https://hook.eu1.make.com/fufmqw1z3fxqf1ncvxsgjrx55l1m76ib

Lekcja tekstowa
    1. Otrzymanie zapytania przez formularz na stronie.
    2. Przekierowanie klienta na stronę z podziękowaniami (THX), zawierającą wideo podziękowanie, informacje co dalej, opinie innych klientów, link do wywiadu, ebooki/checklisty, realizacje, case study, oraz odesłanie do dodatkowych treści.
    3. Wysłanie automatycznego SMS-a potwierdzającego, po każdym z etapów, który tego wymaga.
    4. Realizacja procesu “Lead score by ZAPIER” – ocena potencjału klienta.
    5. Dopisanie informacji o zapytaniu do CRM, wraz z informacją o źródle.
    6. Rozpoczęcie sekwencji e-maili.
    7. Wykonywanie telefonicznej prekwalifikacji, za pomocą 3-4 krótkich pytań. Należy to zrobić jak najszybciej (15-30 min. od otrzymania zapytania).
    8. Umówienie rozmowy typu “discovery” w formie wideokonferencji.
    9. Przygotowanie zaprojektowanych pytań do rozmowy discovery, które będą pełnym badaniem potrzeb klienta.
    10. Przeprowadzenie rozmowy discovery, z odniesieniem do przykładów.
    11. Wysłanie szablonu maila po rozmowie z klientem, zawierającego podziękowanie i informacje co dalej.
    12. Przygotowanie prezentacji oferty w formie PDF.
    13. Przeprowadzenie prezentacji oferty, podczas której nastąpi ustalenie dalszych kroków i akceptacja budżetu przez klienta.
    14. Wysłanie podsumowanie e-mail po rozmowie, zawierającego podziękowanie i potwierdzenie ustaleń.
    15. Jeżeli klient się nie odzywa, wykonywanie follow-up po 72 godzinach.
    16. Jeżeli sprzedaż nie nastąpiła, cykliczne sprawdzanie co 60 dni (proces “harvesting”), czy zapytanie jest nadal aktualne.
    Lekcja audio
      1. Otrzymanie zapytania przez formularz na stronie.
      2. Przekierowanie klienta na stronę z podziękowaniami (THX), zawierającą wideo podziękowanie, informacje co dalej, opinie innych klientów, link do wywiadu, ebooki/checklisty, realizacje, case study, oraz odesłanie do dodatkowych treści.
      3. Wysłanie automatycznego SMS-a potwierdzającego, po każdym z etapów, który tego wymaga.
      4. Realizacja procesu “Lead score by ZAPIER” – ocena potencjału klienta.
      5. Dopisanie informacji o zapytaniu do CRM, wraz z informacją o źródle.
      6. Rozpoczęcie sekwencji e-maili.
      7. Wykonywanie telefonicznej prekwalifikacji, za pomocą 3-4 krótkich pytań. Należy to zrobić jak najszybciej (15-30 min. od otrzymania zapytania).
      8. Umówienie rozmowy typu “discovery” w formie wideokonferencji.
      9. Przygotowanie zaprojektowanych pytań do rozmowy discovery, które będą pełnym badaniem potrzeb klienta.
      10. Przeprowadzenie rozmowy discovery, z odniesieniem do przykładów.
      11. Wysłanie szablonu maila po rozmowie z klientem, zawierającego podziękowanie i informacje co dalej.
      12. Przygotowanie prezentacji oferty w formie PDF.
      13. Przeprowadzenie prezentacji oferty, podczas której nastąpi ustalenie dalszych kroków i akceptacja budżetu przez klienta.
      14. Wysłanie podsumowanie e-mail po rozmowie, zawierającego podziękowanie i potwierdzenie ustaleń.
      15. Jeżeli klient się nie odzywa, wykonywanie follow-up po 72 godzinach.
      16. Jeżeli sprzedaż nie nastąpiła, cykliczne sprawdzanie co 60 dni (proces “harvesting”), czy zapytanie jest nadal aktualne.
      Zadanie
        1. Otrzymanie zapytania przez formularz na stronie.
        2. Przekierowanie klienta na stronę z podziękowaniami (THX), zawierającą wideo podziękowanie, informacje co dalej, opinie innych klientów, link do wywiadu, ebooki/checklisty, realizacje, case study, oraz odesłanie do dodatkowych treści.
        3. Wysłanie automatycznego SMS-a potwierdzającego, po każdym z etapów, który tego wymaga.
        4. Realizacja procesu “Lead score by ZAPIER” – ocena potencjału klienta.
        5. Dopisanie informacji o zapytaniu do CRM, wraz z informacją o źródle.
        6. Rozpoczęcie sekwencji e-maili.
        7. Wykonywanie telefonicznej prekwalifikacji, za pomocą 3-4 krótkich pytań. Należy to zrobić jak najszybciej (15-30 min. od otrzymania zapytania).
        8. Umówienie rozmowy typu “discovery” w formie wideokonferencji.
        9. Przygotowanie zaprojektowanych pytań do rozmowy discovery, które będą pełnym badaniem potrzeb klienta.
        10. Przeprowadzenie rozmowy discovery, z odniesieniem do przykładów.
        11. Wysłanie szablonu maila po rozmowie z klientem, zawierającego podziękowanie i informacje co dalej.
        12. Przygotowanie prezentacji oferty w formie PDF.
        13. Przeprowadzenie prezentacji oferty, podczas której nastąpi ustalenie dalszych kroków i akceptacja budżetu przez klienta.
        14. Wysłanie podsumowanie e-mail po rozmowie, zawierającego podziękowanie i potwierdzenie ustaleń.
        15. Jeżeli klient się nie odzywa, wykonywanie follow-up po 72 godzinach.
        16. Jeżeli sprzedaż nie nastąpiła, cykliczne sprawdzanie co 60 dni (proces “harvesting”), czy zapytanie jest nadal aktualne.
        Dodatkowe informacje
        Dodatkowe informacje
        Thank you! Your submission has been received!
        Oops! Something went wrong while submitting the form.
        Plan sprzedaży inbound (mam lead i co dalej)
        keyboard_arrow_down
        Strategia marketingowa w 12 krokach
        99%
        Thank you! Your submission has been received!
        Oops! Something went wrong while submitting the form.
        No items found.
        No items found.
        No items found.