujesz się z klientami

Wpisz sobie [nazwa firmy] opinie i zobacz, do jakich wyników może dotrzeć klient. To ile posiadasz ocen/ gwiazdek jest naprawdę ważne.

  1. Regularnie dziel się wartościowymi treściami w internecie

W ten sposób udowadniasz swoją wiedzę i stajesz się ekspertem w oczach innych.

  1. Prowadź działania marketingowe zmierzające do pozyskiwania nowych fanów, followersów

Proś o polubienia, zrób płatną reklamę z konwersją na like. Duża liczba Twoich fanów to potwierdzenie dla kolejnych odwiedzających, że warto Cię obserwować. Niby nikt na to nie patrzy, ale jakoś inaczej wygląda fanpage, który ma 10 000 lajków niż ten, który ma ich 230.

  1. Informuj, jak długo prowadzisz biznes (jeśli masz doświadczenie)

Staż obecności na rynku to ważny element, który wyróżnia Cię spośród konkurencji i buduje autorytet w oczach potencjalnych klientów. Nie bez powodu wiele firm chwali się datą powstania działalności. Pamiętaj jednak, żeby uniknąć komunikatu w stylu “1 rok rozwoju – 19 lat klepania tego samego”.

  1. Prowadź wykłady na uczelniach wyższych, bierz udział w branżowych konferencjach

Nawet jeśli nie masz “dr” przed nazwiskiem, to obecność wśród doktorów i profesorów doda Ci wiarygodności. Wykładowca akademicki to zawód o wysokim zaufaniu społecznym. 

  1. Napisz książkę

Dzisiaj to nie szczyt osiągnięć, ale grubsza wizytówka i narzędzie promocji eksperta, na które, dzięki drukowi cyfrowemu, może pozwolić sobie każdy. To szczególnie mocne narzędzie w branżach, w których NIE MA ŻADNYCH publikacji.

  1. Wystąp w telewizji

Mimo, że internet zaczyna dominować jako medium, to jednak telewizja wciąż ma ogromną oglądalność i buduje autorytet tym, którzy się w niej udzielają. W internecie wywiadu może udzielić każdy, a w telewizji… no właśnie 🙂

  1. Publikuj artykuły w branżowych czasopismach

W internecie może pisać każdy, ale pismo branżowe musi reprezentować określony poziom, a dobór autorów jest bardzo precyzyjny.

  1. Buduj siatkę kontaktów i nawiązuj znajomości z wpływowymi osobami/celebrytami

Spraw, aby Twoi klienci polecali Cię innym. To bardzo podnosi poziom zaufania. Dodatkowym zabiegiem, jaki możesz zastosować na swojej stronie internetowej jest publikacja logotypów firm, z którymi współpracujesz.

  1. Nawiąż współpracę z osobą, która jest o wiele wyżej od Ciebie na drabinie popularności

Jeśli powołasz się na to, że współpracowałeś z Madonną, nie ujdzie to uwadze żadnemu z Twoich klientów.  Oczywiście może dorabiasz klucze w małej miejscowości… no ale może z Twoich usług korzysta ratusz lub jakiś urząd? W każdym tygodniu pochwal się sukcesem, który potwierdzi Twoje kompetencje.

  1. Pochwal się swoim symbolem mocy

Lekarz w prywatnym gabinecie wiesz swoje certyfikaty oraz dyplomy, żołnierz dba o to, by jego mundur zawsze wyglądał dobrze, klub, czy dyskoteka publikuje zdjęcia, na których widać kolejki przed wejściem. Zastanów się, co w Twoim biznesie jest symbolem mocy i zaufania. Dbaj o to i używaj w komunikacji z klientami.

  1. Pokaż, co zmieni się w życiu klienta

Świetny patent to metamorfozy, pokazanie procesu: przed i po. Nie bez powodu w tylu branżach ten zabieg jest wykorzystywany. Pokaż, co zmieni się w życiu klienta, jeśli skorzysta z Twojej usługi/ produktu. Jeśli masz pewność co do jakości i wykonania swojej usługi możesz zestawić swoją pracę z konkurencją.

  1. Daj gwarancję

Pozwól zrezygnować, jeśli Twoja oferta jednak nie spełnia wszystkich wymogów klienta. Gwarancję satysfakcji stosuję u siebie od zawsze i przez te kilka lat, tylko jedna osoba poprosiła o zwrot. 

Jeśli robisz rzeczy wybitne, nie bój się reklamacji. 

Zadanie

  1. Zadbaj o pozytywne opinie we wszystkich kanałach, którymi komunikujesz się z klientami

Wpisz sobie [nazwa firmy] opinie i zobacz, do jakich wyników może dotrzeć klient. To ile posiadasz ocen/ gwiazdek jest naprawdę ważne.

  1. Regularnie dziel się wartościowymi treściami w internecie

W ten sposób udowadniasz swoją wiedzę i stajesz się ekspertem w oczach innych.

  1. Prowadź działania marketingowe zmierzające do pozyskiwania nowych fanów, followersów

Proś o polubienia, zrób płatną reklamę z konwersją na like. Duża liczba Twoich fanów to potwierdzenie dla kolejnych odwiedzających, że warto Cię obserwować. Niby nikt na to nie patrzy, ale jakoś inaczej wygląda fanpage, który ma 10 000 lajków niż ten, który ma ich 230.

  1. Informuj, jak długo prowadzisz biznes (jeśli masz doświadczenie)

Staż obecności na rynku to ważny element, który wyróżnia Cię spośród konkurencji i buduje autorytet w oczach potencjalnych klientów. Nie bez powodu wiele firm chwali się datą powstania działalności. Pamiętaj jednak, żeby uniknąć komunikatu w stylu “1 rok rozwoju – 19 lat klepania tego samego”.

  1. Prowadź wykłady na uczelniach wyższych, bierz udział w branżowych konferencjach

Nawet jeśli nie masz “dr” przed nazwiskiem, to obecność wśród doktorów i profesorów doda Ci wiarygodności. Wykładowca akademicki to zawód o wysokim zaufaniu społecznym. 

  1. Napisz książkę

Dzisiaj to nie szczyt osiągnięć, ale grubsza wizytówka i narzędzie promocji eksperta, na które, dzięki drukowi cyfrowemu, może pozwolić sobie każdy. To szczególnie mocne narzędzie w branżach, w których NIE MA ŻADNYCH publikacji.

  1. Wystąp w telewizji

Mimo, że internet zaczyna dominować jako medium, to jednak telewizja wciąż ma ogromną oglądalność i buduje autorytet tym, którzy się w niej udzielają. W internecie wywiadu może udzielić każdy, a w telewizji… no właśnie 🙂

  1. Publikuj artykuły w branżowych czasopismach

W internecie może pisać każdy, ale pismo branżowe musi reprezentować określony poziom, a dobór autorów jest bardzo precyzyjny.

  1. Buduj siatkę kontaktów i nawiązuj znajomości z wpływowymi osobami/celebrytami

Spraw, aby Twoi klienci polecali Cię innym. To bardzo podnosi poziom zaufania. Dodatkowym zabiegiem, jaki możesz zastosować na swojej stronie internetowej jest publikacja logotypów firm, z którymi współpracujesz.

  1. Nawiąż współpracę z osobą, która jest o wiele wyżej od Ciebie na drabinie popularności

Jeśli powołasz się na to, że współpracowałeś z Madonną, nie ujdzie to uwadze żadnemu z Twoich klientów.  Oczywiście może dorabiasz klucze w małej miejscowości… no ale może z Twoich usług korzysta ratusz lub jakiś urząd? W każdym tygodniu pochwal się sukcesem, który potwierdzi Twoje kompetencje.

  1. Pochwal się swoim symbolem mocy

Lekarz w prywatnym gabinecie wiesz swoje certyfikaty oraz dyplomy, żołnierz dba o to, by jego mundur zawsze wyglądał dobrze, klub, czy dyskoteka publikuje zdjęcia, na których widać kolejki przed wejściem. Zastanów się, co w Twoim biznesie jest symbolem mocy i zaufania. Dbaj o to i używaj w komunikacji z klientami.

  1. Pokaż, co zmieni się w życiu klienta

Świetny patent to metamorfozy, pokazanie procesu: przed i po. Nie bez powodu w tylu branżach ten zabieg jest wykorzystywany. Pokaż, co zmieni się w życiu klienta, jeśli skorzysta z Twojej usługi/ produktu. Jeśli masz pewność co do jakości i wykonania swojej usługi możesz zestawić swoją pracę z konkurencją.

  1. Daj gwarancję

Pozwól zrezygnować, jeśli Twoja oferta jednak nie spełnia wszystkich wymogów klienta. Gwarancję satysfakcji stosuję u siebie od zawsze i przez te kilka lat, tylko jedna osoba poprosiła o zwrot. 

Jeśli robisz rzeczy wybitne, nie bój się reklamacji. 

Dodatkowe informacje
Dodatkowe informacje
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Złote zasady budowania zaufania
keyboard_arrow_down
Strategia marketingowa w 12 krokach
99%
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
No items found.
No items found.
No items found.