Lekcja tekstowa
Lekcja audio
Zadanie
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Schemat

LISTA TO – DO
ETAP 1 – Zaproszenie do ankiety
- Stworzyć ankietę w Typeform (ew. Google Forms) + zdjęcie wyróżniające ankietę.
- Skierować ruch na ankietę z wszystkich kanałów komunikacyjnych:
– wysłać mailing
– opublikować post na FB (+ reklama)
– opublikować post na IG (+ reklama)
– nagrać krótki materiał wideo na YT kierujący do ankiety
– nagrać krótki podcast związany tematycznie z ankietą + zachęcić do odpowiedzi na pytania - Połączyć ankietę z serwerem SMS, Zapier’em
- Zintegrować ankietę z arkuszem google
- Po okresie zbierania odpowiedzi na pytania, dodać listę kontaktów z Google Sheets do bazy.
ETAP 2 – Zaproszenie na webinar
- Stworzyć krótki LP webinarowy (informacje do zamieszczenia: tytuł, data i godzina, tematyka – w 3 punktach, bio autora/ prowadzącego, przycisk do zapisu)
- Stworzyć stronę “dziękuję” po zapisie
- Nagrać wideo z podziękowaniem za zapis i umieścić na stronie “dziękuję”
- Utworzyć nową listę w systemie pocztowym o nazwie: tytułwebinaru_zapisani
- Zintegrować LP z systemem pocztowym
- Napisać sekwencję maili:
– podziękowanie za zapis + link, gdzie będzie można obejrzeć webinar
– podgrzewanie atmosfery przed bezpłatnym szkoleniem online
– mail w stylu: widzimy się wkrótce, napisz, na jakie pytanie powienien/ powinnam odpowiedzieć podczas webinaru
– widzimy się już jutro + jeśli jeszcze nie zadałeś/ zadałaś pytania, to teraz jest ostatnia szansa
– to już dzisiaj
– widzimy się za 15 minut
– dziękuję za udział + sprzedażowo przekierowanie na stronę sprzedażową produktu - Skierować ruch na LP webinaru z wszystkich kanałów komunikacyjnych:
– wysłać mailing
– opublikować post na FB (+ reklama remarketing oraz look a like)
– opublikować post na IG (+ reklama remarketing oraz look a like)
– nagrać krótki materiał wideo na YT kierujący na LP webinaru
– nagrać krótki podcast związany tematycznie z bezpłatnym spotkaniem online + skierować na LP webinaru
– odpalić reklamę w Google na remarketing oraz look a like - Przygotować prezentację sprzedażową na webinar
ETAP 3 – Uruchomienie sprzedaży
- Stworzyć LP produktu
- Podpiąć stronę produktu do systemu płatności: PayU, PayPal itp.
- W przypadku szkoleń online, zintegrować LP z platformą typu LearnDash (utworzenie konta, stworzenie modułów, lekcji oraz dodanie treści w postaci materiałów wideo, audio, mp3, czy tekstowych).
- Zintegrować LP produktu z systemem mailingowym, bramką SMS oraz Fakturownią.
- Napisać mail: dziękuję za zakup
- Przeprowadzić webinar + dać uczestnikom webinaru kod rabatowy, wybrany produkt gratis, dodatkowa zniżka na inny produkt lub usługę
- Utworzyć automatyczną sekwencję maili sprzedażowych kierujących na stronę zakupu:
– Zaczynamy
– Próbka – fragm. kursu, wersja demo produktu, próbka
– Za 24h zamykamy sprzedaż (+ wspomnieć o live)
– Ostatni moment, aby kupić (+ wspomnieć o live)
Wysyłka zazwyczaj do całej bazy (wykluczyć osoby, które kupiły po webinarze) - Publikować dużą ilość wartościowych materiałów związanych tematycznie z produktem we wszystkich kanałach: Instagram, Facebook, Podcast, wpisy blogowe na www, LinkedIn, Youtube. Każda publikacja ma kierować do strony sprzedażowej produktu. W przypadku treści pisanych (FB, IG, LI) link do LP powinien pojawić się 2 razy: na początku oraz na samym końcu treści. Dopalenie wszystkich treści reklamą na FB, IG, YT (w formie wideo), Google, LI.
- Stworzyć reklamę remarketingową dla osób, które odwiedziły stronę, ale nie dokonały zakupu.
- Stworzyć reklamę look a like.
ETAP 4 – Zakończenie sprzedaży
- Zaplanować transmisję na FB.
- Stworzyć grafikę promocyjną do live/ Q&A
- Zmienić zdjęcie w tle na promujące live/ Q&A
- Opublikować post z informacją, że wkrótce zamknięcie sprzedaży + poinformować o live/ Q&A
- Wysłać dwa ostatnie maile z pkt. 20
- Przeprowadzić live/ Q&A
- Napisać post z podziękowaniem za udział w kampanii, podzielić się swoimi wnioskami, poinformować, kiedy kolejna możliwość dołączenia do kursu lub zakupu produktu.