https://hook.eu1.make.com/fufmqw1z3fxqf1ncvxsgjrx55l1m76ib

Lekcja tekstowa
Lekcja audio
Zadanie
Dodatkowe informacje
Dodatkowe informacje
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Schemat

LISTA TO – DO

ETAP 1 – Źródła ruchu

  1. Wybrać formę lead magnet: checklista, e-book, fragm. książki, nagranie mp3, lekcja szkolenia online w formie wideo itp.
  2. Opracować lead magnet: tematyka, tytuł, spis treści, obrandowanie.
  3. Stworzyć krótką podstronę z najważniejszymi informacjami nt. lead magnetu: tytuł, co zawiera, wizualizacja, bio autora + przycisk do pobrania (przykład: https://wojciechbizub.pl/checklista/ )
  4. Stworzyć obrazek wyróżniający dla podstrony.
  5. Załadować obrazek w debbugerze ( https://developers.facebook.com/tools/debug/).
  6. Skierować ruch z wszystkich prowadzonych kanałów społecznościowych na podstronę z lead magnetem: opublikować posty, nagrać podkast, wideo, wysłać maila.
  7. Uruchomić reklamę remarketingową do wszystkich osób, do których dotarła informacja o lead magnecie, ale nadal nie pobrały.

ETAP 2 – Podsycanie atmosfery

  1. Stworzyć stronę “dziękuję” po pobraniu lead magnetu: wideo, przycisk z możliwością udostępnienia informacji o lead magnecie na Facebooku.
  2. Nagrać materiał wideo z podziękowaniem i umieścić na stronie “dziękuję”.
  3. Stworzyć automatyczną sekwencję maili:
    – dziękuję za zaufanie i pobranie lead magnetu (wysłać lead magnet w mailu)
    – e-mail ankieta, w której należy zadać kilka pytań związanych z tematyką lead magnetu, aby podsycić ciekawość, co jeszcze można się dowiedzieć/ nauczyć
    – e-mail rozumiem Cię – wskazać na 3 najczęstsze problemy związane z danym tematem
    – e-mail mam rozwiązanie – wskazać na produkt/ usługę, który oferujesz + przekierować na stronę sprzedażową.
  4. Osoby z sekwencji mailowej dot. lead magnetu dopisać do bazy newslettera. 

ETAP 3 – Dzień szkolenia

  1. Stworzyć stronę sprzedażową produktu / usługi.
  2. Połączyć LP sprzedażowy z woocommerce oraz system płatności.

ETAP 4 – Kontakt na kontrakt

  1. Transakcja – ustawienie automatycznej wysyłki faktury do osoby, która dokonała zakupu oraz maila z podziękowaniem za zakup.
Bezpłatny lead magnet (PDF / Check-lista / Ebook)
keyboard_arrow_down
Strategia marketingowa w 12 krokach
99%
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
No items found.
No items found.
No items found.