https://hook.eu1.make.com/fufmqw1z3fxqf1ncvxsgjrx55l1m76ib

Lekcja tekstowa

Kilkanaście praktycznych wskazówek, dzięki którym Twój fanpage ożyje. Sprawdź, ile dobrych praktyk już stosujesz, a które są nowością lub dopiero je wprowadzisz.

  1. Media społecznościowe to ludzie, a nie produkty. 

Upewnij się, że na zdjęciach oprócz przedmiotów są realni, “uśmiechnięci ludzie”. Dużo lepiej sprawdzą się własne zdjęcia niż te, które znajdziesz na stocku. Obejrzyj, ile własnych zdjęć masz na swoim fanpage.

  1. Używaj różnych typów postów. 

Kiedy ostatni raz publikowałeś wydarzenie, live lub karuzelę zdjęć? Każdy z nas lubi różnorodność  Dlatego warto stworzyć album pod realizacje, opublikować zdjęcie 3D lub odpalić reklamę Lead Ads. Nie ma nic gorszego niż same photoposty (kliknięcie w grafikę powoduje powiększenie grafiki).

  1. Dokumentuj swoją pracę każdego dnia.

Zbieraj wnioski, przemyślenia, doświadczenia, ciekawostki i inspirujące historie. Unikaj treści, które klient może znaleźć na stronach Wikipedii lub w pierwszych wynikach wyszukiwania w Google. Pochyl się nad tematem, aby fanpage był Twoim powodem do dumy. Kiedy ostatni raz pochwaliłeś się na fanpage swoim sukcesem?

  1. Określ cel dla każdego posta. 

Albo zależy Ci na zasięgach, albo na kliknięciach, albo na lajkach. Im wyraźniej dasz znać, o co chodzi w poście, tym większa szansa, że dokładnie taką reakcję otrzymasz od ludzi. W dobrze ułożonym marketingu każde działanie powinno mieć swoją kontynuację (główny mikro-cel). Przykład praktyczny: wiadomo, że sukces firmy mierzy się jej zyskiem, natomiast od poznania w social mediach do transakcji jest kilka etapów. Warto zaplanować marketingowe schody, aby łatwiej było im przeskoczyć nad “przepaścią”. U mnie sukces prowadzenia fanpage rozliczany jest ilością zapisów do newslettera (lead magnet z check-listą).

  1. Buduj relację, edukuj, a gdy trzeba – życzliwie sprzedawaj.

Pamiętaj, że Twoi odbiorcy są na różnych poziomach podejmowania decyzji. Jedni szukają oferty, drudzy podpowiedzi, a trzeci nawet nie wiedzą, że czegoś od Ciebie potrzebują. Zobacz, czy masz opublikowane materiały dla totalnych laików (uważaj, na klątwę wiedzy) jak i dla osób, które “już wszystko wiedzą” i są gotowe kupić od ręki.

  1. Odpowiadaj na każdy komentarz. 

Nieuprzejmie jest milczeć, gdy ktoś próbuje do Ciebie zagadać. Zobacz, czy na swoim fanpage masz komentarze sierotki. 

  1. Nie daj ludziom o sobie zapomnieć. 

Może nie potrzebujesz postów każdego dnia, ale raz w tygodniu to absolutne minimum. Prowadzenie fanpage to proces, a nie wydarzenie.

  1. Publikuj pozytywne opinie tak często, jak tylko możesz.

Ludzie najczęściej wybierają to, co sprawdzili, przetestowali i zarekomendowali im inni. Jak często chwalisz się opiniami? Prosta podpowiedź: wystarczy, że skopiujesz sobie opinię z Google i wstawisz w ładną ramkę z Canvy. Zacznij od tego, a potem zbieraj coraz to bardziej rozbudowane

  1. Korzystaj z najnowszych opcji, które udostępnia Facebook.

Takie działania otrzymują fory od “Marka Cukierka”. Trzeba patrzeć, co nowego wychodzi  

  1. Cały czas buduj swoją społeczność i zwiększaj zasięgi.

Szkoda czasu na publikowanie dobrych postów, które dotrą do małej grupy osób, dlatego warto wspierać praktycznie wszystkie posty budżetem marketingowym.

  1. Pozwól klientom skontaktować się z Tobą.

Pamiętaj, aby w wielu miejscach zostawić do siebie numer telefonu oraz adres e-mail. Nie zapomnij wspomnieć o tym, że zawsze można się do Ciebie odezwać na Messengerze.

  1. Zobacz, jak Twój profil wygląda na telefonie komórkowym.

Dlaczego to takie ważne? Ludzie większość stron www, a tym bardziej profili na Facebooku przeglądają właśnie w wersji mobilnej. W szczególności zwróć uwagę na zdjęcie w tle, bo one lubią “wykrzaczyć” na mobile.

  1. Przy każdej publikacji zostaw krótki komentarz.

Jeżeli publikujesz nowe zdjęcie profilowe, cover photo lub udostępniasz treść innego użytkownika, to zawsze wstaw do niego opis. Publikowanie treści bez słowa komentarza nie pozycjonuje Cię na eksperta. 

  1. Dostosuj język i komunikację do potencjalnego klienta.

Twórz posty w takim stylu, w jakim komunikuje się Twoje grupa docelowa. Nastolatki używają innych słów i stylistyki niż 50-latkowie. Pokaż swój fanpage kilku klientom i zapytaj ich wprost, co o nim myślą i co by poprawili?

  1. Sprawdzaj statystyki.

Wykorzystuj możliwości narzędzia analitycznego i sprawdzaj, które posty generują największe zaangażowanie, a następnie zwiększaj ich częstotliwość.

  1. Uzupełnij skrupulatnie cały FanPage.

Informacje, zdjęcia, adres strony www, cover photo i wiele, wiele innych. Nie zapomnij o ciekawym opisie “our story” ze zdjęciem Twojego teamu. Dla nowego użytkownika może to być pierwszy element wiedzy o Tobie i Twoim biznesie.

  1. Wszystkim, którzy polubili Twojego posta, a nie są jeszcze fanami – jak najszybciej wysyłaj zaproszenie do polubienia Fan Page.

Lekcja audio

Kilkanaście praktycznych wskazówek, dzięki którym Twój fanpage ożyje. Sprawdź, ile dobrych praktyk już stosujesz, a które są nowością lub dopiero je wprowadzisz.

  1. Media społecznościowe to ludzie, a nie produkty. 

Upewnij się, że na zdjęciach oprócz przedmiotów są realni, “uśmiechnięci ludzie”. Dużo lepiej sprawdzą się własne zdjęcia niż te, które znajdziesz na stocku. Obejrzyj, ile własnych zdjęć masz na swoim fanpage.

  1. Używaj różnych typów postów. 

Kiedy ostatni raz publikowałeś wydarzenie, live lub karuzelę zdjęć? Każdy z nas lubi różnorodność  Dlatego warto stworzyć album pod realizacje, opublikować zdjęcie 3D lub odpalić reklamę Lead Ads. Nie ma nic gorszego niż same photoposty (kliknięcie w grafikę powoduje powiększenie grafiki).

  1. Dokumentuj swoją pracę każdego dnia.

Zbieraj wnioski, przemyślenia, doświadczenia, ciekawostki i inspirujące historie. Unikaj treści, które klient może znaleźć na stronach Wikipedii lub w pierwszych wynikach wyszukiwania w Google. Pochyl się nad tematem, aby fanpage był Twoim powodem do dumy. Kiedy ostatni raz pochwaliłeś się na fanpage swoim sukcesem?

  1. Określ cel dla każdego posta. 

Albo zależy Ci na zasięgach, albo na kliknięciach, albo na lajkach. Im wyraźniej dasz znać, o co chodzi w poście, tym większa szansa, że dokładnie taką reakcję otrzymasz od ludzi. W dobrze ułożonym marketingu każde działanie powinno mieć swoją kontynuację (główny mikro-cel). Przykład praktyczny: wiadomo, że sukces firmy mierzy się jej zyskiem, natomiast od poznania w social mediach do transakcji jest kilka etapów. Warto zaplanować marketingowe schody, aby łatwiej było im przeskoczyć nad “przepaścią”. U mnie sukces prowadzenia fanpage rozliczany jest ilością zapisów do newslettera (lead magnet z check-listą).

  1. Buduj relację, edukuj, a gdy trzeba – życzliwie sprzedawaj.

Pamiętaj, że Twoi odbiorcy są na różnych poziomach podejmowania decyzji. Jedni szukają oferty, drudzy podpowiedzi, a trzeci nawet nie wiedzą, że czegoś od Ciebie potrzebują. Zobacz, czy masz opublikowane materiały dla totalnych laików (uważaj, na klątwę wiedzy) jak i dla osób, które “już wszystko wiedzą” i są gotowe kupić od ręki.

  1. Odpowiadaj na każdy komentarz. 

Nieuprzejmie jest milczeć, gdy ktoś próbuje do Ciebie zagadać. Zobacz, czy na swoim fanpage masz komentarze sierotki. 

  1. Nie daj ludziom o sobie zapomnieć. 

Może nie potrzebujesz postów każdego dnia, ale raz w tygodniu to absolutne minimum. Prowadzenie fanpage to proces, a nie wydarzenie.

  1. Publikuj pozytywne opinie tak często, jak tylko możesz.

Ludzie najczęściej wybierają to, co sprawdzili, przetestowali i zarekomendowali im inni. Jak często chwalisz się opiniami? Prosta podpowiedź: wystarczy, że skopiujesz sobie opinię z Google i wstawisz w ładną ramkę z Canvy. Zacznij od tego, a potem zbieraj coraz to bardziej rozbudowane

  1. Korzystaj z najnowszych opcji, które udostępnia Facebook.

Takie działania otrzymują fory od “Marka Cukierka”. Trzeba patrzeć, co nowego wychodzi  

  1. Cały czas buduj swoją społeczność i zwiększaj zasięgi.

Szkoda czasu na publikowanie dobrych postów, które dotrą do małej grupy osób, dlatego warto wspierać praktycznie wszystkie posty budżetem marketingowym.

  1. Pozwól klientom skontaktować się z Tobą.

Pamiętaj, aby w wielu miejscach zostawić do siebie numer telefonu oraz adres e-mail. Nie zapomnij wspomnieć o tym, że zawsze można się do Ciebie odezwać na Messengerze.

  1. Zobacz, jak Twój profil wygląda na telefonie komórkowym.

Dlaczego to takie ważne? Ludzie większość stron www, a tym bardziej profili na Facebooku przeglądają właśnie w wersji mobilnej. W szczególności zwróć uwagę na zdjęcie w tle, bo one lubią “wykrzaczyć” na mobile.

  1. Przy każdej publikacji zostaw krótki komentarz.

Jeżeli publikujesz nowe zdjęcie profilowe, cover photo lub udostępniasz treść innego użytkownika, to zawsze wstaw do niego opis. Publikowanie treści bez słowa komentarza nie pozycjonuje Cię na eksperta. 

  1. Dostosuj język i komunikację do potencjalnego klienta.

Twórz posty w takim stylu, w jakim komunikuje się Twoje grupa docelowa. Nastolatki używają innych słów i stylistyki niż 50-latkowie. Pokaż swój fanpage kilku klientom i zapytaj ich wprost, co o nim myślą i co by poprawili?

  1. Sprawdzaj statystyki.

Wykorzystuj możliwości narzędzia analitycznego i sprawdzaj, które posty generują największe zaangażowanie, a następnie zwiększaj ich częstotliwość.

  1. Uzupełnij skrupulatnie cały FanPage.

Informacje, zdjęcia, adres strony www, cover photo i wiele, wiele innych. Nie zapomnij o ciekawym opisie “our story” ze zdjęciem Twojego teamu. Dla nowego użytkownika może to być pierwszy element wiedzy o Tobie i Twoim biznesie.

  1. Wszystkim, którzy polubili Twojego posta, a nie są jeszcze fanami – jak najszybciej wysyłaj zaproszenie do polubienia Fan Page.

Zadanie

Kilkanaście praktycznych wskazówek, dzięki którym Twój fanpage ożyje. Sprawdź, ile dobrych praktyk już stosujesz, a które są nowością lub dopiero je wprowadzisz.

  1. Media społecznościowe to ludzie, a nie produkty. 

Upewnij się, że na zdjęciach oprócz przedmiotów są realni, “uśmiechnięci ludzie”. Dużo lepiej sprawdzą się własne zdjęcia niż te, które znajdziesz na stocku. Obejrzyj, ile własnych zdjęć masz na swoim fanpage.

  1. Używaj różnych typów postów. 

Kiedy ostatni raz publikowałeś wydarzenie, live lub karuzelę zdjęć? Każdy z nas lubi różnorodność  Dlatego warto stworzyć album pod realizacje, opublikować zdjęcie 3D lub odpalić reklamę Lead Ads. Nie ma nic gorszego niż same photoposty (kliknięcie w grafikę powoduje powiększenie grafiki).

  1. Dokumentuj swoją pracę każdego dnia.

Zbieraj wnioski, przemyślenia, doświadczenia, ciekawostki i inspirujące historie. Unikaj treści, które klient może znaleźć na stronach Wikipedii lub w pierwszych wynikach wyszukiwania w Google. Pochyl się nad tematem, aby fanpage był Twoim powodem do dumy. Kiedy ostatni raz pochwaliłeś się na fanpage swoim sukcesem?

  1. Określ cel dla każdego posta. 

Albo zależy Ci na zasięgach, albo na kliknięciach, albo na lajkach. Im wyraźniej dasz znać, o co chodzi w poście, tym większa szansa, że dokładnie taką reakcję otrzymasz od ludzi. W dobrze ułożonym marketingu każde działanie powinno mieć swoją kontynuację (główny mikro-cel). Przykład praktyczny: wiadomo, że sukces firmy mierzy się jej zyskiem, natomiast od poznania w social mediach do transakcji jest kilka etapów. Warto zaplanować marketingowe schody, aby łatwiej było im przeskoczyć nad “przepaścią”. U mnie sukces prowadzenia fanpage rozliczany jest ilością zapisów do newslettera (lead magnet z check-listą).

  1. Buduj relację, edukuj, a gdy trzeba – życzliwie sprzedawaj.

Pamiętaj, że Twoi odbiorcy są na różnych poziomach podejmowania decyzji. Jedni szukają oferty, drudzy podpowiedzi, a trzeci nawet nie wiedzą, że czegoś od Ciebie potrzebują. Zobacz, czy masz opublikowane materiały dla totalnych laików (uważaj, na klątwę wiedzy) jak i dla osób, które “już wszystko wiedzą” i są gotowe kupić od ręki.

  1. Odpowiadaj na każdy komentarz. 

Nieuprzejmie jest milczeć, gdy ktoś próbuje do Ciebie zagadać. Zobacz, czy na swoim fanpage masz komentarze sierotki. 

  1. Nie daj ludziom o sobie zapomnieć. 

Może nie potrzebujesz postów każdego dnia, ale raz w tygodniu to absolutne minimum. Prowadzenie fanpage to proces, a nie wydarzenie.

  1. Publikuj pozytywne opinie tak często, jak tylko możesz.

Ludzie najczęściej wybierają to, co sprawdzili, przetestowali i zarekomendowali im inni. Jak często chwalisz się opiniami? Prosta podpowiedź: wystarczy, że skopiujesz sobie opinię z Google i wstawisz w ładną ramkę z Canvy. Zacznij od tego, a potem zbieraj coraz to bardziej rozbudowane

  1. Korzystaj z najnowszych opcji, które udostępnia Facebook.

Takie działania otrzymują fory od “Marka Cukierka”. Trzeba patrzeć, co nowego wychodzi  

  1. Cały czas buduj swoją społeczność i zwiększaj zasięgi.

Szkoda czasu na publikowanie dobrych postów, które dotrą do małej grupy osób, dlatego warto wspierać praktycznie wszystkie posty budżetem marketingowym.

  1. Pozwól klientom skontaktować się z Tobą.

Pamiętaj, aby w wielu miejscach zostawić do siebie numer telefonu oraz adres e-mail. Nie zapomnij wspomnieć o tym, że zawsze można się do Ciebie odezwać na Messengerze.

  1. Zobacz, jak Twój profil wygląda na telefonie komórkowym.

Dlaczego to takie ważne? Ludzie większość stron www, a tym bardziej profili na Facebooku przeglądają właśnie w wersji mobilnej. W szczególności zwróć uwagę na zdjęcie w tle, bo one lubią “wykrzaczyć” na mobile.

  1. Przy każdej publikacji zostaw krótki komentarz.

Jeżeli publikujesz nowe zdjęcie profilowe, cover photo lub udostępniasz treść innego użytkownika, to zawsze wstaw do niego opis. Publikowanie treści bez słowa komentarza nie pozycjonuje Cię na eksperta. 

  1. Dostosuj język i komunikację do potencjalnego klienta.

Twórz posty w takim stylu, w jakim komunikuje się Twoje grupa docelowa. Nastolatki używają innych słów i stylistyki niż 50-latkowie. Pokaż swój fanpage kilku klientom i zapytaj ich wprost, co o nim myślą i co by poprawili?

  1. Sprawdzaj statystyki.

Wykorzystuj możliwości narzędzia analitycznego i sprawdzaj, które posty generują największe zaangażowanie, a następnie zwiększaj ich częstotliwość.

  1. Uzupełnij skrupulatnie cały FanPage.

Informacje, zdjęcia, adres strony www, cover photo i wiele, wiele innych. Nie zapomnij o ciekawym opisie “our story” ze zdjęciem Twojego teamu. Dla nowego użytkownika może to być pierwszy element wiedzy o Tobie i Twoim biznesie.

  1. Wszystkim, którzy polubili Twojego posta, a nie są jeszcze fanami – jak najszybciej wysyłaj zaproszenie do polubienia Fan Page.

Dodatkowe informacje
Dodatkowe informacje
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Lekcja 2. W jaki sposób przeprowadzić audyt fanpage? (czyszczenie, wskazówki, dobre praktyki)
keyboard_arrow_down
Strategia marketingowa w 12 krokach
99%
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
No items found.
No items found.
No items found.