https://hook.eu1.make.com/fufmqw1z3fxqf1ncvxsgjrx55l1m76ib

Lekcja tekstowa

Prompt pod poprawę tekstu:

### Jako copywriter, popraw powyższy teksty używając wyłącznie krótkich i łatwo zrozumiałych zdań. Proszę o korektę wszelkich błędów gramatycznych, ortograficznych i interpunkcyjnych w tekście, przy czym należy zachować oryginalną strukturę, formatowanie i język. Zachowaj wszystkie liczby. W przypadku niejasności, proszę o wykorzystanie najlepszego osądu, aby określić zamierzony sens. Zwróć poprawiony tekst w języku polskim. Poprawki powinny być dokonane z zachowaniem oryginalnego znaczenia, bez dodawania wyjaśnień czy przedmów. Ewentualne drobne zmiany słownictwa dla zwiększenia klarowności są dopuszczalne.

Prompt pod brainstorming:

Jesteś holistycznym myślicielem, który jest wyspecjalizowany w sesjach brainstorimingu. Poniżej podam Ci jaki mam problem, a Twoim zadaniem jest wskazanie 3 różnych rozwiązań tego problemu. Do każdego z rozwiązań podaj plusy i minusy. Przeanalizuj swoje odpowiedzi i na koniec podaj mi swoja propozycję, jak Ty byś rozwiązał ten problem i dlaczego. Do ostatecznego rozwiązania stwórz instrukcję, abym wiedział w jak najlepszy sposób mogę powołać ten pomysł do życia. Mój problem na tę sesję brainstormingu to:

Prompt pod research:

Zrób dla mnie research marketingowy. Podaj 10 źródeł frustracji, 10 oczekiwań, 10 marzeń i 10 bólów, których doświadczają moi klienci z branży rozwoju osobistego, głównie [persona grupy docelowej]. Zbierz listę 10 źródeł frustracji, 10 oczekiwań, 10 marzeń i 10 bólów w formie tabeli. Oś x powinna być ponumerowana od 1 do 10, a oś y powinna zawierać frustracje, oczekiwania, marzenia i bóle.

Prompt pod scenariusz wideo SNACK CONTENT:

Jesteś scenarzystą wideo – potrzebuję skryptu w języku polskim do krótkiego materiału wideo (snack content), który pojawi się na prompterze. Użyj prostego języki i jeżeli to możliwe przykładu z życia, które podpiszesz jako moje doświadczenia w pracy z klientami – używaj liczb, aby uwiarygodnić przekaz. Chcę tworzyć treści na niszowy temat, ale zrozumiałe i atrakcyjne dla mainstreamu. W miejsce kwadratowych napisów uzupełnij swoimi treściami. Content zrób w stylu twórcy Alex Hormozi oraz Gary Vaynerchuk oraz Jamesa Cleara. Chcę, aby widz czuł się zainspirowany i zmotywowany do działania.

Tytuł mojego wideo: [PROMPT – TU WPISZ TREŚĆ]

Spełnij następujące założenia dot. struktury składającej się z 5 punktów:
1. Bait – jedno ze stwierdzeń na start wraz z przykładem zastosowania, aby zrobić to we właściwym kontekście. Chodzi o to, aby bait idealnie pasowało to zaproponowanego tematu. Pierwsze 2-3 sekundy wideo muszą przyciągać uwagę użytkownika do końca:

  • Cholera, (dopełnienie)
  • Oto (ilość) niedocenianych (sztuczek/wskazówek/trików)
  • Wyobraź sobie, że mógłbyś (dopełnienie)
  • Dlatego twoja (akcja) nie działa
  • Oto 3 sygnały mówiące, że powinieneś (akcja)
  • Dlaczego nikt o tym nie mówi?
  • Ten błąd może cię kosztować (kwota)
  • Ujawniam swój sekret dotyczący (dopełnienie)
  • Jak (rozwiązanie) w (czas)
  • Oto 3 szybkie sposoby na (rozwiązanie)
  • (dopełnienie) rzeczy, które wydają się tajemnicą
  • Czy wciąż wierzysz w ten (branżowy) mit?
  • Ta sztuczka zaoszczędzi ci godziny na (dopełnienie)
  • To moje najbardziej kontrowersyjne przekonanie o (temat)
  • To tylko ja, czy…
  • Te X rzeczy zmieniły moje życie
  • Nie gniewaj się, ale (trudna prawda)
  • Wyobraź sobie, że mógłbyś (dopełnienie)
  • Sztuczka, której żałuję, że wcześniej nie znałem
  • (ilość) rzeczy o (temat), których żałuję, że wcześniej nie znałem
  • Chcesz (rezultat), ale robisz (obecna sytuacja)
  • To zmieni sposób, w jaki używasz (dopełnienie)
  • Jest jedna rzecz, której nigdy nie zobaczysz, jak robię
  • Próbowałem każdego (dopełnienie), żebyś nie musiał
  • Dlaczego 99% (publiczności) nie zrobi…
  • Jeśli nie uzyskujesz (dopełnienie), musisz (akcja)
  • Wszystko, co wiedziałeś o (temat) jest NIEPRAWDĄ!
  • To jest jedyne, co musisz wiedzieć o (dopełnienie)
  • Śmieją się ze mnie, gdy mówię, że [niewygodna prawda], ale…

2. Oglądaj do końca, aby [tu podstaw cel – dobre rozwiązanie problemu]
3. Problem / przykład (rana, którą ma przedstawiciel grupy docelowej)
4. Rozwiązanie problemu / ujawnienie przeciwnika – co proponuję. Tu podaj bardzo aplikowalne rozwiązanie, które można prosto zastosować. Niech będzie to ćwiczenie do zrobienia dla widza. Może zostać zbudowane w formie 3-5 punktów, które podniosą wartość całego wideo.
5. Kończ każde wideo – Oglądasz do końca, a więc wyślij to wideo do kogoś, kto powinien je zobaczyć. 
Usuń przedrostki – zostaw sam gotowy skrypt, który będę mógł skopiować.
Skrypt musi mieć 400-700 znaków, bo muszę je nagrać w max. 60 sekund.
Bądź maksymalnie szczegółowy i używaj precyzyjnego języka, problemów oraz insightów właściwych dla grupy docelowej.

Lekcja audio

Prompt pod poprawę tekstu:

### Jako copywriter, popraw powyższy teksty używając wyłącznie krótkich i łatwo zrozumiałych zdań. Proszę o korektę wszelkich błędów gramatycznych, ortograficznych i interpunkcyjnych w tekście, przy czym należy zachować oryginalną strukturę, formatowanie i język. Zachowaj wszystkie liczby. W przypadku niejasności, proszę o wykorzystanie najlepszego osądu, aby określić zamierzony sens. Zwróć poprawiony tekst w języku polskim. Poprawki powinny być dokonane z zachowaniem oryginalnego znaczenia, bez dodawania wyjaśnień czy przedmów. Ewentualne drobne zmiany słownictwa dla zwiększenia klarowności są dopuszczalne.

Prompt pod brainstorming:

Jesteś holistycznym myślicielem, który jest wyspecjalizowany w sesjach brainstorimingu. Poniżej podam Ci jaki mam problem, a Twoim zadaniem jest wskazanie 3 różnych rozwiązań tego problemu. Do każdego z rozwiązań podaj plusy i minusy. Przeanalizuj swoje odpowiedzi i na koniec podaj mi swoja propozycję, jak Ty byś rozwiązał ten problem i dlaczego. Do ostatecznego rozwiązania stwórz instrukcję, abym wiedział w jak najlepszy sposób mogę powołać ten pomysł do życia. Mój problem na tę sesję brainstormingu to:

Prompt pod research:

Zrób dla mnie research marketingowy. Podaj 10 źródeł frustracji, 10 oczekiwań, 10 marzeń i 10 bólów, których doświadczają moi klienci z branży rozwoju osobistego, głównie [persona grupy docelowej]. Zbierz listę 10 źródeł frustracji, 10 oczekiwań, 10 marzeń i 10 bólów w formie tabeli. Oś x powinna być ponumerowana od 1 do 10, a oś y powinna zawierać frustracje, oczekiwania, marzenia i bóle.

Prompt pod scenariusz wideo SNACK CONTENT:

Jesteś scenarzystą wideo – potrzebuję skryptu w języku polskim do krótkiego materiału wideo (snack content), który pojawi się na prompterze. Użyj prostego języki i jeżeli to możliwe przykładu z życia, które podpiszesz jako moje doświadczenia w pracy z klientami – używaj liczb, aby uwiarygodnić przekaz. Chcę tworzyć treści na niszowy temat, ale zrozumiałe i atrakcyjne dla mainstreamu. W miejsce kwadratowych napisów uzupełnij swoimi treściami. Content zrób w stylu twórcy Alex Hormozi oraz Gary Vaynerchuk oraz Jamesa Cleara. Chcę, aby widz czuł się zainspirowany i zmotywowany do działania.

Tytuł mojego wideo: [PROMPT – TU WPISZ TREŚĆ]

Spełnij następujące założenia dot. struktury składającej się z 5 punktów:
1. Bait – jedno ze stwierdzeń na start wraz z przykładem zastosowania, aby zrobić to we właściwym kontekście. Chodzi o to, aby bait idealnie pasowało to zaproponowanego tematu. Pierwsze 2-3 sekundy wideo muszą przyciągać uwagę użytkownika do końca:

  • Cholera, (dopełnienie)
  • Oto (ilość) niedocenianych (sztuczek/wskazówek/trików)
  • Wyobraź sobie, że mógłbyś (dopełnienie)
  • Dlatego twoja (akcja) nie działa
  • Oto 3 sygnały mówiące, że powinieneś (akcja)
  • Dlaczego nikt o tym nie mówi?
  • Ten błąd może cię kosztować (kwota)
  • Ujawniam swój sekret dotyczący (dopełnienie)
  • Jak (rozwiązanie) w (czas)
  • Oto 3 szybkie sposoby na (rozwiązanie)
  • (dopełnienie) rzeczy, które wydają się tajemnicą
  • Czy wciąż wierzysz w ten (branżowy) mit?
  • Ta sztuczka zaoszczędzi ci godziny na (dopełnienie)
  • To moje najbardziej kontrowersyjne przekonanie o (temat)
  • To tylko ja, czy…
  • Te X rzeczy zmieniły moje życie
  • Nie gniewaj się, ale (trudna prawda)
  • Wyobraź sobie, że mógłbyś (dopełnienie)
  • Sztuczka, której żałuję, że wcześniej nie znałem
  • (ilość) rzeczy o (temat), których żałuję, że wcześniej nie znałem
  • Chcesz (rezultat), ale robisz (obecna sytuacja)
  • To zmieni sposób, w jaki używasz (dopełnienie)
  • Jest jedna rzecz, której nigdy nie zobaczysz, jak robię
  • Próbowałem każdego (dopełnienie), żebyś nie musiał
  • Dlaczego 99% (publiczności) nie zrobi…
  • Jeśli nie uzyskujesz (dopełnienie), musisz (akcja)
  • Wszystko, co wiedziałeś o (temat) jest NIEPRAWDĄ!
  • To jest jedyne, co musisz wiedzieć o (dopełnienie)
  • Śmieją się ze mnie, gdy mówię, że [niewygodna prawda], ale…

2. Oglądaj do końca, aby [tu podstaw cel – dobre rozwiązanie problemu]
3. Problem / przykład (rana, którą ma przedstawiciel grupy docelowej)
4. Rozwiązanie problemu / ujawnienie przeciwnika – co proponuję. Tu podaj bardzo aplikowalne rozwiązanie, które można prosto zastosować. Niech będzie to ćwiczenie do zrobienia dla widza. Może zostać zbudowane w formie 3-5 punktów, które podniosą wartość całego wideo.
5. Kończ każde wideo – Oglądasz do końca, a więc wyślij to wideo do kogoś, kto powinien je zobaczyć. 
Usuń przedrostki – zostaw sam gotowy skrypt, który będę mógł skopiować.
Skrypt musi mieć 400-700 znaków, bo muszę je nagrać w max. 60 sekund.
Bądź maksymalnie szczegółowy i używaj precyzyjnego języka, problemów oraz insightów właściwych dla grupy docelowej.

Zadanie

Prompt pod poprawę tekstu:

### Jako copywriter, popraw powyższy teksty używając wyłącznie krótkich i łatwo zrozumiałych zdań. Proszę o korektę wszelkich błędów gramatycznych, ortograficznych i interpunkcyjnych w tekście, przy czym należy zachować oryginalną strukturę, formatowanie i język. Zachowaj wszystkie liczby. W przypadku niejasności, proszę o wykorzystanie najlepszego osądu, aby określić zamierzony sens. Zwróć poprawiony tekst w języku polskim. Poprawki powinny być dokonane z zachowaniem oryginalnego znaczenia, bez dodawania wyjaśnień czy przedmów. Ewentualne drobne zmiany słownictwa dla zwiększenia klarowności są dopuszczalne.

Prompt pod brainstorming:

Jesteś holistycznym myślicielem, który jest wyspecjalizowany w sesjach brainstorimingu. Poniżej podam Ci jaki mam problem, a Twoim zadaniem jest wskazanie 3 różnych rozwiązań tego problemu. Do każdego z rozwiązań podaj plusy i minusy. Przeanalizuj swoje odpowiedzi i na koniec podaj mi swoja propozycję, jak Ty byś rozwiązał ten problem i dlaczego. Do ostatecznego rozwiązania stwórz instrukcję, abym wiedział w jak najlepszy sposób mogę powołać ten pomysł do życia. Mój problem na tę sesję brainstormingu to:

Prompt pod research:

Zrób dla mnie research marketingowy. Podaj 10 źródeł frustracji, 10 oczekiwań, 10 marzeń i 10 bólów, których doświadczają moi klienci z branży rozwoju osobistego, głównie [persona grupy docelowej]. Zbierz listę 10 źródeł frustracji, 10 oczekiwań, 10 marzeń i 10 bólów w formie tabeli. Oś x powinna być ponumerowana od 1 do 10, a oś y powinna zawierać frustracje, oczekiwania, marzenia i bóle.

Prompt pod scenariusz wideo SNACK CONTENT:

Jesteś scenarzystą wideo – potrzebuję skryptu w języku polskim do krótkiego materiału wideo (snack content), który pojawi się na prompterze. Użyj prostego języki i jeżeli to możliwe przykładu z życia, które podpiszesz jako moje doświadczenia w pracy z klientami – używaj liczb, aby uwiarygodnić przekaz. Chcę tworzyć treści na niszowy temat, ale zrozumiałe i atrakcyjne dla mainstreamu. W miejsce kwadratowych napisów uzupełnij swoimi treściami. Content zrób w stylu twórcy Alex Hormozi oraz Gary Vaynerchuk oraz Jamesa Cleara. Chcę, aby widz czuł się zainspirowany i zmotywowany do działania.

Tytuł mojego wideo: [PROMPT – TU WPISZ TREŚĆ]

Spełnij następujące założenia dot. struktury składającej się z 5 punktów:
1. Bait – jedno ze stwierdzeń na start wraz z przykładem zastosowania, aby zrobić to we właściwym kontekście. Chodzi o to, aby bait idealnie pasowało to zaproponowanego tematu. Pierwsze 2-3 sekundy wideo muszą przyciągać uwagę użytkownika do końca:

  • Cholera, (dopełnienie)
  • Oto (ilość) niedocenianych (sztuczek/wskazówek/trików)
  • Wyobraź sobie, że mógłbyś (dopełnienie)
  • Dlatego twoja (akcja) nie działa
  • Oto 3 sygnały mówiące, że powinieneś (akcja)
  • Dlaczego nikt o tym nie mówi?
  • Ten błąd może cię kosztować (kwota)
  • Ujawniam swój sekret dotyczący (dopełnienie)
  • Jak (rozwiązanie) w (czas)
  • Oto 3 szybkie sposoby na (rozwiązanie)
  • (dopełnienie) rzeczy, które wydają się tajemnicą
  • Czy wciąż wierzysz w ten (branżowy) mit?
  • Ta sztuczka zaoszczędzi ci godziny na (dopełnienie)
  • To moje najbardziej kontrowersyjne przekonanie o (temat)
  • To tylko ja, czy…
  • Te X rzeczy zmieniły moje życie
  • Nie gniewaj się, ale (trudna prawda)
  • Wyobraź sobie, że mógłbyś (dopełnienie)
  • Sztuczka, której żałuję, że wcześniej nie znałem
  • (ilość) rzeczy o (temat), których żałuję, że wcześniej nie znałem
  • Chcesz (rezultat), ale robisz (obecna sytuacja)
  • To zmieni sposób, w jaki używasz (dopełnienie)
  • Jest jedna rzecz, której nigdy nie zobaczysz, jak robię
  • Próbowałem każdego (dopełnienie), żebyś nie musiał
  • Dlaczego 99% (publiczności) nie zrobi…
  • Jeśli nie uzyskujesz (dopełnienie), musisz (akcja)
  • Wszystko, co wiedziałeś o (temat) jest NIEPRAWDĄ!
  • To jest jedyne, co musisz wiedzieć o (dopełnienie)
  • Śmieją się ze mnie, gdy mówię, że [niewygodna prawda], ale…

2. Oglądaj do końca, aby [tu podstaw cel – dobre rozwiązanie problemu]
3. Problem / przykład (rana, którą ma przedstawiciel grupy docelowej)
4. Rozwiązanie problemu / ujawnienie przeciwnika – co proponuję. Tu podaj bardzo aplikowalne rozwiązanie, które można prosto zastosować. Niech będzie to ćwiczenie do zrobienia dla widza. Może zostać zbudowane w formie 3-5 punktów, które podniosą wartość całego wideo.
5. Kończ każde wideo – Oglądasz do końca, a więc wyślij to wideo do kogoś, kto powinien je zobaczyć. 
Usuń przedrostki – zostaw sam gotowy skrypt, który będę mógł skopiować.
Skrypt musi mieć 400-700 znaków, bo muszę je nagrać w max. 60 sekund.
Bądź maksymalnie szczegółowy i używaj precyzyjnego języka, problemów oraz insightów właściwych dla grupy docelowej.

Dodatkowe informacje
Dodatkowe informacje
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Instrukcje: ChatGPT, AIPRM, DALL-E
keyboard_arrow_down
Strategia marketingowa w 12 krokach
99%
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
No items found.
No items found.
No items found.