https://hook.eu1.make.com/fufmqw1z3fxqf1ncvxsgjrx55l1m76ib

Lekcja tekstowa

  1. Darmowy materiał nie może być za darmo

Zgadza się. Nie zarobisz na nim, jednak wykorzystaj lead magnet jako okazję do zdobycia kontaktu do klienta: imię, mail, ewentualnie numer telefonu. Ty dajesz wartość, on swoje dane. Dla mnie układ wydaje się być fair.

  1. Lead magnet jest wartościowy

To nie może być takie pitu – pitu, informacje, które każdy Kowalski znajdzie na pierwszej stronie w wyszukiwarce Google. E-book, check-lista, czy krótka konsultacja to doskonała okazja, aby nauczyć czegoś nowego klienta. W końcu ufamy tym, którzy dają nam wartość. Pomyśl, jaki JEDEN problem klienta możesz szybko rozwiązać.

  1. Zadbaj, aby Twoja przynęta wyglądała atrakcyjnie.

Potraktuj lead magnet jak przynętę. Jeśli napisałeś darmowego e-booka, to poza wartościową treścią obranduj go logotypem, kolorami swojej firmy. Estetyka cieszy oko, a od pozytywnego wrażenia do zaufania i zostania klientem dzieli niewiele kroków.

  1. Lead magnet to wprowadzenie do tego, co naprawdę oferujesz

Zastanawiasz się, czego powinien dotyczyć Twój lead magnet? Odpowiem Ci na konkretnych przykładach: masz sklep internetowy ze zdrową żywnością – napisz ebook na temat najważniejszych składników diety (oczywiście przy każdym ze składników linkuj bezpośrednio do Twojego produktu), oferujesz usługi marketingowe – podziel się 5 błędami, jakie najczęściej popełniają przedsiębiorcy w swoich firmach. Jesteś trenerem – pokaż, które błędy prowadzą do kontuzji.

  1. Otwieraj portfel klienta

Jeśli checklista, konsultacje lub e-book nie nadaje się w Twojej branży, podaruj klientom voucher zniżkowy na pierwsze zakupy. W ten sposób otwierasz portfel klienta. Ważne, aby vouchery dotyczyły najbardziej popularnych zabiegów, produktów, które oferujesz. 

Umówmy się, jeśli ktoś pobiera voucher, to po co innego, jak nie na zakupy? 

  1. Lead magnet = wersja demo

Lead magnet to okazja, aby dać tzw. próbkę demo Twoich umiejętności i wiedzy. Pokaż w nim gotowe rozwiązania problemu klienta, ale w taki sposób, by stwierdził, że bezpieczniej będzie skorzystać z Twoich usług, aby uporać się z tym problemem.

  1. Pochwal się swoim lead magnetem

Informuj o nim, gdzie się tylko da: na stronie internetowej (koniecznie na głównej stronie), w reklamach na Facebooku, w in-mailach na LinkedIn. Koniecznie umieść informację na głównej stronie swojej firmy oraz formularz zapisu pod każdym wpisem blogowym.

Lekcja audio

  1. Darmowy materiał nie może być za darmo

Zgadza się. Nie zarobisz na nim, jednak wykorzystaj lead magnet jako okazję do zdobycia kontaktu do klienta: imię, mail, ewentualnie numer telefonu. Ty dajesz wartość, on swoje dane. Dla mnie układ wydaje się być fair.

  1. Lead magnet jest wartościowy

To nie może być takie pitu – pitu, informacje, które każdy Kowalski znajdzie na pierwszej stronie w wyszukiwarce Google. E-book, check-lista, czy krótka konsultacja to doskonała okazja, aby nauczyć czegoś nowego klienta. W końcu ufamy tym, którzy dają nam wartość. Pomyśl, jaki JEDEN problem klienta możesz szybko rozwiązać.

  1. Zadbaj, aby Twoja przynęta wyglądała atrakcyjnie.

Potraktuj lead magnet jak przynętę. Jeśli napisałeś darmowego e-booka, to poza wartościową treścią obranduj go logotypem, kolorami swojej firmy. Estetyka cieszy oko, a od pozytywnego wrażenia do zaufania i zostania klientem dzieli niewiele kroków.

  1. Lead magnet to wprowadzenie do tego, co naprawdę oferujesz

Zastanawiasz się, czego powinien dotyczyć Twój lead magnet? Odpowiem Ci na konkretnych przykładach: masz sklep internetowy ze zdrową żywnością – napisz ebook na temat najważniejszych składników diety (oczywiście przy każdym ze składników linkuj bezpośrednio do Twojego produktu), oferujesz usługi marketingowe – podziel się 5 błędami, jakie najczęściej popełniają przedsiębiorcy w swoich firmach. Jesteś trenerem – pokaż, które błędy prowadzą do kontuzji.

  1. Otwieraj portfel klienta

Jeśli checklista, konsultacje lub e-book nie nadaje się w Twojej branży, podaruj klientom voucher zniżkowy na pierwsze zakupy. W ten sposób otwierasz portfel klienta. Ważne, aby vouchery dotyczyły najbardziej popularnych zabiegów, produktów, które oferujesz. 

Umówmy się, jeśli ktoś pobiera voucher, to po co innego, jak nie na zakupy? 

  1. Lead magnet = wersja demo

Lead magnet to okazja, aby dać tzw. próbkę demo Twoich umiejętności i wiedzy. Pokaż w nim gotowe rozwiązania problemu klienta, ale w taki sposób, by stwierdził, że bezpieczniej będzie skorzystać z Twoich usług, aby uporać się z tym problemem.

  1. Pochwal się swoim lead magnetem

Informuj o nim, gdzie się tylko da: na stronie internetowej (koniecznie na głównej stronie), w reklamach na Facebooku, w in-mailach na LinkedIn. Koniecznie umieść informację na głównej stronie swojej firmy oraz formularz zapisu pod każdym wpisem blogowym.

Zadanie

  1. Darmowy materiał nie może być za darmo

Zgadza się. Nie zarobisz na nim, jednak wykorzystaj lead magnet jako okazję do zdobycia kontaktu do klienta: imię, mail, ewentualnie numer telefonu. Ty dajesz wartość, on swoje dane. Dla mnie układ wydaje się być fair.

  1. Lead magnet jest wartościowy

To nie może być takie pitu – pitu, informacje, które każdy Kowalski znajdzie na pierwszej stronie w wyszukiwarce Google. E-book, check-lista, czy krótka konsultacja to doskonała okazja, aby nauczyć czegoś nowego klienta. W końcu ufamy tym, którzy dają nam wartość. Pomyśl, jaki JEDEN problem klienta możesz szybko rozwiązać.

  1. Zadbaj, aby Twoja przynęta wyglądała atrakcyjnie.

Potraktuj lead magnet jak przynętę. Jeśli napisałeś darmowego e-booka, to poza wartościową treścią obranduj go logotypem, kolorami swojej firmy. Estetyka cieszy oko, a od pozytywnego wrażenia do zaufania i zostania klientem dzieli niewiele kroków.

  1. Lead magnet to wprowadzenie do tego, co naprawdę oferujesz

Zastanawiasz się, czego powinien dotyczyć Twój lead magnet? Odpowiem Ci na konkretnych przykładach: masz sklep internetowy ze zdrową żywnością – napisz ebook na temat najważniejszych składników diety (oczywiście przy każdym ze składników linkuj bezpośrednio do Twojego produktu), oferujesz usługi marketingowe – podziel się 5 błędami, jakie najczęściej popełniają przedsiębiorcy w swoich firmach. Jesteś trenerem – pokaż, które błędy prowadzą do kontuzji.

  1. Otwieraj portfel klienta

Jeśli checklista, konsultacje lub e-book nie nadaje się w Twojej branży, podaruj klientom voucher zniżkowy na pierwsze zakupy. W ten sposób otwierasz portfel klienta. Ważne, aby vouchery dotyczyły najbardziej popularnych zabiegów, produktów, które oferujesz. 

Umówmy się, jeśli ktoś pobiera voucher, to po co innego, jak nie na zakupy? 

  1. Lead magnet = wersja demo

Lead magnet to okazja, aby dać tzw. próbkę demo Twoich umiejętności i wiedzy. Pokaż w nim gotowe rozwiązania problemu klienta, ale w taki sposób, by stwierdził, że bezpieczniej będzie skorzystać z Twoich usług, aby uporać się z tym problemem.

  1. Pochwal się swoim lead magnetem

Informuj o nim, gdzie się tylko da: na stronie internetowej (koniecznie na głównej stronie), w reklamach na Facebooku, w in-mailach na LinkedIn. Koniecznie umieść informację na głównej stronie swojej firmy oraz formularz zapisu pod każdym wpisem blogowym.

Dodatkowe informacje
Dodatkowe informacje
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Złote zasady lead magnetu
keyboard_arrow_down
Strategia marketingowa w 12 krokach
99%
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
No items found.
No items found.
No items found.