https://hook.eu1.make.com/fufmqw1z3fxqf1ncvxsgjrx55l1m76ib

Lekcja tekstowa
Lekcja audio
Zadanie
Dodatkowe informacje
Dodatkowe informacje
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Schemat

LISTA TO – DO

ETAP 1 – Maksymalizacja konwersji

  1. Stworzyć dedykowaną stronę sprzedażową LP.
  2. Skierować ruch z głównej strony www na LP.
  3. Stworzyć stronę dziękuję z materiałem wideo oraz przyciskiem do umówienia daty konsultacji/ spotkania itp.
  4. Nagrać materiał wideo z podziękowaniem za zapis.
  5. Podłączyć stronę dziękuję do aplikacji Zapier.

ETAP 2 – Sprzedaż

  1. Budować program partnerski, aby pozyskać jak najwięcej ambasadorów marki.
  2. Sprzedawać i tworzyć reklamy na LinkedIn.
  3. Odpalić reklamę w Google Ads
  4. Odpalić reklamę na Facebooku.
  5. Organizować webinary (więcej na ten temat przeczytasz w schemacie kampanii webinarowej)
  6. Przeanalizować SEO -należy znaleźć słowa kluczowe, którymi posługują się użytkownicy potencjalnie zainteresowani Twoim produktem lub usługą.
  7. Wysłać e-mail nt. okazji sprzedażowej, np. aktualnej promocji, nowości w sklepie, wyprzedaży itp.
  8. Ruch z reklam kierować na stronę www oraz na docelowy LP.

ETAP 3 – Obsługa posprzedażowa

  1. Jakiś czas po zakupie, wysłać e-mail do swoich klientów z pytaniem, czy są zadowoleni z Twojego produktu/ usługi/ rozwiązania. Można to zrobić np. w formie ankiety.
  2. Zadzwonić do stałych klientów. Budowanie dobrej relacji ze stałymi klientami to ważny element całej strategii marketingowej. 
  3. W przypadku reklamacji, również należy złapać za telefon i spróbować naprawić sytuację.
  4. Zapraszać stałych klientów do programów partnerskich. Można upiec przy tym dwie pieczenie na jednym ogniu: zadowoleni ambasadorowie marki, którzy dodatkowo będą napędzać Twoją sprzedaż.

ETAP 4 – Remarketing

  1. Uruchomić reklamę remarketingową (w Google, poprzez FB Pixel oraz na YT) do osób, które były na LP Twojego produktu/ usługi, ale nie zapisały się/ nie kupiły.

ETAP 5 – Automatyzacja powiadomień

  1. Połączyć stronę dziękuję z bramką SMS oraz automatyzacją mailową.
  2. Napisać i automatyczne wysłać maila z podziękowaniem za zapis/ zakup, a następnie wpisać osoby do bazy kontaktów na newsletter.

ETAP 6 – Edukacja sprzedażowa

  1. Tworzyć wartościowy content we wszystkich prowadzonych kanałach.
  2. Stworzyć lead magnet (więcej na ten temat znajdziesz planowaniu lead magnetu).
  3. Napisać maila z podziękowaniem za pobranie lead magnetu i ustawić jego automatyczną wysyłkę. 
  4. Za jakiś wysłać voucher ze zniżką na kolejne zakupy.
  5. Osobę, która pobrała lead magnet dopisać do bazy na newsletter.
  6. Systematycznie prowadzić bezpłatne live na FB prezentując swoją wiedzę i oferowane przez Ciebie produkty/ usługi.
Biznes lokalny / B2B
keyboard_arrow_down
Strategia marketingowa w 12 krokach
99%
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
No items found.
No items found.
No items found.