https://hook.eu1.make.com/fufmqw1z3fxqf1ncvxsgjrx55l1m76ib

Lekcja tekstowa

  1. Zbieraj ciasteczka, nawet jeżeli nie planujesz ich od razu użyć

Jeśli uruchomisz je za późno, to będziesz czekać tak długo, aż uzbiera się odpowiednia liczba osób w remarketingu. W przypadku Facebooka to min. 100 osób. W przypadku Google Ads – 1000 użytkowników w sieci wyszukiwania, a w sieci reklamowej co najmniej 100 aktywnych użytkowników. 

  1. Capping – remarketing jest o tyle groźny, że łatwo z nim przesadzić

Nie dopuść, aby klient po wejściu na Twoją stronę widział Twoje reklamy 1512341 razy dziennie. Aby tak się nie stało, skorzystaj z opcji cappingu, czyli ograniczenia maksymalnej ilości wyświetleń na użytkownika. 

  1. Remarketingiem bardzo łatwo przepalić kreację

Opatrzy się i nastąpi efekt tzw. ślepoty banerowej. Aby uniknąć takiej sytuacji, w każdym dniu wyświetlaj inną reklamę.

  1. Sprawdź, ile trwa proces decyzyjny

Zbadaj w Google Analytics, jak długo trwa proces decyzyjny od pierwszego kontaktu do pierwszej płatności. 

  1. Maksymalne dopasowanie remarketingu

Remarketing dopasuj maksymalnie precyzyjnie do aktywności, którą ktoś wykonał na stronie. Im większy ruch na stronie, tym łatwiej to zrobisz – patrz min. grupa odbiorców do odpalenia remarketingu.

  1. Dostosuj komunikację

Nie wysyłaj tych samych komunikatów do wszystkich grup remarketingowych. Przygotuj inną treść do osób, które porzuciły koszyk, a inną do tych, którzy tylko przeglądali produkty.

  1. Nie zapomnij o mierzeniu konwersji z poziomu danej kampanii

Jeżeli prowadzisz sklep internetowy – mierz na podstawie sprzedaży.
Jeśli natomiast oferujesz usługi, to poziom konwersji sprawdzisz na podstawie liczby wypełnionych formularzy.

  1. Wykluczenie aplikacji mobilnych z miejsc wyświetlania reklam

Dlaczego? Użytkownik będący w danej aplikacji nie myśli, aby zrealizować konwersję. 

  1. Korzystaj z niestandardowych grup remarketingowych

Stosuj niestandardowe grupy remarketingowe, np. dla użytkowników telefonów iPhone. 

  1. Przyglądaj się poszczególnym parametrom

Zwracaj uwagę na takie parametry jak CTR widocznych reklam, czyli liczbę osób, które kliknęły widoczne reklamy. Pamiętaj, aby sprawdzić, na jakich urządzeniach mobile, czy desktop zliczono więcej kliknięć. 

Lekcja audio

  1. Zbieraj ciasteczka, nawet jeżeli nie planujesz ich od razu użyć

Jeśli uruchomisz je za późno, to będziesz czekać tak długo, aż uzbiera się odpowiednia liczba osób w remarketingu. W przypadku Facebooka to min. 100 osób. W przypadku Google Ads – 1000 użytkowników w sieci wyszukiwania, a w sieci reklamowej co najmniej 100 aktywnych użytkowników. 

  1. Capping – remarketing jest o tyle groźny, że łatwo z nim przesadzić

Nie dopuść, aby klient po wejściu na Twoją stronę widział Twoje reklamy 1512341 razy dziennie. Aby tak się nie stało, skorzystaj z opcji cappingu, czyli ograniczenia maksymalnej ilości wyświetleń na użytkownika. 

  1. Remarketingiem bardzo łatwo przepalić kreację

Opatrzy się i nastąpi efekt tzw. ślepoty banerowej. Aby uniknąć takiej sytuacji, w każdym dniu wyświetlaj inną reklamę.

  1. Sprawdź, ile trwa proces decyzyjny

Zbadaj w Google Analytics, jak długo trwa proces decyzyjny od pierwszego kontaktu do pierwszej płatności. 

  1. Maksymalne dopasowanie remarketingu

Remarketing dopasuj maksymalnie precyzyjnie do aktywności, którą ktoś wykonał na stronie. Im większy ruch na stronie, tym łatwiej to zrobisz – patrz min. grupa odbiorców do odpalenia remarketingu.

  1. Dostosuj komunikację

Nie wysyłaj tych samych komunikatów do wszystkich grup remarketingowych. Przygotuj inną treść do osób, które porzuciły koszyk, a inną do tych, którzy tylko przeglądali produkty.

  1. Nie zapomnij o mierzeniu konwersji z poziomu danej kampanii

Jeżeli prowadzisz sklep internetowy – mierz na podstawie sprzedaży.
Jeśli natomiast oferujesz usługi, to poziom konwersji sprawdzisz na podstawie liczby wypełnionych formularzy.

  1. Wykluczenie aplikacji mobilnych z miejsc wyświetlania reklam

Dlaczego? Użytkownik będący w danej aplikacji nie myśli, aby zrealizować konwersję. 

  1. Korzystaj z niestandardowych grup remarketingowych

Stosuj niestandardowe grupy remarketingowe, np. dla użytkowników telefonów iPhone. 

  1. Przyglądaj się poszczególnym parametrom

Zwracaj uwagę na takie parametry jak CTR widocznych reklam, czyli liczbę osób, które kliknęły widoczne reklamy. Pamiętaj, aby sprawdzić, na jakich urządzeniach mobile, czy desktop zliczono więcej kliknięć. 

Zadanie

  1. Zbieraj ciasteczka, nawet jeżeli nie planujesz ich od razu użyć

Jeśli uruchomisz je za późno, to będziesz czekać tak długo, aż uzbiera się odpowiednia liczba osób w remarketingu. W przypadku Facebooka to min. 100 osób. W przypadku Google Ads – 1000 użytkowników w sieci wyszukiwania, a w sieci reklamowej co najmniej 100 aktywnych użytkowników. 

  1. Capping – remarketing jest o tyle groźny, że łatwo z nim przesadzić

Nie dopuść, aby klient po wejściu na Twoją stronę widział Twoje reklamy 1512341 razy dziennie. Aby tak się nie stało, skorzystaj z opcji cappingu, czyli ograniczenia maksymalnej ilości wyświetleń na użytkownika. 

  1. Remarketingiem bardzo łatwo przepalić kreację

Opatrzy się i nastąpi efekt tzw. ślepoty banerowej. Aby uniknąć takiej sytuacji, w każdym dniu wyświetlaj inną reklamę.

  1. Sprawdź, ile trwa proces decyzyjny

Zbadaj w Google Analytics, jak długo trwa proces decyzyjny od pierwszego kontaktu do pierwszej płatności. 

  1. Maksymalne dopasowanie remarketingu

Remarketing dopasuj maksymalnie precyzyjnie do aktywności, którą ktoś wykonał na stronie. Im większy ruch na stronie, tym łatwiej to zrobisz – patrz min. grupa odbiorców do odpalenia remarketingu.

  1. Dostosuj komunikację

Nie wysyłaj tych samych komunikatów do wszystkich grup remarketingowych. Przygotuj inną treść do osób, które porzuciły koszyk, a inną do tych, którzy tylko przeglądali produkty.

  1. Nie zapomnij o mierzeniu konwersji z poziomu danej kampanii

Jeżeli prowadzisz sklep internetowy – mierz na podstawie sprzedaży.
Jeśli natomiast oferujesz usługi, to poziom konwersji sprawdzisz na podstawie liczby wypełnionych formularzy.

  1. Wykluczenie aplikacji mobilnych z miejsc wyświetlania reklam

Dlaczego? Użytkownik będący w danej aplikacji nie myśli, aby zrealizować konwersję. 

  1. Korzystaj z niestandardowych grup remarketingowych

Stosuj niestandardowe grupy remarketingowe, np. dla użytkowników telefonów iPhone. 

  1. Przyglądaj się poszczególnym parametrom

Zwracaj uwagę na takie parametry jak CTR widocznych reklam, czyli liczbę osób, które kliknęły widoczne reklamy. Pamiętaj, aby sprawdzić, na jakich urządzeniach mobile, czy desktop zliczono więcej kliknięć. 

Dodatkowe informacje
Dodatkowe informacje
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Złote zasady remarketingu
keyboard_arrow_down
Strategia marketingowa w 12 krokach
99%
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
No items found.
No items found.
No items found.