- Jaki jest cel Twoich działań?
- chcesz mieć więcej nowych klientów?
- masz sporo zapytań, które nie kończą się płatnością?
- chcesz, aby aktualni więcej Ci płacili?
- potrzebujesz mieć więcej czasu?
- chcesz zmienić osoby, które do Ciebie trafiają?
- wprowadzasz nowy produkt na rynek?
- chcesz wysprzedać zapasy magazynowe?
- zaliczyłeś wpadkę i potrzebujesz rebrandingu?
- masz problem z pozyskaniem pracowników?
- Czytelny, konkretny i krótki slogan
Slogany – tak samo jak powtarzający się wstęp (intro) serialu pokazują charakter oraz informują, czego można się spodziewać. Mocny slogan reklamowy prosi się o to, żeby go zapamiętać, wybitny, aby komuś go powtórzyć. Ludzie lubią upraszać, więc daj im jedno zdanie, pod którym mogą sobie pozytywnie zaszufladkować Twoją firmę. - Jasny opis: Kim jestem, komu, w czym i jak pomagam
Kogo szuka Twój klient? Kim jest ten najlepszy i co możesz dla niego zrobić? Nastawiasz się na tani produkt masowy, czy dopasowany do indywidualnych potrzeb? Im precyzyjniej określisz, kto jest Twoim klientem i jakie problemy rozwiązuje Twój produkt/ usługa, tym większa szansa na sukces.
- Z czego chcecie słynąć?
W jaki sposób przekonasz swojego klienta, że spośród 5 firm konkurencyjnych warto zapłacić właśnie Wam? Co takiego możesz obiecać, czego nie da nikt inny? Mając do dyspozycji gigantyczny baner reklamowy w dowolnym miejscu świata, co na nim napiszesz, pokażesz, umieścisz, aby przekonać do siebie klientów?
- Jakie są Twoje stałe elementy?
Zawsze witasz klientów w ten sam sposób? Albo zawsze wysyłasz im śmiesznego maila z przypomnieniem o płatności? Może masz swoje powiedzonka? Ulubiony napój, który prezentujesz w social mediach? Twoje materiały reklamowe zawsze mają jedno hasełko, które lubisz? Masz je ujęte w stopce? To super 🙂 Regularnie wysyłasz newsletter? Chodzi o jak najwięcej powtarzalnych elementów, które klient będzie mój sobie z Tobą skojarzyć.
- W jakim stylu komunikuję się z klientami?
Jakim samochodem byłaby Twoja marka? Jesteście nastawieni na rozwój i innowacje, czy raczej bronicie starych, sprawdzonych, ale dobrych zasad (statusu quo)? Jako marka chcecie stać na świeczniku (idol), czy skupić się na klientach (Ty tu urządzisz). Żartujecie, czy jesteście śmiertelnie profesjonalni?
- Zaznacz sformułowania, które Cię lepiej określają:
Standaryzacja ⇐=> Dopasowanie
Innowacyjność ⇐=> Sprawdzony system
Profesjonalizm ⇐=> Emocjonalność
Szczerość ⇐=> Poprawność polityczna
Reguła niedostępności ⇐=> Na każde wezwanie
Cele ⇐=> Relacje
Dynamiczny ⇐=> Spokojny
- Czego możesz bezpłatnie nauczyć swoich klientów?
Bo zawsze możesz! Mając do zaoferowania klientom jedynie ofertę, oddajesz ich w bezpieczne ręce konkurencji. Edukacja połączona ze sprzedażową to zdecydowanie rozsądniejszy krok.
- Jakich argumentów sprzedażowych użyjesz?
Jakich argumentów najczęściej używasz? Odwołujesz się do liczb i logiki, czy raczej do emocji, doświadczeń i uczuć? Podpowiem Ci, że najlepiej gdy przeplatasz je ze sobą.
- Jakich argumentów nigdy nie użyjesz (niezgodne z Tobą)?
Zastanów się dobrze, ponieważ odpowiedź na to pytanie może sporo namieszać. Pomyśl, co całkowicie jest niezgodnego z Tobą i Twoimi wartościami i nigdy, przenigdy nie użyj takich argumentów w swojej komunikacji marketingowej. Takie zachowanie sprawi, że utracisz wiarygodność i zaufanie w oczach klientów.
- W jaki sposób klient chce kupować Twoje produkty?
Gdyby nie było żadnych ograniczeń finansowych i czasowych, to co byłoby dla Twojego klienta najwygodniejsze? Rozmowa telefoniczna, zamówienie przez aplikację, a może wiadomość na Messenger. A może przyszło Ci do głowy napisanie aplikacji mobilnej?
- Czego oczekujesz od ludzi, którzy już u Ciebie coś kupili?
Wolisz, gdy klient kupi coś u Ciebie raz, czy lepiej, by systematycznie powracał? Z finansowego punktu widzenia inwestowanie w klientów, którzy już raz coś u Ciebie kupili, jest dużo bardziej opłacalne i jest tańsze. Docierając do nowych klientów, musisz dać się poznać, zbudować zaufanie, a dopiero potem zachęcić do zakupu.
- W jaki sposób możesz zaangażować pracowników w swój system marketingowy?
Czy Ci się to podoba, czy nie – nie jesteś w stanie samodzielnie wykonywać wszystkich czynności marketingowych. Zastanów się, w które aktywności możesz zaangażować swoich pracowników. Zobaczysz, że delegowanie niektórych zadań bardzo Cię odciąży.
- Jaki jest cel Twoich działań?
- chcesz mieć więcej nowych klientów?
- masz sporo zapytań, które nie kończą się płatnością?
- chcesz, aby aktualni więcej Ci płacili?
- potrzebujesz mieć więcej czasu?
- chcesz zmienić osoby, które do Ciebie trafiają?
- wprowadzasz nowy produkt na rynek?
- chcesz wysprzedać zapasy magazynowe?
- zaliczyłeś wpadkę i potrzebujesz rebrandingu?
- masz problem z pozyskaniem pracowników?
- Czytelny, konkretny i krótki slogan
Slogany – tak samo jak powtarzający się wstęp (intro) serialu pokazują charakter oraz informują, czego można się spodziewać. Mocny slogan reklamowy prosi się o to, żeby go zapamiętać, wybitny, aby komuś go powtórzyć. Ludzie lubią upraszać, więc daj im jedno zdanie, pod którym mogą sobie pozytywnie zaszufladkować Twoją firmę. - Jasny opis: Kim jestem, komu, w czym i jak pomagam
Kogo szuka Twój klient? Kim jest ten najlepszy i co możesz dla niego zrobić? Nastawiasz się na tani produkt masowy, czy dopasowany do indywidualnych potrzeb? Im precyzyjniej określisz, kto jest Twoim klientem i jakie problemy rozwiązuje Twój produkt/ usługa, tym większa szansa na sukces.
- Z czego chcecie słynąć?
W jaki sposób przekonasz swojego klienta, że spośród 5 firm konkurencyjnych warto zapłacić właśnie Wam? Co takiego możesz obiecać, czego nie da nikt inny? Mając do dyspozycji gigantyczny baner reklamowy w dowolnym miejscu świata, co na nim napiszesz, pokażesz, umieścisz, aby przekonać do siebie klientów?
- Jakie są Twoje stałe elementy?
Zawsze witasz klientów w ten sam sposób? Albo zawsze wysyłasz im śmiesznego maila z przypomnieniem o płatności? Może masz swoje powiedzonka? Ulubiony napój, który prezentujesz w social mediach? Twoje materiały reklamowe zawsze mają jedno hasełko, które lubisz? Masz je ujęte w stopce? To super 🙂 Regularnie wysyłasz newsletter? Chodzi o jak najwięcej powtarzalnych elementów, które klient będzie mój sobie z Tobą skojarzyć.
- W jakim stylu komunikuję się z klientami?
Jakim samochodem byłaby Twoja marka? Jesteście nastawieni na rozwój i innowacje, czy raczej bronicie starych, sprawdzonych, ale dobrych zasad (statusu quo)? Jako marka chcecie stać na świeczniku (idol), czy skupić się na klientach (Ty tu urządzisz). Żartujecie, czy jesteście śmiertelnie profesjonalni?
- Zaznacz sformułowania, które Cię lepiej określają:
Standaryzacja ⇐=> Dopasowanie
Innowacyjność ⇐=> Sprawdzony system
Profesjonalizm ⇐=> Emocjonalność
Szczerość ⇐=> Poprawność polityczna
Reguła niedostępności ⇐=> Na każde wezwanie
Cele ⇐=> Relacje
Dynamiczny ⇐=> Spokojny
- Czego możesz bezpłatnie nauczyć swoich klientów?
Bo zawsze możesz! Mając do zaoferowania klientom jedynie ofertę, oddajesz ich w bezpieczne ręce konkurencji. Edukacja połączona ze sprzedażową to zdecydowanie rozsądniejszy krok.
- Jakich argumentów sprzedażowych użyjesz?
Jakich argumentów najczęściej używasz? Odwołujesz się do liczb i logiki, czy raczej do emocji, doświadczeń i uczuć? Podpowiem Ci, że najlepiej gdy przeplatasz je ze sobą.
- Jakich argumentów nigdy nie użyjesz (niezgodne z Tobą)?
Zastanów się dobrze, ponieważ odpowiedź na to pytanie może sporo namieszać. Pomyśl, co całkowicie jest niezgodnego z Tobą i Twoimi wartościami i nigdy, przenigdy nie użyj takich argumentów w swojej komunikacji marketingowej. Takie zachowanie sprawi, że utracisz wiarygodność i zaufanie w oczach klientów.
- W jaki sposób klient chce kupować Twoje produkty?
Gdyby nie było żadnych ograniczeń finansowych i czasowych, to co byłoby dla Twojego klienta najwygodniejsze? Rozmowa telefoniczna, zamówienie przez aplikację, a może wiadomość na Messenger. A może przyszło Ci do głowy napisanie aplikacji mobilnej?
- Czego oczekujesz od ludzi, którzy już u Ciebie coś kupili?
Wolisz, gdy klient kupi coś u Ciebie raz, czy lepiej, by systematycznie powracał? Z finansowego punktu widzenia inwestowanie w klientów, którzy już raz coś u Ciebie kupili, jest dużo bardziej opłacalne i jest tańsze. Docierając do nowych klientów, musisz dać się poznać, zbudować zaufanie, a dopiero potem zachęcić do zakupu.
- W jaki sposób możesz zaangażować pracowników w swój system marketingowy?
Czy Ci się to podoba, czy nie – nie jesteś w stanie samodzielnie wykonywać wszystkich czynności marketingowych. Zastanów się, w które aktywności możesz zaangażować swoich pracowników. Zobaczysz, że delegowanie niektórych zadań bardzo Cię odciąży.
- Jaki jest cel Twoich działań?
- chcesz mieć więcej nowych klientów?
- masz sporo zapytań, które nie kończą się płatnością?
- chcesz, aby aktualni więcej Ci płacili?
- potrzebujesz mieć więcej czasu?
- chcesz zmienić osoby, które do Ciebie trafiają?
- wprowadzasz nowy produkt na rynek?
- chcesz wysprzedać zapasy magazynowe?
- zaliczyłeś wpadkę i potrzebujesz rebrandingu?
- masz problem z pozyskaniem pracowników?
- Czytelny, konkretny i krótki slogan
Slogany – tak samo jak powtarzający się wstęp (intro) serialu pokazują charakter oraz informują, czego można się spodziewać. Mocny slogan reklamowy prosi się o to, żeby go zapamiętać, wybitny, aby komuś go powtórzyć. Ludzie lubią upraszać, więc daj im jedno zdanie, pod którym mogą sobie pozytywnie zaszufladkować Twoją firmę. - Jasny opis: Kim jestem, komu, w czym i jak pomagam
Kogo szuka Twój klient? Kim jest ten najlepszy i co możesz dla niego zrobić? Nastawiasz się na tani produkt masowy, czy dopasowany do indywidualnych potrzeb? Im precyzyjniej określisz, kto jest Twoim klientem i jakie problemy rozwiązuje Twój produkt/ usługa, tym większa szansa na sukces.
- Z czego chcecie słynąć?
W jaki sposób przekonasz swojego klienta, że spośród 5 firm konkurencyjnych warto zapłacić właśnie Wam? Co takiego możesz obiecać, czego nie da nikt inny? Mając do dyspozycji gigantyczny baner reklamowy w dowolnym miejscu świata, co na nim napiszesz, pokażesz, umieścisz, aby przekonać do siebie klientów?
- Jakie są Twoje stałe elementy?
Zawsze witasz klientów w ten sam sposób? Albo zawsze wysyłasz im śmiesznego maila z przypomnieniem o płatności? Może masz swoje powiedzonka? Ulubiony napój, który prezentujesz w social mediach? Twoje materiały reklamowe zawsze mają jedno hasełko, które lubisz? Masz je ujęte w stopce? To super 🙂 Regularnie wysyłasz newsletter? Chodzi o jak najwięcej powtarzalnych elementów, które klient będzie mój sobie z Tobą skojarzyć.
- W jakim stylu komunikuję się z klientami?
Jakim samochodem byłaby Twoja marka? Jesteście nastawieni na rozwój i innowacje, czy raczej bronicie starych, sprawdzonych, ale dobrych zasad (statusu quo)? Jako marka chcecie stać na świeczniku (idol), czy skupić się na klientach (Ty tu urządzisz). Żartujecie, czy jesteście śmiertelnie profesjonalni?
- Zaznacz sformułowania, które Cię lepiej określają:
Standaryzacja ⇐=> Dopasowanie
Innowacyjność ⇐=> Sprawdzony system
Profesjonalizm ⇐=> Emocjonalność
Szczerość ⇐=> Poprawność polityczna
Reguła niedostępności ⇐=> Na każde wezwanie
Cele ⇐=> Relacje
Dynamiczny ⇐=> Spokojny
- Czego możesz bezpłatnie nauczyć swoich klientów?
Bo zawsze możesz! Mając do zaoferowania klientom jedynie ofertę, oddajesz ich w bezpieczne ręce konkurencji. Edukacja połączona ze sprzedażową to zdecydowanie rozsądniejszy krok.
- Jakich argumentów sprzedażowych użyjesz?
Jakich argumentów najczęściej używasz? Odwołujesz się do liczb i logiki, czy raczej do emocji, doświadczeń i uczuć? Podpowiem Ci, że najlepiej gdy przeplatasz je ze sobą.
- Jakich argumentów nigdy nie użyjesz (niezgodne z Tobą)?
Zastanów się dobrze, ponieważ odpowiedź na to pytanie może sporo namieszać. Pomyśl, co całkowicie jest niezgodnego z Tobą i Twoimi wartościami i nigdy, przenigdy nie użyj takich argumentów w swojej komunikacji marketingowej. Takie zachowanie sprawi, że utracisz wiarygodność i zaufanie w oczach klientów.
- W jaki sposób klient chce kupować Twoje produkty?
Gdyby nie było żadnych ograniczeń finansowych i czasowych, to co byłoby dla Twojego klienta najwygodniejsze? Rozmowa telefoniczna, zamówienie przez aplikację, a może wiadomość na Messenger. A może przyszło Ci do głowy napisanie aplikacji mobilnej?
- Czego oczekujesz od ludzi, którzy już u Ciebie coś kupili?
Wolisz, gdy klient kupi coś u Ciebie raz, czy lepiej, by systematycznie powracał? Z finansowego punktu widzenia inwestowanie w klientów, którzy już raz coś u Ciebie kupili, jest dużo bardziej opłacalne i jest tańsze. Docierając do nowych klientów, musisz dać się poznać, zbudować zaufanie, a dopiero potem zachęcić do zakupu.
- W jaki sposób możesz zaangażować pracowników w swój system marketingowy?
Czy Ci się to podoba, czy nie – nie jesteś w stanie samodzielnie wykonywać wszystkich czynności marketingowych. Zastanów się, w które aktywności możesz zaangażować swoich pracowników. Zobaczysz, że delegowanie niektórych zadań bardzo Cię odciąży.