https://hook.eu1.make.com/fufmqw1z3fxqf1ncvxsgjrx55l1m76ib

Lekcja tekstowa

  1. Jaki jest cel Twoich działań?
  • chcesz mieć więcej nowych klientów?
  • masz sporo zapytań, które nie kończą się płatnością?
  • chcesz, aby aktualni więcej Ci płacili?
  • potrzebujesz mieć więcej czasu?
  • chcesz zmienić osoby, które do Ciebie trafiają?
  • wprowadzasz nowy produkt na rynek?
  • chcesz wysprzedać zapasy magazynowe?
  • zaliczyłeś wpadkę i potrzebujesz rebrandingu?
  • masz problem z pozyskaniem pracowników?
  1. Czytelny, konkretny i krótki slogan
    Slogany – tak samo jak powtarzający się wstęp (intro) serialu pokazują charakter oraz informują, czego można się spodziewać. Mocny slogan reklamowy prosi się o to, żeby go zapamiętać, wybitny, aby komuś go powtórzyć. Ludzie lubią upraszać, więc daj im jedno zdanie, pod którym mogą sobie pozytywnie zaszufladkować Twoją firmę.
  2. Jasny opis: Kim jestem, komu, w czym i jak pomagam

Kogo szuka Twój klient? Kim jest ten najlepszy i co możesz dla niego zrobić? Nastawiasz się na tani produkt masowy, czy dopasowany do indywidualnych potrzeb? Im precyzyjniej określisz, kto jest Twoim klientem i jakie problemy rozwiązuje Twój produkt/ usługa, tym większa szansa na sukces.

  1. Z czego chcecie słynąć?

W jaki sposób przekonasz swojego klienta, że spośród 5 firm konkurencyjnych warto zapłacić właśnie Wam? Co takiego możesz obiecać, czego nie da nikt inny? Mając do dyspozycji gigantyczny baner reklamowy w dowolnym miejscu świata, co na nim napiszesz, pokażesz, umieścisz, aby przekonać do siebie klientów?

  1. Jakie są Twoje stałe elementy?

Zawsze witasz klientów w ten sam sposób? Albo zawsze wysyłasz im śmiesznego maila z przypomnieniem o płatności? Może masz swoje powiedzonka? Ulubiony napój, który prezentujesz w social mediach? Twoje materiały reklamowe zawsze mają jedno hasełko, które lubisz? Masz je ujęte w stopce? To super 🙂 Regularnie wysyłasz newsletter? Chodzi o jak najwięcej powtarzalnych elementów, które klient będzie mój sobie z Tobą skojarzyć.

  1. W jakim stylu komunikuję się z klientami?

Jakim samochodem byłaby Twoja marka? Jesteście nastawieni na rozwój i innowacje, czy raczej bronicie starych, sprawdzonych, ale dobrych zasad (statusu quo)? Jako marka chcecie stać na świeczniku (idol), czy skupić się na klientach (Ty tu urządzisz). Żartujecie, czy jesteście śmiertelnie profesjonalni? 

  1. Zaznacz sformułowania, które Cię lepiej określają:

Standaryzacja  ⇐=> Dopasowanie

Innowacyjność ⇐=> Sprawdzony system

Profesjonalizm ⇐=> Emocjonalność

Szczerość ⇐=> Poprawność polityczna

Reguła niedostępności ⇐=> Na każde wezwanie

Cele ⇐=> Relacje

Dynamiczny ⇐=> Spokojny

  1. Czego możesz bezpłatnie nauczyć swoich klientów?

Bo zawsze możesz! Mając do zaoferowania klientom jedynie ofertę, oddajesz ich w bezpieczne ręce konkurencji. Edukacja połączona ze sprzedażową to zdecydowanie rozsądniejszy krok. 

  1. Jakich argumentów sprzedażowych użyjesz?

Jakich argumentów najczęściej używasz? Odwołujesz się do liczb i logiki, czy raczej do emocji, doświadczeń i uczuć? Podpowiem Ci, że najlepiej gdy przeplatasz je ze sobą.

  1. Jakich argumentów nigdy nie użyjesz (niezgodne z Tobą)?

Zastanów się dobrze, ponieważ odpowiedź na to pytanie może sporo namieszać. Pomyśl, co całkowicie jest niezgodnego z Tobą i Twoimi wartościami i nigdy, przenigdy nie użyj takich argumentów w swojej komunikacji marketingowej. Takie zachowanie sprawi, że utracisz wiarygodność i zaufanie w oczach klientów. 

  1. W jaki sposób klient chce kupować Twoje produkty?

Gdyby nie było żadnych ograniczeń finansowych i czasowych, to co byłoby dla Twojego klienta najwygodniejsze? Rozmowa telefoniczna, zamówienie przez aplikację, a może wiadomość na Messenger. A może przyszło Ci do głowy napisanie aplikacji mobilnej?

  1. Czego oczekujesz od ludzi, którzy już u Ciebie coś kupili?

Wolisz, gdy klient kupi coś u Ciebie raz, czy lepiej, by systematycznie powracał? Z finansowego punktu widzenia inwestowanie w klientów, którzy już raz coś u Ciebie kupili, jest dużo bardziej opłacalne i jest tańsze. Docierając do nowych klientów, musisz dać się poznać, zbudować zaufanie,  a dopiero potem zachęcić do zakupu.

  1. W jaki sposób możesz zaangażować pracowników w swój system marketingowy?

Czy Ci się to podoba, czy nie – nie jesteś w stanie samodzielnie wykonywać wszystkich czynności marketingowych. Zastanów się, w które aktywności możesz zaangażować swoich pracowników. Zobaczysz, że delegowanie niektórych zadań bardzo Cię odciąży.

Lekcja audio

  1. Jaki jest cel Twoich działań?
  • chcesz mieć więcej nowych klientów?
  • masz sporo zapytań, które nie kończą się płatnością?
  • chcesz, aby aktualni więcej Ci płacili?
  • potrzebujesz mieć więcej czasu?
  • chcesz zmienić osoby, które do Ciebie trafiają?
  • wprowadzasz nowy produkt na rynek?
  • chcesz wysprzedać zapasy magazynowe?
  • zaliczyłeś wpadkę i potrzebujesz rebrandingu?
  • masz problem z pozyskaniem pracowników?
  1. Czytelny, konkretny i krótki slogan
    Slogany – tak samo jak powtarzający się wstęp (intro) serialu pokazują charakter oraz informują, czego można się spodziewać. Mocny slogan reklamowy prosi się o to, żeby go zapamiętać, wybitny, aby komuś go powtórzyć. Ludzie lubią upraszać, więc daj im jedno zdanie, pod którym mogą sobie pozytywnie zaszufladkować Twoją firmę.
  2. Jasny opis: Kim jestem, komu, w czym i jak pomagam

Kogo szuka Twój klient? Kim jest ten najlepszy i co możesz dla niego zrobić? Nastawiasz się na tani produkt masowy, czy dopasowany do indywidualnych potrzeb? Im precyzyjniej określisz, kto jest Twoim klientem i jakie problemy rozwiązuje Twój produkt/ usługa, tym większa szansa na sukces.

  1. Z czego chcecie słynąć?

W jaki sposób przekonasz swojego klienta, że spośród 5 firm konkurencyjnych warto zapłacić właśnie Wam? Co takiego możesz obiecać, czego nie da nikt inny? Mając do dyspozycji gigantyczny baner reklamowy w dowolnym miejscu świata, co na nim napiszesz, pokażesz, umieścisz, aby przekonać do siebie klientów?

  1. Jakie są Twoje stałe elementy?

Zawsze witasz klientów w ten sam sposób? Albo zawsze wysyłasz im śmiesznego maila z przypomnieniem o płatności? Może masz swoje powiedzonka? Ulubiony napój, który prezentujesz w social mediach? Twoje materiały reklamowe zawsze mają jedno hasełko, które lubisz? Masz je ujęte w stopce? To super 🙂 Regularnie wysyłasz newsletter? Chodzi o jak najwięcej powtarzalnych elementów, które klient będzie mój sobie z Tobą skojarzyć.

  1. W jakim stylu komunikuję się z klientami?

Jakim samochodem byłaby Twoja marka? Jesteście nastawieni na rozwój i innowacje, czy raczej bronicie starych, sprawdzonych, ale dobrych zasad (statusu quo)? Jako marka chcecie stać na świeczniku (idol), czy skupić się na klientach (Ty tu urządzisz). Żartujecie, czy jesteście śmiertelnie profesjonalni? 

  1. Zaznacz sformułowania, które Cię lepiej określają:

Standaryzacja  ⇐=> Dopasowanie

Innowacyjność ⇐=> Sprawdzony system

Profesjonalizm ⇐=> Emocjonalność

Szczerość ⇐=> Poprawność polityczna

Reguła niedostępności ⇐=> Na każde wezwanie

Cele ⇐=> Relacje

Dynamiczny ⇐=> Spokojny

  1. Czego możesz bezpłatnie nauczyć swoich klientów?

Bo zawsze możesz! Mając do zaoferowania klientom jedynie ofertę, oddajesz ich w bezpieczne ręce konkurencji. Edukacja połączona ze sprzedażową to zdecydowanie rozsądniejszy krok. 

  1. Jakich argumentów sprzedażowych użyjesz?

Jakich argumentów najczęściej używasz? Odwołujesz się do liczb i logiki, czy raczej do emocji, doświadczeń i uczuć? Podpowiem Ci, że najlepiej gdy przeplatasz je ze sobą.

  1. Jakich argumentów nigdy nie użyjesz (niezgodne z Tobą)?

Zastanów się dobrze, ponieważ odpowiedź na to pytanie może sporo namieszać. Pomyśl, co całkowicie jest niezgodnego z Tobą i Twoimi wartościami i nigdy, przenigdy nie użyj takich argumentów w swojej komunikacji marketingowej. Takie zachowanie sprawi, że utracisz wiarygodność i zaufanie w oczach klientów. 

  1. W jaki sposób klient chce kupować Twoje produkty?

Gdyby nie było żadnych ograniczeń finansowych i czasowych, to co byłoby dla Twojego klienta najwygodniejsze? Rozmowa telefoniczna, zamówienie przez aplikację, a może wiadomość na Messenger. A może przyszło Ci do głowy napisanie aplikacji mobilnej?

  1. Czego oczekujesz od ludzi, którzy już u Ciebie coś kupili?

Wolisz, gdy klient kupi coś u Ciebie raz, czy lepiej, by systematycznie powracał? Z finansowego punktu widzenia inwestowanie w klientów, którzy już raz coś u Ciebie kupili, jest dużo bardziej opłacalne i jest tańsze. Docierając do nowych klientów, musisz dać się poznać, zbudować zaufanie,  a dopiero potem zachęcić do zakupu.

  1. W jaki sposób możesz zaangażować pracowników w swój system marketingowy?

Czy Ci się to podoba, czy nie – nie jesteś w stanie samodzielnie wykonywać wszystkich czynności marketingowych. Zastanów się, w które aktywności możesz zaangażować swoich pracowników. Zobaczysz, że delegowanie niektórych zadań bardzo Cię odciąży.

Zadanie

  1. Jaki jest cel Twoich działań?
  • chcesz mieć więcej nowych klientów?
  • masz sporo zapytań, które nie kończą się płatnością?
  • chcesz, aby aktualni więcej Ci płacili?
  • potrzebujesz mieć więcej czasu?
  • chcesz zmienić osoby, które do Ciebie trafiają?
  • wprowadzasz nowy produkt na rynek?
  • chcesz wysprzedać zapasy magazynowe?
  • zaliczyłeś wpadkę i potrzebujesz rebrandingu?
  • masz problem z pozyskaniem pracowników?
  1. Czytelny, konkretny i krótki slogan
    Slogany – tak samo jak powtarzający się wstęp (intro) serialu pokazują charakter oraz informują, czego można się spodziewać. Mocny slogan reklamowy prosi się o to, żeby go zapamiętać, wybitny, aby komuś go powtórzyć. Ludzie lubią upraszać, więc daj im jedno zdanie, pod którym mogą sobie pozytywnie zaszufladkować Twoją firmę.
  2. Jasny opis: Kim jestem, komu, w czym i jak pomagam

Kogo szuka Twój klient? Kim jest ten najlepszy i co możesz dla niego zrobić? Nastawiasz się na tani produkt masowy, czy dopasowany do indywidualnych potrzeb? Im precyzyjniej określisz, kto jest Twoim klientem i jakie problemy rozwiązuje Twój produkt/ usługa, tym większa szansa na sukces.

  1. Z czego chcecie słynąć?

W jaki sposób przekonasz swojego klienta, że spośród 5 firm konkurencyjnych warto zapłacić właśnie Wam? Co takiego możesz obiecać, czego nie da nikt inny? Mając do dyspozycji gigantyczny baner reklamowy w dowolnym miejscu świata, co na nim napiszesz, pokażesz, umieścisz, aby przekonać do siebie klientów?

  1. Jakie są Twoje stałe elementy?

Zawsze witasz klientów w ten sam sposób? Albo zawsze wysyłasz im śmiesznego maila z przypomnieniem o płatności? Może masz swoje powiedzonka? Ulubiony napój, który prezentujesz w social mediach? Twoje materiały reklamowe zawsze mają jedno hasełko, które lubisz? Masz je ujęte w stopce? To super 🙂 Regularnie wysyłasz newsletter? Chodzi o jak najwięcej powtarzalnych elementów, które klient będzie mój sobie z Tobą skojarzyć.

  1. W jakim stylu komunikuję się z klientami?

Jakim samochodem byłaby Twoja marka? Jesteście nastawieni na rozwój i innowacje, czy raczej bronicie starych, sprawdzonych, ale dobrych zasad (statusu quo)? Jako marka chcecie stać na świeczniku (idol), czy skupić się na klientach (Ty tu urządzisz). Żartujecie, czy jesteście śmiertelnie profesjonalni? 

  1. Zaznacz sformułowania, które Cię lepiej określają:

Standaryzacja  ⇐=> Dopasowanie

Innowacyjność ⇐=> Sprawdzony system

Profesjonalizm ⇐=> Emocjonalność

Szczerość ⇐=> Poprawność polityczna

Reguła niedostępności ⇐=> Na każde wezwanie

Cele ⇐=> Relacje

Dynamiczny ⇐=> Spokojny

  1. Czego możesz bezpłatnie nauczyć swoich klientów?

Bo zawsze możesz! Mając do zaoferowania klientom jedynie ofertę, oddajesz ich w bezpieczne ręce konkurencji. Edukacja połączona ze sprzedażową to zdecydowanie rozsądniejszy krok. 

  1. Jakich argumentów sprzedażowych użyjesz?

Jakich argumentów najczęściej używasz? Odwołujesz się do liczb i logiki, czy raczej do emocji, doświadczeń i uczuć? Podpowiem Ci, że najlepiej gdy przeplatasz je ze sobą.

  1. Jakich argumentów nigdy nie użyjesz (niezgodne z Tobą)?

Zastanów się dobrze, ponieważ odpowiedź na to pytanie może sporo namieszać. Pomyśl, co całkowicie jest niezgodnego z Tobą i Twoimi wartościami i nigdy, przenigdy nie użyj takich argumentów w swojej komunikacji marketingowej. Takie zachowanie sprawi, że utracisz wiarygodność i zaufanie w oczach klientów. 

  1. W jaki sposób klient chce kupować Twoje produkty?

Gdyby nie było żadnych ograniczeń finansowych i czasowych, to co byłoby dla Twojego klienta najwygodniejsze? Rozmowa telefoniczna, zamówienie przez aplikację, a może wiadomość na Messenger. A może przyszło Ci do głowy napisanie aplikacji mobilnej?

  1. Czego oczekujesz od ludzi, którzy już u Ciebie coś kupili?

Wolisz, gdy klient kupi coś u Ciebie raz, czy lepiej, by systematycznie powracał? Z finansowego punktu widzenia inwestowanie w klientów, którzy już raz coś u Ciebie kupili, jest dużo bardziej opłacalne i jest tańsze. Docierając do nowych klientów, musisz dać się poznać, zbudować zaufanie,  a dopiero potem zachęcić do zakupu.

  1. W jaki sposób możesz zaangażować pracowników w swój system marketingowy?

Czy Ci się to podoba, czy nie – nie jesteś w stanie samodzielnie wykonywać wszystkich czynności marketingowych. Zastanów się, w które aktywności możesz zaangażować swoich pracowników. Zobaczysz, że delegowanie niektórych zadań bardzo Cię odciąży.

Dodatkowe informacje
Dodatkowe informacje
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Złote zasady strategii marketingowej
keyboard_arrow_down
Strategia marketingowa w 12 krokach
99%
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
No items found.
No items found.
No items found.