https://hook.eu1.make.com/fufmqw1z3fxqf1ncvxsgjrx55l1m76ib

Lekcja tekstowa
Lekcja audio
Zadanie
Dodatkowe informacje
Dodatkowe informacje
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Schemat

LISTA TO – DO

ETAP 1 – Zaprojektowanie szkolenia online

  1. Określić zakres tematyczny oraz tytuł webinaru.
  2. Nagrać szkolenie online

ETAP 2 – Seria maili zapowiadających

  1. Utworzyć nową listę mailingową dla osób, które zapisały się na dany webinar.
  2. Napisać sekwencję maili:
  • thx – automatycznie wysyłany z podziękowaniem zaraz po zapisie
  • e-mail z ankietą związaną z poruszanym tematem podczas webinaru (Przykładowo: na webinarze chcesz sprzedawać swój nowy produkt online, ale nie wiesz ile powinien kosztować – możesz spytać o to wcześniej dzięki ankiecie. W ten sposób dowiesz się, ile zapłacą za Twoje rozwiązanie osoby, które już są zainteresowane poruszaną tematyką.)
  • e-mail to już jutro – forma przypominajki
  • e-mail widzimy się? – wysłać w dniu webinaru w porannych godzinach
  • e-mail za 15 min startujemy – ostatnia przypominajka
  • e-mail z podziękowaniem za udział + ofertą ograniczoną czasowo lub ilościowo
  1. Sekwencję maili ustawić jako automatyczną, wskazując określony termin wysyłki danego maila + w przypadku, gdy ktoś nie otworzy konkretnego maila, automatyczną ponowną wysyłkę. 

ETAP 3 – Oferta po transmisji

  1. Stworzyć sprzedażowego landing page z oferowanym produktem/ usługą.
  2. Ustawić niższą cenę, bonus, kod rabatowy dla osób, które były obecne na webinarze (ograniczenie czasowe lub ilościowe).
  3. Połączyć całość z systemem płatności oraz systemem poczty e-mail. 
  4. Stworzyć stronę “dziękuję” po zakupie.
  5. Nagrać materiał wideo z podziękowaniem za zaufanie i zakup. Kilka słów, co wydarzy się w kolejnym kroku.
  6. Połączyć osoby, które kupiły z aplikacją Zapier.

ETAP 4 – Remarketing

  1. Uruchomić reklamę remarketingową do osób, które weszły na stronę z ofertą ograniczoną czasowo, ale nie dokonały zakupu. (przygotowanie treści oraz grafiki + uruchomienie).

ETAP 4 – System zapisu

  1. Stworzyć LP webinaru z zapisem: tytuł, 3 poruszane obszary, data i godzina, bio prowadzącego, przycisk do zapisu. (pamiętaj o informacji RODO przy formularzu).
  2. Stworzyć stronę dziękuję po zapisie: przycisk do udostępnienia informacji na Facebooku, link do pokoju webinarowego, przycisk do kalendarza google – automatyczny zapis wydarzenia
  3. Nagrać krótki materiał wideo z podziękowaniem za zapis. 
  4. Połączyć ze stworzoną wcześniej automatyczną sekwencją mailową. 

ETAP 5 – Warianty reklamowe

  1. Stworzyć 3 kreacje reklamowe w oparciu o 3 główne argumenty przemawiające za skorzystaniem z zaproszenia na webinar. Należy przygotować 3 różne teksty reklamowe oraz 3 różne grafiki, aby móc mierzyć ich skuteczność.
  2. Każda z reklam ma mieć dokładnie takie samo CTA: przekierowanie na LP z zapisem na webinar.
  3. Odpalić wszystkie 3 reklamy reklamowe we wszystkich prowadzonych mediach: Instagram, Facebook, Google, LinkedIn, YouTube.
  4. Wykluczyć osoby z remarketingu.

ETAP 6 – Remarketing

  1. Odpalić reklamę remarketingową dla osób, które weszły na stronę LP webinaru, ale nie dokonały zapisu w Google, za pomocą pixel Facebooka oraz na YouTube.

Ważne!

Dobre i przemyślane wykonanie wszystkich wymienionych kroków pozwoli na ustawienie lejka sprzedażowego, który praktycznie w 100% będzie działał automatycznie.

Pracujesz jeden raz, ale dokładnie -> owoce zbierasz cały czas.

Lejek evergreen / abonament
keyboard_arrow_down
Strategia marketingowa w 12 krokach
99%
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
No items found.
No items found.
No items found.