- Zadbaj o pozytywne opinie we wszystkich kanałach, którymi komunikujesz się z klientami
Wpisz sobie [nazwa firmy] opinie i zobacz, do jakich wyników może dotrzeć klient. To ile posiadasz ocen/ gwiazdek jest naprawdę ważne.
- Regularnie dziel się wartościowymi treściami w internecie
W ten sposób udowadniasz swoją wiedzę i stajesz się ekspertem w oczach innych.
- Prowadź działania marketingowe zmierzające do pozyskiwania nowych fanów, followersów
Proś o polubienia, zrób płatną reklamę z konwersją na like. Duża liczba Twoich fanów to potwierdzenie dla kolejnych odwiedzających, że warto Cię obserwować. Niby nikt na to nie patrzy, ale jakoś inaczej wygląda fanpage, który ma 10 000 lajków niż ten, który ma ich 230.
- Informuj, jak długo prowadzisz biznes (jeśli masz doświadczenie)
Staż obecności na rynku to ważny element, który wyróżnia Cię spośród konkurencji i buduje autorytet w oczach potencjalnych klientów. Nie bez powodu wiele firm chwali się datą powstania działalności. Pamiętaj jednak, żeby uniknąć komunikatu w stylu “1 rok rozwoju – 19 lat klepania tego samego”.
- Prowadź wykłady na uczelniach wyższych, bierz udział w branżowych konferencjach
Nawet jeśli nie masz “dr” przed nazwiskiem, to obecność wśród doktorów i profesorów doda Ci wiarygodności. Wykładowca akademicki to zawód o wysokim zaufaniu społecznym.
- Napisz książkę
Dzisiaj to nie szczyt osiągnięć, ale grubsza wizytówka i narzędzie promocji eksperta, na które, dzięki drukowi cyfrowemu, może pozwolić sobie każdy. To szczególnie mocne narzędzie w branżach, w których NIE MA ŻADNYCH publikacji.
- Wystąp w telewizji
Mimo, że internet zaczyna dominować jako medium, to jednak telewizja wciąż ma ogromną oglądalność i buduje autorytet tym, którzy się w niej udzielają. W internecie wywiadu może udzielić każdy, a w telewizji… no właśnie 🙂
- Publikuj artykuły w branżowych czasopismach
W internecie może pisać każdy, ale pismo branżowe musi reprezentować określony poziom, a dobór autorów jest bardzo precyzyjny.
- Buduj siatkę kontaktów i nawiązuj znajomości z wpływowymi osobami/celebrytami
Spraw, aby Twoi klienci polecali Cię innym. To bardzo podnosi poziom zaufania. Dodatkowym zabiegiem, jaki możesz zastosować na swojej stronie internetowej jest publikacja logotypów firm, z którymi współpracujesz.
- Nawiąż współpracę z osobą, która jest o wiele wyżej od Ciebie na drabinie popularności
Jeśli powołasz się na to, że współpracowałeś z Madonną, nie ujdzie to uwadze żadnemu z Twoich klientów. Oczywiście może dorabiasz klucze w małej miejscowości… no ale może z Twoich usług korzysta ratusz lub jakiś urząd? W każdym tygodniu pochwal się sukcesem, który potwierdzi Twoje kompetencje.
- Pochwal się swoim symbolem mocy
Lekarz w prywatnym gabinecie wiesz swoje certyfikaty oraz dyplomy, żołnierz dba o to, by jego mundur zawsze wyglądał dobrze, klub, czy dyskoteka publikuje zdjęcia, na których widać kolejki przed wejściem. Zastanów się, co w Twoim biznesie jest symbolem mocy i zaufania. Dbaj o to i używaj w komunikacji z klientami.
- Pokaż, co zmieni się w życiu klienta
Świetny patent to metamorfozy, pokazanie procesu: przed i po. Nie bez powodu w tylu branżach ten zabieg jest wykorzystywany. Pokaż, co zmieni się w życiu klienta, jeśli skorzysta z Twojej usługi/ produktu. Jeśli masz pewność co do jakości i wykonania swojej usługi możesz zestawić swoją pracę z konkurencją.
- Daj gwarancję
Pozwól zrezygnować, jeśli Twoja oferta jednak nie spełnia wszystkich wymogów klienta. Gwarancję satysfakcji stosuję u siebie od zawsze i przez te kilka lat, tylko jedna osoba poprosiła o zwrot.
Jeśli robisz rzeczy wybitne, nie bój się reklamacji.
- Zadbaj o pozytywne opinie we wszystkich kanałach, którymi komunikujesz się z klientami
Wpisz sobie [nazwa firmy] opinie i zobacz, do jakich wyników może dotrzeć klient. To ile posiadasz ocen/ gwiazdek jest naprawdę ważne.
- Regularnie dziel się wartościowymi treściami w internecie
W ten sposób udowadniasz swoją wiedzę i stajesz się ekspertem w oczach innych.
- Prowadź działania marketingowe zmierzające do pozyskiwania nowych fanów, followersów
Proś o polubienia, zrób płatną reklamę z konwersją na like. Duża liczba Twoich fanów to potwierdzenie dla kolejnych odwiedzających, że warto Cię obserwować. Niby nikt na to nie patrzy, ale jakoś inaczej wygląda fanpage, który ma 10 000 lajków niż ten, który ma ich 230.
- Informuj, jak długo prowadzisz biznes (jeśli masz doświadczenie)
Staż obecności na rynku to ważny element, który wyróżnia Cię spośród konkurencji i buduje autorytet w oczach potencjalnych klientów. Nie bez powodu wiele firm chwali się datą powstania działalności. Pamiętaj jednak, żeby uniknąć komunikatu w stylu “1 rok rozwoju – 19 lat klepania tego samego”.
- Prowadź wykłady na uczelniach wyższych, bierz udział w branżowych konferencjach
Nawet jeśli nie masz “dr” przed nazwiskiem, to obecność wśród doktorów i profesorów doda Ci wiarygodności. Wykładowca akademicki to zawód o wysokim zaufaniu społecznym.
- Napisz książkę
Dzisiaj to nie szczyt osiągnięć, ale grubsza wizytówka i narzędzie promocji eksperta, na które, dzięki drukowi cyfrowemu, może pozwolić sobie każdy. To szczególnie mocne narzędzie w branżach, w których NIE MA ŻADNYCH publikacji.
- Wystąp w telewizji
Mimo, że internet zaczyna dominować jako medium, to jednak telewizja wciąż ma ogromną oglądalność i buduje autorytet tym, którzy się w niej udzielają. W internecie wywiadu może udzielić każdy, a w telewizji… no właśnie 🙂
- Publikuj artykuły w branżowych czasopismach
W internecie może pisać każdy, ale pismo branżowe musi reprezentować określony poziom, a dobór autorów jest bardzo precyzyjny.
- Buduj siatkę kontaktów i nawiązuj znajomości z wpływowymi osobami/celebrytami
Spraw, aby Twoi klienci polecali Cię innym. To bardzo podnosi poziom zaufania. Dodatkowym zabiegiem, jaki możesz zastosować na swojej stronie internetowej jest publikacja logotypów firm, z którymi współpracujesz.
- Nawiąż współpracę z osobą, która jest o wiele wyżej od Ciebie na drabinie popularności
Jeśli powołasz się na to, że współpracowałeś z Madonną, nie ujdzie to uwadze żadnemu z Twoich klientów. Oczywiście może dorabiasz klucze w małej miejscowości… no ale może z Twoich usług korzysta ratusz lub jakiś urząd? W każdym tygodniu pochwal się sukcesem, który potwierdzi Twoje kompetencje.
- Pochwal się swoim symbolem mocy
Lekarz w prywatnym gabinecie wiesz swoje certyfikaty oraz dyplomy, żołnierz dba o to, by jego mundur zawsze wyglądał dobrze, klub, czy dyskoteka publikuje zdjęcia, na których widać kolejki przed wejściem. Zastanów się, co w Twoim biznesie jest symbolem mocy i zaufania. Dbaj o to i używaj w komunikacji z klientami.
- Pokaż, co zmieni się w życiu klienta
Świetny patent to metamorfozy, pokazanie procesu: przed i po. Nie bez powodu w tylu branżach ten zabieg jest wykorzystywany. Pokaż, co zmieni się w życiu klienta, jeśli skorzysta z Twojej usługi/ produktu. Jeśli masz pewność co do jakości i wykonania swojej usługi możesz zestawić swoją pracę z konkurencją.
- Daj gwarancję
Pozwól zrezygnować, jeśli Twoja oferta jednak nie spełnia wszystkich wymogów klienta. Gwarancję satysfakcji stosuję u siebie od zawsze i przez te kilka lat, tylko jedna osoba poprosiła o zwrot.
Jeśli robisz rzeczy wybitne, nie bój się reklamacji.
- Zadbaj o pozytywne opinie we wszystkich kanałach, którymi komunikujesz się z klientami
Wpisz sobie [nazwa firmy] opinie i zobacz, do jakich wyników może dotrzeć klient. To ile posiadasz ocen/ gwiazdek jest naprawdę ważne.
- Regularnie dziel się wartościowymi treściami w internecie
W ten sposób udowadniasz swoją wiedzę i stajesz się ekspertem w oczach innych.
- Prowadź działania marketingowe zmierzające do pozyskiwania nowych fanów, followersów
Proś o polubienia, zrób płatną reklamę z konwersją na like. Duża liczba Twoich fanów to potwierdzenie dla kolejnych odwiedzających, że warto Cię obserwować. Niby nikt na to nie patrzy, ale jakoś inaczej wygląda fanpage, który ma 10 000 lajków niż ten, który ma ich 230.
- Informuj, jak długo prowadzisz biznes (jeśli masz doświadczenie)
Staż obecności na rynku to ważny element, który wyróżnia Cię spośród konkurencji i buduje autorytet w oczach potencjalnych klientów. Nie bez powodu wiele firm chwali się datą powstania działalności. Pamiętaj jednak, żeby uniknąć komunikatu w stylu “1 rok rozwoju – 19 lat klepania tego samego”.
- Prowadź wykłady na uczelniach wyższych, bierz udział w branżowych konferencjach
Nawet jeśli nie masz “dr” przed nazwiskiem, to obecność wśród doktorów i profesorów doda Ci wiarygodności. Wykładowca akademicki to zawód o wysokim zaufaniu społecznym.
- Napisz książkę
Dzisiaj to nie szczyt osiągnięć, ale grubsza wizytówka i narzędzie promocji eksperta, na które, dzięki drukowi cyfrowemu, może pozwolić sobie każdy. To szczególnie mocne narzędzie w branżach, w których NIE MA ŻADNYCH publikacji.
- Wystąp w telewizji
Mimo, że internet zaczyna dominować jako medium, to jednak telewizja wciąż ma ogromną oglądalność i buduje autorytet tym, którzy się w niej udzielają. W internecie wywiadu może udzielić każdy, a w telewizji… no właśnie 🙂
- Publikuj artykuły w branżowych czasopismach
W internecie może pisać każdy, ale pismo branżowe musi reprezentować określony poziom, a dobór autorów jest bardzo precyzyjny.
- Buduj siatkę kontaktów i nawiązuj znajomości z wpływowymi osobami/celebrytami
Spraw, aby Twoi klienci polecali Cię innym. To bardzo podnosi poziom zaufania. Dodatkowym zabiegiem, jaki możesz zastosować na swojej stronie internetowej jest publikacja logotypów firm, z którymi współpracujesz.
- Nawiąż współpracę z osobą, która jest o wiele wyżej od Ciebie na drabinie popularności
Jeśli powołasz się na to, że współpracowałeś z Madonną, nie ujdzie to uwadze żadnemu z Twoich klientów. Oczywiście może dorabiasz klucze w małej miejscowości… no ale może z Twoich usług korzysta ratusz lub jakiś urząd? W każdym tygodniu pochwal się sukcesem, który potwierdzi Twoje kompetencje.
- Pochwal się swoim symbolem mocy
Lekarz w prywatnym gabinecie wiesz swoje certyfikaty oraz dyplomy, żołnierz dba o to, by jego mundur zawsze wyglądał dobrze, klub, czy dyskoteka publikuje zdjęcia, na których widać kolejki przed wejściem. Zastanów się, co w Twoim biznesie jest symbolem mocy i zaufania. Dbaj o to i używaj w komunikacji z klientami.
- Pokaż, co zmieni się w życiu klienta
Świetny patent to metamorfozy, pokazanie procesu: przed i po. Nie bez powodu w tylu branżach ten zabieg jest wykorzystywany. Pokaż, co zmieni się w życiu klienta, jeśli skorzysta z Twojej usługi/ produktu. Jeśli masz pewność co do jakości i wykonania swojej usługi możesz zestawić swoją pracę z konkurencją.
- Daj gwarancję
Pozwól zrezygnować, jeśli Twoja oferta jednak nie spełnia wszystkich wymogów klienta. Gwarancję satysfakcji stosuję u siebie od zawsze i przez te kilka lat, tylko jedna osoba poprosiła o zwrot.
Jeśli robisz rzeczy wybitne, nie bój się reklamacji.