https://hook.eu1.make.com/fufmqw1z3fxqf1ncvxsgjrx55l1m76ib

Lekcja tekstowa
Lekcja audio
Zadanie
Dodatkowe informacje
Dodatkowe informacje
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Schemat

LISTA TO – DO

ETAP 1 – Zaproszenie na webinar

  1. Opracować tematykę i zagadnienia poruszane podczas webinaru.
  2. Stworzyć krótki LP z zaproszeniem na webinar: tytuł webinaru, data i godzina, tematyka: 3 główne punkty spotkania, bio prowadzącego, duży przycisk z formularzem zapisu.
  3. Napisać sekwencję mailową wysłaną do całej bazy:
    – krótko – konkretne informacje, czego dotyczyć będzie webinar, kiedy się odbędzie, gdzie można się zapisać
    – emocjonalnie – przedstawienie głównych problemów, które będą poruszane podczas spotkania na żywo – zagrać argumentami emocjonalnymi
    – last minute – ostatnia szansa, aby dołączyć + przekierowanie na odpowiedni LP z zapisem
  4. Równocześnie publikować treści z informacją o webinarze we wszystkich prowadzonych kanałach społecznościowych.
  5. Uruchomić reklamę remarketingową kierowaną do osób, które widziały posty, weszły na LP z zapisem, ale póki co się nie zapisały. 
  6. Zorganizować krótki live, z przypomnieniem, że już jutro/ dzisiaj wieczorem widzimy się na live.

ETAP 2 – Podsycanie atmosfery

  1. Stworzyć stronę “dziękuję” po zapisie na webinar. Na stronie umieścić:
    – wideo z podziękowaniem
    – przycisk do udostępnienia informacji o webinarze na FB
    – przycisk do ustawienia przypomnienia w kalendarzu Google
    – link do platformy webinarowej (np. Live Webinar)
  2. Nagrać krótkie wideo z podziękowaniem i umieścić na stronie “dziękuję”.
  3. Założyć konto na platformie obsługującej webinary (osobiście korzystam z Live Webinar).
  4. Utworzyć nowe wydarzenie – webinar.
  5. Skopiować link dla uczestnika i umieścić na stronie dziękuję oraz w sekwencji mailowej wysyłanej do zapisanych osób. 
  6. Napisać mail z podziękowaniem za zapis na webinar.
  7. Ustawić automatyczną wysyłkę maila z podziękowaniem po zapisie na webinar.
  8. Napisać sekwencję maili:
  • e-mail z ankietą związaną z poruszanym tematem podczas webinaru (Przykładowo: na webinarze chcesz sprzedawać swój nowy produkt online, ale nie wiesz ile powinien kosztować – możesz spytać o to wcześniej dzięki ankiecie. W ten sposób dowiesz się, ile zapłacą za Twoje rozwiązanie osoby, które już są zainteresowane poruszaną tematyką.)
  • e-mail to już jutro – forma przypominajki
  • e-mail widzimy się? – wysłać w dniu webinaru w porannych godzinach
  • e-mail za 15 min startujemy – ostatnia przypominajka

Każdy e-mail powinien zawierać link do pokoju webinarowego.

ETAP 4 – Kontakt na kontrakt

  1. Skontaktować się z uczestnikami po webinarze, pytając, jak możesz im pomóc (rozmowa sprzedażowa). Jeśli posiadasz ich numery telefonu, to poza wysłaniem maila, warto do tych osób przedzwonić.
  2. Dla osób, które nie kupiły podczas webinaru, ani po rozmowie telefonicznej/ wysłaniu maila ustawić reklamę remarketingową w Google, na Facebooku oraz YouTube.
Plan kampanii webinarowej
keyboard_arrow_down
Strategia marketingowa w 12 krokach
99%
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
No items found.
No items found.
No items found.