Lekcja tekstowa
Lekcja audio
Zadanie
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Schemat

LISTA TO – DO
ETAP 1 – Zaprojektowanie szkolenia online
- Określić zakres tematyczny oraz tytuł webinaru.
- Nagrać szkolenie online
ETAP 2 – Seria maili zapowiadających
- Utworzyć nową listę mailingową dla osób, które zapisały się na dany webinar.
- Napisać sekwencję maili:
- thx – automatycznie wysyłany z podziękowaniem zaraz po zapisie
- e-mail z ankietą związaną z poruszanym tematem podczas webinaru (Przykładowo: na webinarze chcesz sprzedawać swój nowy produkt online, ale nie wiesz ile powinien kosztować – możesz spytać o to wcześniej dzięki ankiecie. W ten sposób dowiesz się, ile zapłacą za Twoje rozwiązanie osoby, które już są zainteresowane poruszaną tematyką.)
- e-mail to już jutro – forma przypominajki
- e-mail widzimy się? – wysłać w dniu webinaru w porannych godzinach
- e-mail za 15 min startujemy – ostatnia przypominajka
- e-mail z podziękowaniem za udział + ofertą ograniczoną czasowo lub ilościowo
- Sekwencję maili ustawić jako automatyczną, wskazując określony termin wysyłki danego maila + w przypadku, gdy ktoś nie otworzy konkretnego maila, automatyczną ponowną wysyłkę.
ETAP 3 – Oferta po transmisji
- Stworzyć sprzedażowego landing page z oferowanym produktem/ usługą.
- Ustawić niższą cenę, bonus, kod rabatowy dla osób, które były obecne na webinarze (ograniczenie czasowe lub ilościowe).
- Połączyć całość z systemem płatności oraz systemem poczty e-mail.
- Stworzyć stronę “dziękuję” po zakupie.
- Nagrać materiał wideo z podziękowaniem za zaufanie i zakup. Kilka słów, co wydarzy się w kolejnym kroku.
- Połączyć osoby, które kupiły z aplikacją Zapier.
ETAP 4 – Remarketing
- Uruchomić reklamę remarketingową do osób, które weszły na stronę z ofertą ograniczoną czasowo, ale nie dokonały zakupu. (przygotowanie treści oraz grafiki + uruchomienie).
ETAP 4 – System zapisu
- Stworzyć LP webinaru z zapisem: tytuł, 3 poruszane obszary, data i godzina, bio prowadzącego, przycisk do zapisu. (pamiętaj o informacji RODO przy formularzu).
- Stworzyć stronę dziękuję po zapisie: przycisk do udostępnienia informacji na Facebooku, link do pokoju webinarowego, przycisk do kalendarza google – automatyczny zapis wydarzenia
- Nagrać krótki materiał wideo z podziękowaniem za zapis.
- Połączyć ze stworzoną wcześniej automatyczną sekwencją mailową.
ETAP 5 – Warianty reklamowe
- Stworzyć 3 kreacje reklamowe w oparciu o 3 główne argumenty przemawiające za skorzystaniem z zaproszenia na webinar. Należy przygotować 3 różne teksty reklamowe oraz 3 różne grafiki, aby móc mierzyć ich skuteczność.
- Każda z reklam ma mieć dokładnie takie samo CTA: przekierowanie na LP z zapisem na webinar.
- Odpalić wszystkie 3 reklamy reklamowe we wszystkich prowadzonych mediach: Instagram, Facebook, Google, LinkedIn, YouTube.
- Wykluczyć osoby z remarketingu.
ETAP 6 – Remarketing
- Odpalić reklamę remarketingową dla osób, które weszły na stronę LP webinaru, ale nie dokonały zapisu w Google, za pomocą pixel Facebooka oraz na YouTube.
Ważne!
Dobre i przemyślane wykonanie wszystkich wymienionych kroków pozwoli na ustawienie lejka sprzedażowego, który praktycznie w 100% będzie działał automatycznie.
Pracujesz jeden raz, ale dokładnie -> owoce zbierasz cały czas.