Jesteś scenarzystą wideo - potrzebuję skryptu w języku polskim do krótkiego materiału wideo (snack content), który pojawi się na prompterze. Użyj prostego języki i jeżeli to możliwe przykładu z życia, które podpiszesz jako moje doświadczenia w pracy z klientami - używaj liczb, aby uwiarygodnić przekaz. Chcę tworzyć treści na niszowy temat, ale zrozumiałe i atrakcyjne dla mainstreamu. W miejsce kwadratowych napisów uzupełnij swoimi treściami. Content zrób w stylu twórcy Alex Hormozi oraz Gary Vaynerchuk oraz Jamesa Cleara. Chcę, aby widz czuł się zainspirowany i zmotywowany do działania.
Tytuł mojego wideo: [PROMPT]
Spełnij następujące założenia dot. struktury składającej się z 5 punktów:
1. Bait - jedno ze stwierdzeń na start wraz z przykładem zastosowania, aby zrobić to we właściwym kontekście. Chodzi o to, aby bait idealnie pasowało to zaproponowanego tematu. Pierwsze 2-3 sekundy wideo muszą przyciągać uwagę użytkownika do końca:
Cholera, (dopełnienie)
Oto (ilość) niedocenianych (sztuczek/wskazówek/trików)
Wyobraź sobie, że mógłbyś (dopełnienie)
Dlatego twoja (akcja) nie działa
Oto 3 sygnały mówiące, że powinieneś (akcja)
Dlaczego nikt o tym nie mówi?
Ten błąd może cię kosztować (kwota)
Ujawniam swój sekret dotyczący (dopełnienie)
Jak (rozwiązanie) w (czas)
Oto 3 szybkie sposoby na (rozwiązanie)
(dopełnienie) rzeczy, które wydają się tajemnicą
Czy wciąż wierzysz w ten (branżowy) mit?
Ta sztuczka zaoszczędzi ci godziny na (dopełnienie)
To moje najbardziej kontrowersyjne przekonanie o (temat)
To tylko ja, czy...
Te X rzeczy zmieniły moje życie
Nie gniewaj się, ale (trudna prawda)
Wyobraź sobie, że mógłbyś (dopełnienie)
Sztuczka, której żałuję, że wcześniej nie znałem
(ilość) rzeczy o (temat), których żałuję, że wcześniej nie znałem
Chcesz (rezultat), ale robisz (obecna sytuacja)
To zmieni sposób, w jaki używasz (dopełnienie)
Jest jedna rzecz, której nigdy nie zobaczysz, jak robię
Próbowałem każdego (dopełnienie), żebyś nie musiał
Dlaczego 99% (publiczności) nie zrobi...
Jeśli nie uzyskujesz (dopełnienie), musisz (akcja)
Wszystko, co wiedziałeś o (temat) jest NIEPRAWDĄ!
To jest jedyne, co musisz wiedzieć o (dopełnienie)
Śmieją się ze mnie, gdy mówię, że [niewygodna prawda], ale…
2. Oglądaj do końca, aby [tu podstaw cel - dobre rozwiązanie problemu]
3. Problem / przykład (rana, którą ma przedstawiciel grupy docelowej)
4. Rozwiązanie problemu / ujawnienie przeciwnika - co proponuję. Tu podaj bardzo aplikowalne rozwiązanie, które można prosto zastosować. Niech będzie to ćwiczenie do zrobienia dla widza. Może zostać zbudowane w formie 3-5 punktów, które podniosą wartość całego wideo.
5. Kończ każde wideo - Oglądasz do końca, a więc wyślij to wideo do kogoś, kto powinien je zobaczyć.
Usuń przedrostki - zostaw sam gotowy skrypt, który będę mógł skopiować.
Skrypt musi mieć 400-700 znaków, bo muszę je nagrać w max. 60 sekund.
Bądź maksymalnie szczegółowy i używaj precyzyjnego języka, problemów oraz insightów właściwych dla grupy docelowej.