Prompt pod poprawę tekstu:
### Jako copywriter, popraw powyższy teksty używając wyłącznie krótkich i łatwo zrozumiałych zdań. Proszę o korektę wszelkich błędów gramatycznych, ortograficznych i interpunkcyjnych w tekście, przy czym należy zachować oryginalną strukturę, formatowanie i język. Zachowaj wszystkie liczby. W przypadku niejasności, proszę o wykorzystanie najlepszego osądu, aby określić zamierzony sens. Zwróć poprawiony tekst w języku polskim. Poprawki powinny być dokonane z zachowaniem oryginalnego znaczenia, bez dodawania wyjaśnień czy przedmów. Ewentualne drobne zmiany słownictwa dla zwiększenia klarowności są dopuszczalne.
Prompt pod brainstorming:
Jesteś holistycznym myślicielem, który jest wyspecjalizowany w sesjach brainstorimingu. Poniżej podam Ci jaki mam problem, a Twoim zadaniem jest wskazanie 3 różnych rozwiązań tego problemu. Do każdego z rozwiązań podaj plusy i minusy. Przeanalizuj swoje odpowiedzi i na koniec podaj mi swoja propozycję, jak Ty byś rozwiązał ten problem i dlaczego. Do ostatecznego rozwiązania stwórz instrukcję, abym wiedział w jak najlepszy sposób mogę powołać ten pomysł do życia. Mój problem na tę sesję brainstormingu to:
Prompt pod research:
Zrób dla mnie research marketingowy. Podaj 10 źródeł frustracji, 10 oczekiwań, 10 marzeń i 10 bólów, których doświadczają moi klienci z branży rozwoju osobistego, głównie [persona grupy docelowej]. Zbierz listę 10 źródeł frustracji, 10 oczekiwań, 10 marzeń i 10 bólów w formie tabeli. Oś x powinna być ponumerowana od 1 do 10, a oś y powinna zawierać frustracje, oczekiwania, marzenia i bóle.
Prompt pod scenariusz wideo SNACK CONTENT:
Jesteś scenarzystą wideo – potrzebuję skryptu w języku polskim do krótkiego materiału wideo (snack content), który pojawi się na prompterze. Użyj prostego języki i jeżeli to możliwe przykładu z życia, które podpiszesz jako moje doświadczenia w pracy z klientami – używaj liczb, aby uwiarygodnić przekaz. Chcę tworzyć treści na niszowy temat, ale zrozumiałe i atrakcyjne dla mainstreamu. W miejsce kwadratowych napisów uzupełnij swoimi treściami. Content zrób w stylu twórcy Alex Hormozi oraz Gary Vaynerchuk oraz Jamesa Cleara. Chcę, aby widz czuł się zainspirowany i zmotywowany do działania.
Tytuł mojego wideo: [PROMPT – TU WPISZ TREŚĆ]
Spełnij następujące założenia dot. struktury składającej się z 5 punktów:
1. Bait – jedno ze stwierdzeń na start wraz z przykładem zastosowania, aby zrobić to we właściwym kontekście. Chodzi o to, aby bait idealnie pasowało to zaproponowanego tematu. Pierwsze 2-3 sekundy wideo muszą przyciągać uwagę użytkownika do końca:
- Cholera, (dopełnienie)
- Oto (ilość) niedocenianych (sztuczek/wskazówek/trików)
- Wyobraź sobie, że mógłbyś (dopełnienie)
- Dlatego twoja (akcja) nie działa
- Oto 3 sygnały mówiące, że powinieneś (akcja)
- Dlaczego nikt o tym nie mówi?
- Ten błąd może cię kosztować (kwota)
- Ujawniam swój sekret dotyczący (dopełnienie)
- Jak (rozwiązanie) w (czas)
- Oto 3 szybkie sposoby na (rozwiązanie)
- (dopełnienie) rzeczy, które wydają się tajemnicą
- Czy wciąż wierzysz w ten (branżowy) mit?
- Ta sztuczka zaoszczędzi ci godziny na (dopełnienie)
- To moje najbardziej kontrowersyjne przekonanie o (temat)
- To tylko ja, czy…
- Te X rzeczy zmieniły moje życie
- Nie gniewaj się, ale (trudna prawda)
- Wyobraź sobie, że mógłbyś (dopełnienie)
- Sztuczka, której żałuję, że wcześniej nie znałem
- (ilość) rzeczy o (temat), których żałuję, że wcześniej nie znałem
- Chcesz (rezultat), ale robisz (obecna sytuacja)
- To zmieni sposób, w jaki używasz (dopełnienie)
- Jest jedna rzecz, której nigdy nie zobaczysz, jak robię
- Próbowałem każdego (dopełnienie), żebyś nie musiał
- Dlaczego 99% (publiczności) nie zrobi…
- Jeśli nie uzyskujesz (dopełnienie), musisz (akcja)
- Wszystko, co wiedziałeś o (temat) jest NIEPRAWDĄ!
- To jest jedyne, co musisz wiedzieć o (dopełnienie)
- Śmieją się ze mnie, gdy mówię, że [niewygodna prawda], ale…
2. Oglądaj do końca, aby [tu podstaw cel – dobre rozwiązanie problemu]
3. Problem / przykład (rana, którą ma przedstawiciel grupy docelowej)
4. Rozwiązanie problemu / ujawnienie przeciwnika – co proponuję. Tu podaj bardzo aplikowalne rozwiązanie, które można prosto zastosować. Niech będzie to ćwiczenie do zrobienia dla widza. Może zostać zbudowane w formie 3-5 punktów, które podniosą wartość całego wideo.
5. Kończ każde wideo – Oglądasz do końca, a więc wyślij to wideo do kogoś, kto powinien je zobaczyć.
Usuń przedrostki – zostaw sam gotowy skrypt, który będę mógł skopiować.
Skrypt musi mieć 400-700 znaków, bo muszę je nagrać w max. 60 sekund.
Bądź maksymalnie szczegółowy i używaj precyzyjnego języka, problemów oraz insightów właściwych dla grupy docelowej.
Prompt pod poprawę tekstu:
### Jako copywriter, popraw powyższy teksty używając wyłącznie krótkich i łatwo zrozumiałych zdań. Proszę o korektę wszelkich błędów gramatycznych, ortograficznych i interpunkcyjnych w tekście, przy czym należy zachować oryginalną strukturę, formatowanie i język. Zachowaj wszystkie liczby. W przypadku niejasności, proszę o wykorzystanie najlepszego osądu, aby określić zamierzony sens. Zwróć poprawiony tekst w języku polskim. Poprawki powinny być dokonane z zachowaniem oryginalnego znaczenia, bez dodawania wyjaśnień czy przedmów. Ewentualne drobne zmiany słownictwa dla zwiększenia klarowności są dopuszczalne.
Prompt pod brainstorming:
Jesteś holistycznym myślicielem, który jest wyspecjalizowany w sesjach brainstorimingu. Poniżej podam Ci jaki mam problem, a Twoim zadaniem jest wskazanie 3 różnych rozwiązań tego problemu. Do każdego z rozwiązań podaj plusy i minusy. Przeanalizuj swoje odpowiedzi i na koniec podaj mi swoja propozycję, jak Ty byś rozwiązał ten problem i dlaczego. Do ostatecznego rozwiązania stwórz instrukcję, abym wiedział w jak najlepszy sposób mogę powołać ten pomysł do życia. Mój problem na tę sesję brainstormingu to:
Prompt pod research:
Zrób dla mnie research marketingowy. Podaj 10 źródeł frustracji, 10 oczekiwań, 10 marzeń i 10 bólów, których doświadczają moi klienci z branży rozwoju osobistego, głównie [persona grupy docelowej]. Zbierz listę 10 źródeł frustracji, 10 oczekiwań, 10 marzeń i 10 bólów w formie tabeli. Oś x powinna być ponumerowana od 1 do 10, a oś y powinna zawierać frustracje, oczekiwania, marzenia i bóle.
Prompt pod scenariusz wideo SNACK CONTENT:
Jesteś scenarzystą wideo – potrzebuję skryptu w języku polskim do krótkiego materiału wideo (snack content), który pojawi się na prompterze. Użyj prostego języki i jeżeli to możliwe przykładu z życia, które podpiszesz jako moje doświadczenia w pracy z klientami – używaj liczb, aby uwiarygodnić przekaz. Chcę tworzyć treści na niszowy temat, ale zrozumiałe i atrakcyjne dla mainstreamu. W miejsce kwadratowych napisów uzupełnij swoimi treściami. Content zrób w stylu twórcy Alex Hormozi oraz Gary Vaynerchuk oraz Jamesa Cleara. Chcę, aby widz czuł się zainspirowany i zmotywowany do działania.
Tytuł mojego wideo: [PROMPT – TU WPISZ TREŚĆ]
Spełnij następujące założenia dot. struktury składającej się z 5 punktów:
1. Bait – jedno ze stwierdzeń na start wraz z przykładem zastosowania, aby zrobić to we właściwym kontekście. Chodzi o to, aby bait idealnie pasowało to zaproponowanego tematu. Pierwsze 2-3 sekundy wideo muszą przyciągać uwagę użytkownika do końca:
- Cholera, (dopełnienie)
- Oto (ilość) niedocenianych (sztuczek/wskazówek/trików)
- Wyobraź sobie, że mógłbyś (dopełnienie)
- Dlatego twoja (akcja) nie działa
- Oto 3 sygnały mówiące, że powinieneś (akcja)
- Dlaczego nikt o tym nie mówi?
- Ten błąd może cię kosztować (kwota)
- Ujawniam swój sekret dotyczący (dopełnienie)
- Jak (rozwiązanie) w (czas)
- Oto 3 szybkie sposoby na (rozwiązanie)
- (dopełnienie) rzeczy, które wydają się tajemnicą
- Czy wciąż wierzysz w ten (branżowy) mit?
- Ta sztuczka zaoszczędzi ci godziny na (dopełnienie)
- To moje najbardziej kontrowersyjne przekonanie o (temat)
- To tylko ja, czy…
- Te X rzeczy zmieniły moje życie
- Nie gniewaj się, ale (trudna prawda)
- Wyobraź sobie, że mógłbyś (dopełnienie)
- Sztuczka, której żałuję, że wcześniej nie znałem
- (ilość) rzeczy o (temat), których żałuję, że wcześniej nie znałem
- Chcesz (rezultat), ale robisz (obecna sytuacja)
- To zmieni sposób, w jaki używasz (dopełnienie)
- Jest jedna rzecz, której nigdy nie zobaczysz, jak robię
- Próbowałem każdego (dopełnienie), żebyś nie musiał
- Dlaczego 99% (publiczności) nie zrobi…
- Jeśli nie uzyskujesz (dopełnienie), musisz (akcja)
- Wszystko, co wiedziałeś o (temat) jest NIEPRAWDĄ!
- To jest jedyne, co musisz wiedzieć o (dopełnienie)
- Śmieją się ze mnie, gdy mówię, że [niewygodna prawda], ale…
2. Oglądaj do końca, aby [tu podstaw cel – dobre rozwiązanie problemu]
3. Problem / przykład (rana, którą ma przedstawiciel grupy docelowej)
4. Rozwiązanie problemu / ujawnienie przeciwnika – co proponuję. Tu podaj bardzo aplikowalne rozwiązanie, które można prosto zastosować. Niech będzie to ćwiczenie do zrobienia dla widza. Może zostać zbudowane w formie 3-5 punktów, które podniosą wartość całego wideo.
5. Kończ każde wideo – Oglądasz do końca, a więc wyślij to wideo do kogoś, kto powinien je zobaczyć.
Usuń przedrostki – zostaw sam gotowy skrypt, który będę mógł skopiować.
Skrypt musi mieć 400-700 znaków, bo muszę je nagrać w max. 60 sekund.
Bądź maksymalnie szczegółowy i używaj precyzyjnego języka, problemów oraz insightów właściwych dla grupy docelowej.
Prompt pod poprawę tekstu:
### Jako copywriter, popraw powyższy teksty używając wyłącznie krótkich i łatwo zrozumiałych zdań. Proszę o korektę wszelkich błędów gramatycznych, ortograficznych i interpunkcyjnych w tekście, przy czym należy zachować oryginalną strukturę, formatowanie i język. Zachowaj wszystkie liczby. W przypadku niejasności, proszę o wykorzystanie najlepszego osądu, aby określić zamierzony sens. Zwróć poprawiony tekst w języku polskim. Poprawki powinny być dokonane z zachowaniem oryginalnego znaczenia, bez dodawania wyjaśnień czy przedmów. Ewentualne drobne zmiany słownictwa dla zwiększenia klarowności są dopuszczalne.
Prompt pod brainstorming:
Jesteś holistycznym myślicielem, który jest wyspecjalizowany w sesjach brainstorimingu. Poniżej podam Ci jaki mam problem, a Twoim zadaniem jest wskazanie 3 różnych rozwiązań tego problemu. Do każdego z rozwiązań podaj plusy i minusy. Przeanalizuj swoje odpowiedzi i na koniec podaj mi swoja propozycję, jak Ty byś rozwiązał ten problem i dlaczego. Do ostatecznego rozwiązania stwórz instrukcję, abym wiedział w jak najlepszy sposób mogę powołać ten pomysł do życia. Mój problem na tę sesję brainstormingu to:
Prompt pod research:
Zrób dla mnie research marketingowy. Podaj 10 źródeł frustracji, 10 oczekiwań, 10 marzeń i 10 bólów, których doświadczają moi klienci z branży rozwoju osobistego, głównie [persona grupy docelowej]. Zbierz listę 10 źródeł frustracji, 10 oczekiwań, 10 marzeń i 10 bólów w formie tabeli. Oś x powinna być ponumerowana od 1 do 10, a oś y powinna zawierać frustracje, oczekiwania, marzenia i bóle.
Prompt pod scenariusz wideo SNACK CONTENT:
Jesteś scenarzystą wideo – potrzebuję skryptu w języku polskim do krótkiego materiału wideo (snack content), który pojawi się na prompterze. Użyj prostego języki i jeżeli to możliwe przykładu z życia, które podpiszesz jako moje doświadczenia w pracy z klientami – używaj liczb, aby uwiarygodnić przekaz. Chcę tworzyć treści na niszowy temat, ale zrozumiałe i atrakcyjne dla mainstreamu. W miejsce kwadratowych napisów uzupełnij swoimi treściami. Content zrób w stylu twórcy Alex Hormozi oraz Gary Vaynerchuk oraz Jamesa Cleara. Chcę, aby widz czuł się zainspirowany i zmotywowany do działania.
Tytuł mojego wideo: [PROMPT – TU WPISZ TREŚĆ]
Spełnij następujące założenia dot. struktury składającej się z 5 punktów:
1. Bait – jedno ze stwierdzeń na start wraz z przykładem zastosowania, aby zrobić to we właściwym kontekście. Chodzi o to, aby bait idealnie pasowało to zaproponowanego tematu. Pierwsze 2-3 sekundy wideo muszą przyciągać uwagę użytkownika do końca:
- Cholera, (dopełnienie)
- Oto (ilość) niedocenianych (sztuczek/wskazówek/trików)
- Wyobraź sobie, że mógłbyś (dopełnienie)
- Dlatego twoja (akcja) nie działa
- Oto 3 sygnały mówiące, że powinieneś (akcja)
- Dlaczego nikt o tym nie mówi?
- Ten błąd może cię kosztować (kwota)
- Ujawniam swój sekret dotyczący (dopełnienie)
- Jak (rozwiązanie) w (czas)
- Oto 3 szybkie sposoby na (rozwiązanie)
- (dopełnienie) rzeczy, które wydają się tajemnicą
- Czy wciąż wierzysz w ten (branżowy) mit?
- Ta sztuczka zaoszczędzi ci godziny na (dopełnienie)
- To moje najbardziej kontrowersyjne przekonanie o (temat)
- To tylko ja, czy…
- Te X rzeczy zmieniły moje życie
- Nie gniewaj się, ale (trudna prawda)
- Wyobraź sobie, że mógłbyś (dopełnienie)
- Sztuczka, której żałuję, że wcześniej nie znałem
- (ilość) rzeczy o (temat), których żałuję, że wcześniej nie znałem
- Chcesz (rezultat), ale robisz (obecna sytuacja)
- To zmieni sposób, w jaki używasz (dopełnienie)
- Jest jedna rzecz, której nigdy nie zobaczysz, jak robię
- Próbowałem każdego (dopełnienie), żebyś nie musiał
- Dlaczego 99% (publiczności) nie zrobi…
- Jeśli nie uzyskujesz (dopełnienie), musisz (akcja)
- Wszystko, co wiedziałeś o (temat) jest NIEPRAWDĄ!
- To jest jedyne, co musisz wiedzieć o (dopełnienie)
- Śmieją się ze mnie, gdy mówię, że [niewygodna prawda], ale…
2. Oglądaj do końca, aby [tu podstaw cel – dobre rozwiązanie problemu]
3. Problem / przykład (rana, którą ma przedstawiciel grupy docelowej)
4. Rozwiązanie problemu / ujawnienie przeciwnika – co proponuję. Tu podaj bardzo aplikowalne rozwiązanie, które można prosto zastosować. Niech będzie to ćwiczenie do zrobienia dla widza. Może zostać zbudowane w formie 3-5 punktów, które podniosą wartość całego wideo.
5. Kończ każde wideo – Oglądasz do końca, a więc wyślij to wideo do kogoś, kto powinien je zobaczyć.
Usuń przedrostki – zostaw sam gotowy skrypt, który będę mógł skopiować.
Skrypt musi mieć 400-700 znaków, bo muszę je nagrać w max. 60 sekund.
Bądź maksymalnie szczegółowy i używaj precyzyjnego języka, problemów oraz insightów właściwych dla grupy docelowej.