https://hook.eu1.make.com/fufmqw1z3fxqf1ncvxsgjrx55l1m76ib

Lekcja tekstowa
  1. Mocna obietnica w nagłówku

Od nagłówka zależy, czy czytelnik będzie chciał poznać resztę Twojej oferty, dlatego musi on być maksymalnie przykuwający uwagę, ale i konkretny, by potencjalny klient wiedział, czego dotyczy oferta/ jaki problem rozwiązuje.

  1. Krótki materiał wideo prezentujący rozwiązanie (2-3 minuty)

Pokazanie siebie i opowiedzenie kilku słów na temat oferty będzie dla odbiorcy ciekawsze i sprawi, że Twoja oferta będzie bardziej dynamiczna. 

  1. Wizualizacja produktu

Prezentacja produktu w formie graficznej/ zdjęcie. W przypadku usług lub kursów online, warto zaprezentować wizualizację, lub layout platformy szkoleniowej.

  1. Masz już dosyć?

Na jednych działa kij, na drugich marchewka. W ofertach warto stosować obie formy motywacji, dlatego koniecznie wspomnij o sytuacjach, które frustrują Twoich potencjalnych klientów, a następnie pokaż, że Twój produkt/ usługa rozwiąże ich problemy. 

  1. Zrozumiałe dlaczego (argumenty)

Pamiętaj, aby przedstawić zarówno argumenty logiczne, poparte liczbami, jak i emocjonalne odnoszące się do konkretnych sytuacji, aspiracji i przeżyć. 

  1. Dla kogo to jest/ dla kogo to nie jest

Jeśli w swojej ofercie na LP napiszesz, kto skorzysta, a kto nie, od razu odsiejesz tzw. nie – klientów, którzy po zakupie mogliby być niezadowoleni lub roszczeniowi, że nie otrzymali tego, czego się spodziewali. Precyzyjne określenie grupy docelowej Twojego rozwiązania pozwoli Ci uniknąć nieprzyjemnych sytuacji.

  1. Czy jest inna droga?

To bardzo ważny element! Dzięki temu pokazujesz dwie drogi: gdy ktoś skorzysta z Twojej propozycji i będzie mógł rozwiązać frustrującego go sytuacje, rozwinąć swoje umiejętności itp. oraz drugą drogę, w której nadal działa schematycznie, powiela te same błędy i tak naprawdę nie zmieni się nic. Wybór ścieżki ostatecznie należy do klienta 😉 

  1. Zwięzłe punkty/ agenda w przypadku szkolenia

Konkretny opis, co zawiera produkt/ usługa. W przypadku szkolenia chodzi o dokładne rozpisanie agendy spotkania/ modułów i lekcji szkoleniowych. 

  1. Budowa zaufania – opinie

Jeśli nie wprowadzasz nowego produktu/ rozwiązania na rynek, poproś swoich dotychczasowych klientów o referencję. Dzięki udostępnieniu opinii wraz z imieniem, nazwiskiem, nazwą firmy i zdjęciem zwiększasz swoją wiarygodność. Dla klienta jest to jasny sygnał: ktoś skorzystał, jest zadowolony, a na dodatek publicznie podpisuje się pod tym rozwiązaniem = to musi być dobry produkt!

  1. BIO

Przedstaw siebie/ swój zespół. Napisz kilka słów, wrzuć zdjęcie. Niech klient wie, z kim będzie miał do czynienia 😉 Pamiętaj, aby tekst był maksymalnie konkretny. Zapomnij o banalnych tekstach w stylu: Mam x lat doświadczenia i oferuję rozwiązania, które są dostosowane do potrzeb klientów. 

  1. Budowa autorytetu (realizacje, efekty, wyniki)

Jeśli udało Ci się przeprowadzić badania, masz gotowe realizacje, którymi możesz się pochwalić – wrzuć je w formie zdjęć/ wykresów na swój LP.

  1. Rekomendacja eksperta/ celebryty/ Twoja

Ten element jest opcjonalny, jednak jeśli z Twojej oferty skorzystał branżowy ekspert, celebryta, to poproś o referencje i pochwal się nimi.

  1. FAQ

Udostępnienie listy najczęściej zadawanych pytań i odpowiedzi pozwoli Ci zaoszczędzić sporo czasu. 

  1. Gwarancja satysfakcji

Wiadomo, że każdy konsument ma 14 dni na reklamację – to odgórnie zapewnia mu prawo polskie. Jeśli jednak wiesz, że Twoja oferta jest dobra, nie bój się dać nawet 30 dni gwarancji satysfakcji/ świeżości/ bezpieczeństwa itp. Taki zabieg dodatkowo buduje zaufanie i autorytet w oczach klienta.

  1. Podsumowanie + box z CTA

Krótko, w kilku punktach, najlepiej w formie listy. Dobrze sprawdza się, jeśli dajesz dwie lub trzy oferty cenowe i jedną z nich (rekomendowaną) graficznie wyróżnisz. Ważne! Ta sekcja ma kierować w jedną stronę: do koszyka zakupowego.

  1. Ograniczenie czasowe/ ilościowe oferty

Napisz, jak długo obowiązuje Twoja oferta, ile dostępów/ sztuk posiadasz. Ograniczenie oferty oddziałuje mocno na ludzki mózg: klient myśli: muszę zdążyć przed innymi!

  1. Strona dziękuję

Element, o którym nie możesz zapomnieć! Po zakupie klient ma być automatycznie przekierowany na stronę dziękuję, na której np. w formie wideo dziękujesz za zaufanie i wyjaśniasz, co następnie się wydarzy, czego może się spodziewać. Dodatkowym walorem strony THX jest możliwość zliczania konwersji. 

Lekcja audio
  1. Mocna obietnica w nagłówku

Od nagłówka zależy, czy czytelnik będzie chciał poznać resztę Twojej oferty, dlatego musi on być maksymalnie przykuwający uwagę, ale i konkretny, by potencjalny klient wiedział, czego dotyczy oferta/ jaki problem rozwiązuje.

  1. Krótki materiał wideo prezentujący rozwiązanie (2-3 minuty)

Pokazanie siebie i opowiedzenie kilku słów na temat oferty będzie dla odbiorcy ciekawsze i sprawi, że Twoja oferta będzie bardziej dynamiczna. 

  1. Wizualizacja produktu

Prezentacja produktu w formie graficznej/ zdjęcie. W przypadku usług lub kursów online, warto zaprezentować wizualizację, lub layout platformy szkoleniowej.

  1. Masz już dosyć?

Na jednych działa kij, na drugich marchewka. W ofertach warto stosować obie formy motywacji, dlatego koniecznie wspomnij o sytuacjach, które frustrują Twoich potencjalnych klientów, a następnie pokaż, że Twój produkt/ usługa rozwiąże ich problemy. 

  1. Zrozumiałe dlaczego (argumenty)

Pamiętaj, aby przedstawić zarówno argumenty logiczne, poparte liczbami, jak i emocjonalne odnoszące się do konkretnych sytuacji, aspiracji i przeżyć. 

  1. Dla kogo to jest/ dla kogo to nie jest

Jeśli w swojej ofercie na LP napiszesz, kto skorzysta, a kto nie, od razu odsiejesz tzw. nie – klientów, którzy po zakupie mogliby być niezadowoleni lub roszczeniowi, że nie otrzymali tego, czego się spodziewali. Precyzyjne określenie grupy docelowej Twojego rozwiązania pozwoli Ci uniknąć nieprzyjemnych sytuacji.

  1. Czy jest inna droga?

To bardzo ważny element! Dzięki temu pokazujesz dwie drogi: gdy ktoś skorzysta z Twojej propozycji i będzie mógł rozwiązać frustrującego go sytuacje, rozwinąć swoje umiejętności itp. oraz drugą drogę, w której nadal działa schematycznie, powiela te same błędy i tak naprawdę nie zmieni się nic. Wybór ścieżki ostatecznie należy do klienta 😉 

  1. Zwięzłe punkty/ agenda w przypadku szkolenia

Konkretny opis, co zawiera produkt/ usługa. W przypadku szkolenia chodzi o dokładne rozpisanie agendy spotkania/ modułów i lekcji szkoleniowych. 

  1. Budowa zaufania – opinie

Jeśli nie wprowadzasz nowego produktu/ rozwiązania na rynek, poproś swoich dotychczasowych klientów o referencję. Dzięki udostępnieniu opinii wraz z imieniem, nazwiskiem, nazwą firmy i zdjęciem zwiększasz swoją wiarygodność. Dla klienta jest to jasny sygnał: ktoś skorzystał, jest zadowolony, a na dodatek publicznie podpisuje się pod tym rozwiązaniem = to musi być dobry produkt!

  1. BIO

Przedstaw siebie/ swój zespół. Napisz kilka słów, wrzuć zdjęcie. Niech klient wie, z kim będzie miał do czynienia 😉 Pamiętaj, aby tekst był maksymalnie konkretny. Zapomnij o banalnych tekstach w stylu: Mam x lat doświadczenia i oferuję rozwiązania, które są dostosowane do potrzeb klientów. 

  1. Budowa autorytetu (realizacje, efekty, wyniki)

Jeśli udało Ci się przeprowadzić badania, masz gotowe realizacje, którymi możesz się pochwalić – wrzuć je w formie zdjęć/ wykresów na swój LP.

  1. Rekomendacja eksperta/ celebryty/ Twoja

Ten element jest opcjonalny, jednak jeśli z Twojej oferty skorzystał branżowy ekspert, celebryta, to poproś o referencje i pochwal się nimi.

  1. FAQ

Udostępnienie listy najczęściej zadawanych pytań i odpowiedzi pozwoli Ci zaoszczędzić sporo czasu. 

  1. Gwarancja satysfakcji

Wiadomo, że każdy konsument ma 14 dni na reklamację – to odgórnie zapewnia mu prawo polskie. Jeśli jednak wiesz, że Twoja oferta jest dobra, nie bój się dać nawet 30 dni gwarancji satysfakcji/ świeżości/ bezpieczeństwa itp. Taki zabieg dodatkowo buduje zaufanie i autorytet w oczach klienta.

  1. Podsumowanie + box z CTA

Krótko, w kilku punktach, najlepiej w formie listy. Dobrze sprawdza się, jeśli dajesz dwie lub trzy oferty cenowe i jedną z nich (rekomendowaną) graficznie wyróżnisz. Ważne! Ta sekcja ma kierować w jedną stronę: do koszyka zakupowego.

  1. Ograniczenie czasowe/ ilościowe oferty

Napisz, jak długo obowiązuje Twoja oferta, ile dostępów/ sztuk posiadasz. Ograniczenie oferty oddziałuje mocno na ludzki mózg: klient myśli: muszę zdążyć przed innymi!

  1. Strona dziękuję

Element, o którym nie możesz zapomnieć! Po zakupie klient ma być automatycznie przekierowany na stronę dziękuję, na której np. w formie wideo dziękujesz za zaufanie i wyjaśniasz, co następnie się wydarzy, czego może się spodziewać. Dodatkowym walorem strony THX jest możliwość zliczania konwersji. 

Zadanie
  1. Mocna obietnica w nagłówku

Od nagłówka zależy, czy czytelnik będzie chciał poznać resztę Twojej oferty, dlatego musi on być maksymalnie przykuwający uwagę, ale i konkretny, by potencjalny klient wiedział, czego dotyczy oferta/ jaki problem rozwiązuje.

  1. Krótki materiał wideo prezentujący rozwiązanie (2-3 minuty)

Pokazanie siebie i opowiedzenie kilku słów na temat oferty będzie dla odbiorcy ciekawsze i sprawi, że Twoja oferta będzie bardziej dynamiczna. 

  1. Wizualizacja produktu

Prezentacja produktu w formie graficznej/ zdjęcie. W przypadku usług lub kursów online, warto zaprezentować wizualizację, lub layout platformy szkoleniowej.

  1. Masz już dosyć?

Na jednych działa kij, na drugich marchewka. W ofertach warto stosować obie formy motywacji, dlatego koniecznie wspomnij o sytuacjach, które frustrują Twoich potencjalnych klientów, a następnie pokaż, że Twój produkt/ usługa rozwiąże ich problemy. 

  1. Zrozumiałe dlaczego (argumenty)

Pamiętaj, aby przedstawić zarówno argumenty logiczne, poparte liczbami, jak i emocjonalne odnoszące się do konkretnych sytuacji, aspiracji i przeżyć. 

  1. Dla kogo to jest/ dla kogo to nie jest

Jeśli w swojej ofercie na LP napiszesz, kto skorzysta, a kto nie, od razu odsiejesz tzw. nie – klientów, którzy po zakupie mogliby być niezadowoleni lub roszczeniowi, że nie otrzymali tego, czego się spodziewali. Precyzyjne określenie grupy docelowej Twojego rozwiązania pozwoli Ci uniknąć nieprzyjemnych sytuacji.

  1. Czy jest inna droga?

To bardzo ważny element! Dzięki temu pokazujesz dwie drogi: gdy ktoś skorzysta z Twojej propozycji i będzie mógł rozwiązać frustrującego go sytuacje, rozwinąć swoje umiejętności itp. oraz drugą drogę, w której nadal działa schematycznie, powiela te same błędy i tak naprawdę nie zmieni się nic. Wybór ścieżki ostatecznie należy do klienta 😉 

  1. Zwięzłe punkty/ agenda w przypadku szkolenia

Konkretny opis, co zawiera produkt/ usługa. W przypadku szkolenia chodzi o dokładne rozpisanie agendy spotkania/ modułów i lekcji szkoleniowych. 

  1. Budowa zaufania – opinie

Jeśli nie wprowadzasz nowego produktu/ rozwiązania na rynek, poproś swoich dotychczasowych klientów o referencję. Dzięki udostępnieniu opinii wraz z imieniem, nazwiskiem, nazwą firmy i zdjęciem zwiększasz swoją wiarygodność. Dla klienta jest to jasny sygnał: ktoś skorzystał, jest zadowolony, a na dodatek publicznie podpisuje się pod tym rozwiązaniem = to musi być dobry produkt!

  1. BIO

Przedstaw siebie/ swój zespół. Napisz kilka słów, wrzuć zdjęcie. Niech klient wie, z kim będzie miał do czynienia 😉 Pamiętaj, aby tekst był maksymalnie konkretny. Zapomnij o banalnych tekstach w stylu: Mam x lat doświadczenia i oferuję rozwiązania, które są dostosowane do potrzeb klientów. 

  1. Budowa autorytetu (realizacje, efekty, wyniki)

Jeśli udało Ci się przeprowadzić badania, masz gotowe realizacje, którymi możesz się pochwalić – wrzuć je w formie zdjęć/ wykresów na swój LP.

  1. Rekomendacja eksperta/ celebryty/ Twoja

Ten element jest opcjonalny, jednak jeśli z Twojej oferty skorzystał branżowy ekspert, celebryta, to poproś o referencje i pochwal się nimi.

  1. FAQ

Udostępnienie listy najczęściej zadawanych pytań i odpowiedzi pozwoli Ci zaoszczędzić sporo czasu. 

  1. Gwarancja satysfakcji

Wiadomo, że każdy konsument ma 14 dni na reklamację – to odgórnie zapewnia mu prawo polskie. Jeśli jednak wiesz, że Twoja oferta jest dobra, nie bój się dać nawet 30 dni gwarancji satysfakcji/ świeżości/ bezpieczeństwa itp. Taki zabieg dodatkowo buduje zaufanie i autorytet w oczach klienta.

  1. Podsumowanie + box z CTA

Krótko, w kilku punktach, najlepiej w formie listy. Dobrze sprawdza się, jeśli dajesz dwie lub trzy oferty cenowe i jedną z nich (rekomendowaną) graficznie wyróżnisz. Ważne! Ta sekcja ma kierować w jedną stronę: do koszyka zakupowego.

  1. Ograniczenie czasowe/ ilościowe oferty

Napisz, jak długo obowiązuje Twoja oferta, ile dostępów/ sztuk posiadasz. Ograniczenie oferty oddziałuje mocno na ludzki mózg: klient myśli: muszę zdążyć przed innymi!

  1. Strona dziękuję

Element, o którym nie możesz zapomnieć! Po zakupie klient ma być automatycznie przekierowany na stronę dziękuję, na której np. w formie wideo dziękujesz za zaufanie i wyjaśniasz, co następnie się wydarzy, czego może się spodziewać. Dodatkowym walorem strony THX jest możliwość zliczania konwersji. 

Dodatkowe informacje
Dodatkowe informacje
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Checklista dobrego landing page
keyboard_arrow_down
Strategia marketingowa w 12 krokach
99%
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
No items found.
No items found.
No items found.