https://hook.eu1.make.com/fufmqw1z3fxqf1ncvxsgjrx55l1m76ib

Lekcja tekstowa

Ustalenie założeń operacyjnych

  • Do kogo mówię ________
  • Jaki będę mieć powód kontaktu ___________ i nie chodzi tu o to, że chcę sprzedać. Tylko jaki realny problem mogę rozwiązać osobie, z którą będę się kontaktować.
  • Ile kontaktów dziennie będę uruchamiać____

Etap 1: Budowa bazy

  1. Zakup bazy z bisnode lub getsales lub jeszcze innej firmy. Warto wysłać zapytanie do kilku firm, w jakiej ilości i cenie są w stanie dostarczyć leady zgodne z Twoimi kryteriami.
  2. Wykupienie Linkedin Sales Navigator.

Etap 2: Pierwszy kontakt

  1. Konfiguracja narzędzia Woodpecker: https://woodpecker.co/
  2. Przygotowanie Cold maili. Idealnie, gdyby zawierały case study, które są spersonalizowane pod grupę, do której piszesz.
  3. Pisanie przemyślanych komentarzy pod postami osób, o których uwagę walczysz.

Etap 3: Follow-up

  1. Przygotowanie przypominajki mailowej do osób, które nie zareagowały na pierwszą wiadomość.
  2. Na sam koniec możesz wysłać odesłanie do wideo contentu z informacją, że “może to nie najlepszy czas, ale proszę o nas ciepło myśleć” 🙂
  3. W tym czasie warto wysłać wiadomość powitalną na Linkedin z informacją, że wysłaliśmy do danej osoby maila. Warto przygotować sobie wzór takiej wiadomości, aby tylko uzupełniać szczegółowe informacje. Tworząc taką wiadomość, pamietaj o ograniczonej liczbie znaków.
  4. Wysłany e-mail powinien zawierać solidną porcję contentu dopasowanego do danej grupy docelowej.

Etap 4: Skierowanie ruchu na stronę www

  1. Gdy ktoś kliknie content, to przechodzi na stronę www, gdzie łapią go ciasteczka, a także może lepiej zapoznać się z tym, co oferujemy.

Etap 5: Konwersja

To najbardziej złożony etap, ponieważ trzeba przeprowadzić klienta od momentu, gdy trafia na naszą stronę do miejsca, w którym płaci za nasze rozwiązanie (produkt / usługę). Nie zawsze potrzebujemy aż tylu etapów, ale tutaj opiszę wszystkie etapy.

Albacross – system, który zainstalowany na stronie www identyfikuje firmy, które na nią wchodziły. Robi to poprzez IP oraz ogólną bazę ciasteczek. Dzięki temu możemy “przypadkowo” skontaktować się z firmą, która przeglądała konkretne zakładki na stronie.

Hunter.io to aplikacja, która znając strukturę e-maila np. imię.nazwisko@firma.pl jest w stanie podpowiedzieć, z jakiego adresu e-mail korzysta osoba, do której chcemy napisać. To bardzo przydatne urządzenie, ponieważ zbiera dosłownie wszystkie adresy, które zostały opublikowane w internecie.

Gdy już masz dane kontaktowe, to Twoim zadaniem jest umówienie się na rozmowę telefoniczną lub prezentację online.

Gdy wysyłasz ofertę w formacie PDF, to warto skorzystać z aplikacji sellizer, która nakłada mapę cieplną na plik pdf. Dzięki temu możesz sprawdzić, które strony oferty zainteresowały klienta, a które całkowicie pominął. W efekcie handlowiec wie, które informacje warto przypomnieć w trakcie rozmowy sprzedażowej.

Etap 6: Remarketing

Na stronie powinny być zainstalowane pixele remarketingowe z portalu Meta, a także Google, TikTok oraz Linkedin Insight tag. Chcemy wyświetlić osobom obecnym na stronie komunikaty zapraszające we wszystkich dostępnych mediach. To tworzy efekt “wszędzie ich widzę”. Tak naprawdę taka reklama nie kosztuje zbyt wiele, a daje efekt dużej firmy. Cała magia polega na tym, że wyświetlamy dużo komunikatów niewielkiej grupie odbiorców.

Etap 7: Dodanie inbound marketingu

Aby Albacross mógł się lepiej sprawdzić, to warto zadbać o sprowadzenie na stronę dużej liczby wartościowych wejść. W tym celu warto zadbać o inne obszary marketingu:

  • pozycjonowanie organiczne – SEO
  • Google Ads
  • organizację webinarów
  • reklamę w social mediach
  • zakup mailingów z branżowych portali
Lekcja audio

Ustalenie założeń operacyjnych

  • Do kogo mówię ________
  • Jaki będę mieć powód kontaktu ___________ i nie chodzi tu o to, że chcę sprzedać. Tylko jaki realny problem mogę rozwiązać osobie, z którą będę się kontaktować.
  • Ile kontaktów dziennie będę uruchamiać____

Etap 1: Budowa bazy

  1. Zakup bazy z bisnode lub getsales lub jeszcze innej firmy. Warto wysłać zapytanie do kilku firm, w jakiej ilości i cenie są w stanie dostarczyć leady zgodne z Twoimi kryteriami.
  2. Wykupienie Linkedin Sales Navigator.

Etap 2: Pierwszy kontakt

  1. Konfiguracja narzędzia Woodpecker: https://woodpecker.co/
  2. Przygotowanie Cold maili. Idealnie, gdyby zawierały case study, które są spersonalizowane pod grupę, do której piszesz.
  3. Pisanie przemyślanych komentarzy pod postami osób, o których uwagę walczysz.

Etap 3: Follow-up

  1. Przygotowanie przypominajki mailowej do osób, które nie zareagowały na pierwszą wiadomość.
  2. Na sam koniec możesz wysłać odesłanie do wideo contentu z informacją, że “może to nie najlepszy czas, ale proszę o nas ciepło myśleć” 🙂
  3. W tym czasie warto wysłać wiadomość powitalną na Linkedin z informacją, że wysłaliśmy do danej osoby maila. Warto przygotować sobie wzór takiej wiadomości, aby tylko uzupełniać szczegółowe informacje. Tworząc taką wiadomość, pamietaj o ograniczonej liczbie znaków.
  4. Wysłany e-mail powinien zawierać solidną porcję contentu dopasowanego do danej grupy docelowej.

Etap 4: Skierowanie ruchu na stronę www

  1. Gdy ktoś kliknie content, to przechodzi na stronę www, gdzie łapią go ciasteczka, a także może lepiej zapoznać się z tym, co oferujemy.

Etap 5: Konwersja

To najbardziej złożony etap, ponieważ trzeba przeprowadzić klienta od momentu, gdy trafia na naszą stronę do miejsca, w którym płaci za nasze rozwiązanie (produkt / usługę). Nie zawsze potrzebujemy aż tylu etapów, ale tutaj opiszę wszystkie etapy.

Albacross – system, który zainstalowany na stronie www identyfikuje firmy, które na nią wchodziły. Robi to poprzez IP oraz ogólną bazę ciasteczek. Dzięki temu możemy “przypadkowo” skontaktować się z firmą, która przeglądała konkretne zakładki na stronie.

Hunter.io to aplikacja, która znając strukturę e-maila np. imię.nazwisko@firma.pl jest w stanie podpowiedzieć, z jakiego adresu e-mail korzysta osoba, do której chcemy napisać. To bardzo przydatne urządzenie, ponieważ zbiera dosłownie wszystkie adresy, które zostały opublikowane w internecie.

Gdy już masz dane kontaktowe, to Twoim zadaniem jest umówienie się na rozmowę telefoniczną lub prezentację online.

Gdy wysyłasz ofertę w formacie PDF, to warto skorzystać z aplikacji sellizer, która nakłada mapę cieplną na plik pdf. Dzięki temu możesz sprawdzić, które strony oferty zainteresowały klienta, a które całkowicie pominął. W efekcie handlowiec wie, które informacje warto przypomnieć w trakcie rozmowy sprzedażowej.

Etap 6: Remarketing

Na stronie powinny być zainstalowane pixele remarketingowe z portalu Meta, a także Google, TikTok oraz Linkedin Insight tag. Chcemy wyświetlić osobom obecnym na stronie komunikaty zapraszające we wszystkich dostępnych mediach. To tworzy efekt “wszędzie ich widzę”. Tak naprawdę taka reklama nie kosztuje zbyt wiele, a daje efekt dużej firmy. Cała magia polega na tym, że wyświetlamy dużo komunikatów niewielkiej grupie odbiorców.

Etap 7: Dodanie inbound marketingu

Aby Albacross mógł się lepiej sprawdzić, to warto zadbać o sprowadzenie na stronę dużej liczby wartościowych wejść. W tym celu warto zadbać o inne obszary marketingu:

  • pozycjonowanie organiczne – SEO
  • Google Ads
  • organizację webinarów
  • reklamę w social mediach
  • zakup mailingów z branżowych portali
Zadanie

Ustalenie założeń operacyjnych

  • Do kogo mówię ________
  • Jaki będę mieć powód kontaktu ___________ i nie chodzi tu o to, że chcę sprzedać. Tylko jaki realny problem mogę rozwiązać osobie, z którą będę się kontaktować.
  • Ile kontaktów dziennie będę uruchamiać____

Etap 1: Budowa bazy

  1. Zakup bazy z bisnode lub getsales lub jeszcze innej firmy. Warto wysłać zapytanie do kilku firm, w jakiej ilości i cenie są w stanie dostarczyć leady zgodne z Twoimi kryteriami.
  2. Wykupienie Linkedin Sales Navigator.

Etap 2: Pierwszy kontakt

  1. Konfiguracja narzędzia Woodpecker: https://woodpecker.co/
  2. Przygotowanie Cold maili. Idealnie, gdyby zawierały case study, które są spersonalizowane pod grupę, do której piszesz.
  3. Pisanie przemyślanych komentarzy pod postami osób, o których uwagę walczysz.

Etap 3: Follow-up

  1. Przygotowanie przypominajki mailowej do osób, które nie zareagowały na pierwszą wiadomość.
  2. Na sam koniec możesz wysłać odesłanie do wideo contentu z informacją, że “może to nie najlepszy czas, ale proszę o nas ciepło myśleć” 🙂
  3. W tym czasie warto wysłać wiadomość powitalną na Linkedin z informacją, że wysłaliśmy do danej osoby maila. Warto przygotować sobie wzór takiej wiadomości, aby tylko uzupełniać szczegółowe informacje. Tworząc taką wiadomość, pamietaj o ograniczonej liczbie znaków.
  4. Wysłany e-mail powinien zawierać solidną porcję contentu dopasowanego do danej grupy docelowej.

Etap 4: Skierowanie ruchu na stronę www

  1. Gdy ktoś kliknie content, to przechodzi na stronę www, gdzie łapią go ciasteczka, a także może lepiej zapoznać się z tym, co oferujemy.

Etap 5: Konwersja

To najbardziej złożony etap, ponieważ trzeba przeprowadzić klienta od momentu, gdy trafia na naszą stronę do miejsca, w którym płaci za nasze rozwiązanie (produkt / usługę). Nie zawsze potrzebujemy aż tylu etapów, ale tutaj opiszę wszystkie etapy.

Albacross – system, który zainstalowany na stronie www identyfikuje firmy, które na nią wchodziły. Robi to poprzez IP oraz ogólną bazę ciasteczek. Dzięki temu możemy “przypadkowo” skontaktować się z firmą, która przeglądała konkretne zakładki na stronie.

Hunter.io to aplikacja, która znając strukturę e-maila np. imię.nazwisko@firma.pl jest w stanie podpowiedzieć, z jakiego adresu e-mail korzysta osoba, do której chcemy napisać. To bardzo przydatne urządzenie, ponieważ zbiera dosłownie wszystkie adresy, które zostały opublikowane w internecie.

Gdy już masz dane kontaktowe, to Twoim zadaniem jest umówienie się na rozmowę telefoniczną lub prezentację online.

Gdy wysyłasz ofertę w formacie PDF, to warto skorzystać z aplikacji sellizer, która nakłada mapę cieplną na plik pdf. Dzięki temu możesz sprawdzić, które strony oferty zainteresowały klienta, a które całkowicie pominął. W efekcie handlowiec wie, które informacje warto przypomnieć w trakcie rozmowy sprzedażowej.

Etap 6: Remarketing

Na stronie powinny być zainstalowane pixele remarketingowe z portalu Meta, a także Google, TikTok oraz Linkedin Insight tag. Chcemy wyświetlić osobom obecnym na stronie komunikaty zapraszające we wszystkich dostępnych mediach. To tworzy efekt “wszędzie ich widzę”. Tak naprawdę taka reklama nie kosztuje zbyt wiele, a daje efekt dużej firmy. Cała magia polega na tym, że wyświetlamy dużo komunikatów niewielkiej grupie odbiorców.

Etap 7: Dodanie inbound marketingu

Aby Albacross mógł się lepiej sprawdzić, to warto zadbać o sprowadzenie na stronę dużej liczby wartościowych wejść. W tym celu warto zadbać o inne obszary marketingu:

  • pozycjonowanie organiczne – SEO
  • Google Ads
  • organizację webinarów
  • reklamę w social mediach
  • zakup mailingów z branżowych portali
Dodatkowe informacje
Dodatkowe informacje
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Account Based Marketing (outbound marketing)
keyboard_arrow_down
Strategia marketingowa w 12 krokach
99%
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
No items found.
No items found.
No items found.