https://hook.eu1.make.com/fufmqw1z3fxqf1ncvxsgjrx55l1m76ib

Lekcja tekstowa
Lekcja audio
Zadanie
Dodatkowe informacje
Dodatkowe informacje
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Schemat

LISTA TO – DO

ETAP 1 – Zaproszenie do ankiety

  1. Stworzyć ankietę w Typeform (ew. Google Forms) + zdjęcie wyróżniające ankietę.
  2. Skierować ruch na ankietę z wszystkich kanałów komunikacyjnych:
    – wysłać mailing
    – opublikować post na FB (+ reklama)
    – opublikować post na IG (+ reklama)
    – nagrać krótki materiał wideo na YT kierujący do ankiety
    – nagrać krótki podcast związany tematycznie z ankietą + zachęcić do odpowiedzi na pytania
  3. Połączyć ankietę z serwerem SMS, Zapier’em
  4. Zintegrować ankietę z arkuszem google
  5. Po okresie zbierania odpowiedzi na pytania, dodać listę kontaktów z Google Sheets do bazy.

ETAP 2 – Zaproszenie na webinar

  1. Stworzyć krótki LP webinarowy (informacje do zamieszczenia: tytuł, data i godzina, tematyka – w 3 punktach, bio autora/ prowadzącego, przycisk do zapisu)
  2. Stworzyć stronę “dziękuję” po zapisie
  3. Nagrać wideo z podziękowaniem za zapis i umieścić na stronie “dziękuję”
  4. Utworzyć nową listę w systemie pocztowym o nazwie: tytułwebinaru_zapisani
  5. Zintegrować LP z systemem pocztowym
  6. Napisać sekwencję maili:
    – podziękowanie za zapis + link, gdzie będzie można obejrzeć webinar
    – podgrzewanie atmosfery przed bezpłatnym szkoleniem online
    – mail w stylu: widzimy się wkrótce, napisz, na jakie pytanie powienien/ powinnam odpowiedzieć podczas webinaru
    – widzimy się już jutro + jeśli jeszcze nie zadałeś/ zadałaś pytania, to teraz jest ostatnia szansa
    – to już dzisiaj
    – widzimy się za 15 minut
    – dziękuję za udział + sprzedażowo przekierowanie na stronę sprzedażową produktu
  7. Skierować ruch na LP webinaru z wszystkich kanałów komunikacyjnych:
    – wysłać mailing
    – opublikować post na FB (+ reklama remarketing oraz look a like)
    – opublikować post na IG (+ reklama remarketing oraz look a like)
    – nagrać krótki materiał wideo na YT kierujący na LP webinaru
    – nagrać krótki podcast związany tematycznie z bezpłatnym spotkaniem online + skierować na LP webinaru
    – odpalić reklamę w Google na remarketing oraz look a like
  8. Przygotować prezentację sprzedażową na webinar

ETAP 3 – Uruchomienie sprzedaży

  1. Stworzyć LP produktu
  2. Podpiąć stronę produktu do systemu płatności: PayU, PayPal itp.
  3. W przypadku szkoleń online, zintegrować LP z platformą typu LearnDash (utworzenie konta, stworzenie modułów, lekcji oraz dodanie treści w postaci materiałów wideo, audio, mp3, czy tekstowych).
  4. Zintegrować LP produktu z systemem mailingowym, bramką SMS oraz Fakturownią.
  5. Napisać mail: dziękuję za zakup
  6. Przeprowadzić webinar + dać uczestnikom webinaru kod rabatowy, wybrany produkt gratis, dodatkowa zniżka na inny produkt lub usługę
  7. Utworzyć automatyczną sekwencję maili sprzedażowych kierujących na stronę zakupu:
    – Zaczynamy
    – Próbka – fragm. kursu, wersja demo produktu, próbka
    – Za 24h zamykamy sprzedaż (+ wspomnieć o live)
    – Ostatni moment, aby kupić (+ wspomnieć o live)
    Wysyłka zazwyczaj do całej bazy (wykluczyć osoby, które kupiły po webinarze)
  8. Publikować dużą ilość wartościowych materiałów związanych tematycznie z produktem we wszystkich kanałach: Instagram, Facebook, Podcast, wpisy blogowe na www, LinkedIn, Youtube. Każda publikacja ma kierować do strony sprzedażowej produktu. W przypadku treści pisanych (FB, IG, LI) link do LP powinien pojawić się 2 razy: na początku oraz na samym końcu treści. Dopalenie wszystkich treści reklamą na FB, IG, YT (w formie wideo), Google, LI.
  9. Stworzyć reklamę remarketingową dla osób, które odwiedziły stronę, ale nie dokonały zakupu. 
  10. Stworzyć reklamę look a like.

ETAP 4 – Zakończenie sprzedaży

  1. Zaplanować transmisję na FB.
  2. Stworzyć grafikę promocyjną do live/ Q&A
  3. Zmienić zdjęcie w tle na promujące live/ Q&A
  4. Opublikować post z informacją, że wkrótce zamknięcie sprzedaży + poinformować o live/ Q&A
  5. Wysłać dwa ostatnie maile z pkt. 20
  6. Przeprowadzić live/ Q&A
  7. Napisać post z podziękowaniem za udział w kampanii, podzielić się swoimi wnioskami, poinformować, kiedy kolejna możliwość dołączenia do kursu lub zakupu produktu.
Schemat kampanii product launchowej
keyboard_arrow_down
Strategia marketingowa w 12 krokach
99%
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
No items found.
No items found.
No items found.