- Media społecznościowe to ludzie, a nie produkty.
Upewnij się, że na zdjęciach oprócz przedmiotów są realni, “uśmiechnięci ludzie”. Dużo lepiej sprawdzą się własne zdjęcia niż te, które znajdziesz na stocku.
- Używaj różnych typów postów.
Kiedy ostatni raz publikowałeś wydarzenie, live lub karuzelę zdjęć? Każdy z nas lubi różnorodność 🙂 Dlatego warto stworzyć album pod realizacje, opublikować zdjęcie 3D lub odpalić reklamę Lead Ads.
- Dokumentuj swoją pracę każdego dnia.
Zbieraj wnioski, przemyślenia, doświadczenia, ciekawostki i inspirujące historie. Unikaj treści, które klient może znaleźć na stronach Wikipedii lub w pierwszych wynikach wyszukiwania w Google.
- Określ cel dla każdego posta.
Albo zależy Ci na zasięgach, albo na kliknięciach, albo na lajkach. Im wyraźniej dasz znać, o co chodzi w poście, tym większa szansa, że dokładnie taką reakcję otrzymasz od ludzi.
- Buduj relację, edukuj, a gdy trzeba – życzliwie sprzedawaj.
Pamiętaj, że Twoi odbiorcy są na różnych poziomach podejmowania decyzji. Jedni szukają oferty, drudzy podpowiedzi, a trzeci nawet nie wiedzą, że czegoś od Ciebie potrzebują. Dzisiaj tylko oglądają Twoje ładne zdjęcia.
- Odpowiadaj na każdy komentarz.
Nieuprzejmie jest milczeć, gdy ktoś próbuje do Ciebie zagadać.
- Nie daj ludziom o sobie zapomnieć.
Może nie potrzebujesz postów każdego dnia, ale raz w tygodniu to absolutne minimum.
- Publikuj pozytywne opinie tak często, jak tylko możesz.
Ludzie najczęściej wybierają to, co sprawdzili, przetestowali i zarekomendowali im inni.
- Korzystaj z najnowszych opcji, które udostępnia Facebook.
Takie działania otrzymują fory od “Marka Cukierka” 😉
- Cały czas buduj swoją społeczność i zwiększaj zasięgi.
Szkoda czasu na publikowanie dobrych postów, które dotrą do małej grupy osób, dlatego warto wspierać praktycznie wszystkie posty budżetem marketingowym.
- Pozwól klientom skontaktować się z Tobą.
Pamiętaj, aby w wielu miejscach zostawić do siebie numer telefonu oraz adres e-mail. Nie zapomnij wspomnieć o tym, że zawsze można się do Ciebie odezwać na Messengerze.
- Zobacz, jak Twój profil wygląda na telefonie komórkowym.
Dlaczego to takie ważne? Ludzie większość stron www, a tym bardziej profili na Facebooku przeglądają właśnie w wersji mobilnej.
- Przy każdej publikacji zostaw krótki komentarz.
Jeżeli publikujesz nowe zdjęcie profilowe, cover photo lub udostępniasz treść innego użytkownika, to zawsze wstaw do niego opis. Publikowanie treści bez słowa komentarza nie pozycjonuje Cię na eksperta.
- Dostosuj język i komunikację do potencjalnego klienta.
Twórz posty w takim stylu, w jakim komunikuje się Twoje grupa docelowa. Nastolatki używają innych słów i stylistyki niż 50-latki.
- Sprawdzaj statystyki.
Wykorzystuj możliwości narzędzia analitycznego i sprawdzaj, które posty generują największe zaangażowanie, a następnie zwiększaj ich częstotliwość.
- Uzupełnij skrupulatnie cały FanPage.
Informacje, zdjęcia, adres strony www, cover photo i wiele, wiele innych. Nie zapomnij o ciekawym opisie “our story” ze zdjęciem Twojego teamu. Dla nowego użytkownika może to być pierwszy element wiedzy o Tobie i Twoim biznesie.
- Wszystkim, którzy polubili Twojego posta, a nie są jeszcze fanami – jak najszybciej wysyłaj zaproszenie do polubienia Fan Page.
- Angażuj fanów konkursami z nagrodami.
Nawet mało zaangażowani do tej pory fani mogą się ożywić, jeżeli zaproponujesz im możliwość wygrania nagród. Przed organizacją konkursu, koniecznie zapoznaj się z regulaminem Facebooka dot. organizacji konkursów.
- Ułatw sobie pracę poprzez planowanie publikacji postów.
Możesz to robić bezpośrednio w aplikacji Facebooka lub używać zewnętrznych narzędzi. Jest ich już na rynku całkiem sporo, a niektóre z nich dają możliwość odpowiadania na komentarze lub równoczesnej publikacji w kilku mediach.
- Uważaj, co publikujesz.
Miej na uwadze, że Facebook to medium, na które powołują się opiniotwórcze media. Już niejedna marka straciła na nieprzemyślanej publikacji, która trafiła na pierwsze strony gazet.
- Media społecznościowe to ludzie, a nie produkty.
Upewnij się, że na zdjęciach oprócz przedmiotów są realni, “uśmiechnięci ludzie”. Dużo lepiej sprawdzą się własne zdjęcia niż te, które znajdziesz na stocku.
- Używaj różnych typów postów.
Kiedy ostatni raz publikowałeś wydarzenie, live lub karuzelę zdjęć? Każdy z nas lubi różnorodność 🙂 Dlatego warto stworzyć album pod realizacje, opublikować zdjęcie 3D lub odpalić reklamę Lead Ads.
- Dokumentuj swoją pracę każdego dnia.
Zbieraj wnioski, przemyślenia, doświadczenia, ciekawostki i inspirujące historie. Unikaj treści, które klient może znaleźć na stronach Wikipedii lub w pierwszych wynikach wyszukiwania w Google.
- Określ cel dla każdego posta.
Albo zależy Ci na zasięgach, albo na kliknięciach, albo na lajkach. Im wyraźniej dasz znać, o co chodzi w poście, tym większa szansa, że dokładnie taką reakcję otrzymasz od ludzi.
- Buduj relację, edukuj, a gdy trzeba – życzliwie sprzedawaj.
Pamiętaj, że Twoi odbiorcy są na różnych poziomach podejmowania decyzji. Jedni szukają oferty, drudzy podpowiedzi, a trzeci nawet nie wiedzą, że czegoś od Ciebie potrzebują. Dzisiaj tylko oglądają Twoje ładne zdjęcia.
- Odpowiadaj na każdy komentarz.
Nieuprzejmie jest milczeć, gdy ktoś próbuje do Ciebie zagadać.
- Nie daj ludziom o sobie zapomnieć.
Może nie potrzebujesz postów każdego dnia, ale raz w tygodniu to absolutne minimum.
- Publikuj pozytywne opinie tak często, jak tylko możesz.
Ludzie najczęściej wybierają to, co sprawdzili, przetestowali i zarekomendowali im inni.
- Korzystaj z najnowszych opcji, które udostępnia Facebook.
Takie działania otrzymują fory od “Marka Cukierka” 😉
- Cały czas buduj swoją społeczność i zwiększaj zasięgi.
Szkoda czasu na publikowanie dobrych postów, które dotrą do małej grupy osób, dlatego warto wspierać praktycznie wszystkie posty budżetem marketingowym.
- Pozwól klientom skontaktować się z Tobą.
Pamiętaj, aby w wielu miejscach zostawić do siebie numer telefonu oraz adres e-mail. Nie zapomnij wspomnieć o tym, że zawsze można się do Ciebie odezwać na Messengerze.
- Zobacz, jak Twój profil wygląda na telefonie komórkowym.
Dlaczego to takie ważne? Ludzie większość stron www, a tym bardziej profili na Facebooku przeglądają właśnie w wersji mobilnej.
- Przy każdej publikacji zostaw krótki komentarz.
Jeżeli publikujesz nowe zdjęcie profilowe, cover photo lub udostępniasz treść innego użytkownika, to zawsze wstaw do niego opis. Publikowanie treści bez słowa komentarza nie pozycjonuje Cię na eksperta.
- Dostosuj język i komunikację do potencjalnego klienta.
Twórz posty w takim stylu, w jakim komunikuje się Twoje grupa docelowa. Nastolatki używają innych słów i stylistyki niż 50-latki.
- Sprawdzaj statystyki.
Wykorzystuj możliwości narzędzia analitycznego i sprawdzaj, które posty generują największe zaangażowanie, a następnie zwiększaj ich częstotliwość.
- Uzupełnij skrupulatnie cały FanPage.
Informacje, zdjęcia, adres strony www, cover photo i wiele, wiele innych. Nie zapomnij o ciekawym opisie “our story” ze zdjęciem Twojego teamu. Dla nowego użytkownika może to być pierwszy element wiedzy o Tobie i Twoim biznesie.
- Wszystkim, którzy polubili Twojego posta, a nie są jeszcze fanami – jak najszybciej wysyłaj zaproszenie do polubienia Fan Page.
- Angażuj fanów konkursami z nagrodami.
Nawet mało zaangażowani do tej pory fani mogą się ożywić, jeżeli zaproponujesz im możliwość wygrania nagród. Przed organizacją konkursu, koniecznie zapoznaj się z regulaminem Facebooka dot. organizacji konkursów.
- Ułatw sobie pracę poprzez planowanie publikacji postów.
Możesz to robić bezpośrednio w aplikacji Facebooka lub używać zewnętrznych narzędzi. Jest ich już na rynku całkiem sporo, a niektóre z nich dają możliwość odpowiadania na komentarze lub równoczesnej publikacji w kilku mediach.
- Uważaj, co publikujesz.
Miej na uwadze, że Facebook to medium, na które powołują się opiniotwórcze media. Już niejedna marka straciła na nieprzemyślanej publikacji, która trafiła na pierwsze strony gazet.
- Media społecznościowe to ludzie, a nie produkty.
Upewnij się, że na zdjęciach oprócz przedmiotów są realni, “uśmiechnięci ludzie”. Dużo lepiej sprawdzą się własne zdjęcia niż te, które znajdziesz na stocku.
- Używaj różnych typów postów.
Kiedy ostatni raz publikowałeś wydarzenie, live lub karuzelę zdjęć? Każdy z nas lubi różnorodność 🙂 Dlatego warto stworzyć album pod realizacje, opublikować zdjęcie 3D lub odpalić reklamę Lead Ads.
- Dokumentuj swoją pracę każdego dnia.
Zbieraj wnioski, przemyślenia, doświadczenia, ciekawostki i inspirujące historie. Unikaj treści, które klient może znaleźć na stronach Wikipedii lub w pierwszych wynikach wyszukiwania w Google.
- Określ cel dla każdego posta.
Albo zależy Ci na zasięgach, albo na kliknięciach, albo na lajkach. Im wyraźniej dasz znać, o co chodzi w poście, tym większa szansa, że dokładnie taką reakcję otrzymasz od ludzi.
- Buduj relację, edukuj, a gdy trzeba – życzliwie sprzedawaj.
Pamiętaj, że Twoi odbiorcy są na różnych poziomach podejmowania decyzji. Jedni szukają oferty, drudzy podpowiedzi, a trzeci nawet nie wiedzą, że czegoś od Ciebie potrzebują. Dzisiaj tylko oglądają Twoje ładne zdjęcia.
- Odpowiadaj na każdy komentarz.
Nieuprzejmie jest milczeć, gdy ktoś próbuje do Ciebie zagadać.
- Nie daj ludziom o sobie zapomnieć.
Może nie potrzebujesz postów każdego dnia, ale raz w tygodniu to absolutne minimum.
- Publikuj pozytywne opinie tak często, jak tylko możesz.
Ludzie najczęściej wybierają to, co sprawdzili, przetestowali i zarekomendowali im inni.
- Korzystaj z najnowszych opcji, które udostępnia Facebook.
Takie działania otrzymują fory od “Marka Cukierka” 😉
- Cały czas buduj swoją społeczność i zwiększaj zasięgi.
Szkoda czasu na publikowanie dobrych postów, które dotrą do małej grupy osób, dlatego warto wspierać praktycznie wszystkie posty budżetem marketingowym.
- Pozwól klientom skontaktować się z Tobą.
Pamiętaj, aby w wielu miejscach zostawić do siebie numer telefonu oraz adres e-mail. Nie zapomnij wspomnieć o tym, że zawsze można się do Ciebie odezwać na Messengerze.
- Zobacz, jak Twój profil wygląda na telefonie komórkowym.
Dlaczego to takie ważne? Ludzie większość stron www, a tym bardziej profili na Facebooku przeglądają właśnie w wersji mobilnej.
- Przy każdej publikacji zostaw krótki komentarz.
Jeżeli publikujesz nowe zdjęcie profilowe, cover photo lub udostępniasz treść innego użytkownika, to zawsze wstaw do niego opis. Publikowanie treści bez słowa komentarza nie pozycjonuje Cię na eksperta.
- Dostosuj język i komunikację do potencjalnego klienta.
Twórz posty w takim stylu, w jakim komunikuje się Twoje grupa docelowa. Nastolatki używają innych słów i stylistyki niż 50-latki.
- Sprawdzaj statystyki.
Wykorzystuj możliwości narzędzia analitycznego i sprawdzaj, które posty generują największe zaangażowanie, a następnie zwiększaj ich częstotliwość.
- Uzupełnij skrupulatnie cały FanPage.
Informacje, zdjęcia, adres strony www, cover photo i wiele, wiele innych. Nie zapomnij o ciekawym opisie “our story” ze zdjęciem Twojego teamu. Dla nowego użytkownika może to być pierwszy element wiedzy o Tobie i Twoim biznesie.
- Wszystkim, którzy polubili Twojego posta, a nie są jeszcze fanami – jak najszybciej wysyłaj zaproszenie do polubienia Fan Page.
- Angażuj fanów konkursami z nagrodami.
Nawet mało zaangażowani do tej pory fani mogą się ożywić, jeżeli zaproponujesz im możliwość wygrania nagród. Przed organizacją konkursu, koniecznie zapoznaj się z regulaminem Facebooka dot. organizacji konkursów.
- Ułatw sobie pracę poprzez planowanie publikacji postów.
Możesz to robić bezpośrednio w aplikacji Facebooka lub używać zewnętrznych narzędzi. Jest ich już na rynku całkiem sporo, a niektóre z nich dają możliwość odpowiadania na komentarze lub równoczesnej publikacji w kilku mediach.
- Uważaj, co publikujesz.
Miej na uwadze, że Facebook to medium, na które powołują się opiniotwórcze media. Już niejedna marka straciła na nieprzemyślanej publikacji, która trafiła na pierwsze strony gazet.