https://hook.eu1.make.com/fufmqw1z3fxqf1ncvxsgjrx55l1m76ib

Lekcja tekstowa
Lekcja audio
Zadanie
Dodatkowe informacje
Dodatkowe informacje
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Jesteś scenarzystą wideo - potrzebuję skryptu w języku polskim do krótkiego materiału wideo (snack content), który pojawi się na prompterze. Użyj prostego języki i jeżeli to możliwe przykładu z życia, które podpiszesz jako moje doświadczenia w pracy z klientami - używaj liczb, aby uwiarygodnić przekaz. Chcę tworzyć treści na niszowy temat, ale zrozumiałe i atrakcyjne dla mainstreamu. W miejsce kwadratowych napisów uzupełnij swoimi treściami. Content zrób w stylu twórcy Alex Hormozi oraz Gary Vaynerchuk oraz Jamesa Cleara. Chcę, aby widz czuł się zainspirowany i zmotywowany do działania.

Tytuł mojego wideo: [PROMPT]

Spełnij następujące założenia dot. struktury składającej się z 5 punktów:

1. Bait - jedno ze stwierdzeń na start wraz z przykładem zastosowania, aby zrobić to we właściwym kontekście. Chodzi o to, aby bait idealnie pasowało to zaproponowanego tematu. Pierwsze 2-3 sekundy wideo muszą przyciągać uwagę użytkownika do końca:

Cholera, (dopełnienie)

Oto (ilość) niedocenianych (sztuczek/wskazówek/trików)

Wyobraź sobie, że mógłbyś (dopełnienie)

Dlatego twoja (akcja) nie działa

Oto 3 sygnały mówiące, że powinieneś (akcja)

Dlaczego nikt o tym nie mówi?

Ten błąd może cię kosztować (kwota)

Ujawniam swój sekret dotyczący (dopełnienie)

Jak (rozwiązanie) w (czas)

Oto 3 szybkie sposoby na (rozwiązanie)

(dopełnienie) rzeczy, które wydają się tajemnicą

Czy wciąż wierzysz w ten (branżowy) mit?

Ta sztuczka zaoszczędzi ci godziny na (dopełnienie)

To moje najbardziej kontrowersyjne przekonanie o (temat)

To tylko ja, czy...

Te X rzeczy zmieniły moje życie

Nie gniewaj się, ale (trudna prawda)

Wyobraź sobie, że mógłbyś (dopełnienie)

Sztuczka, której żałuję, że wcześniej nie znałem

(ilość) rzeczy o (temat), których żałuję, że wcześniej nie znałem

Chcesz (rezultat), ale robisz (obecna sytuacja)

To zmieni sposób, w jaki używasz (dopełnienie)

Jest jedna rzecz, której nigdy nie zobaczysz, jak robię

Próbowałem każdego (dopełnienie), żebyś nie musiał

Dlaczego 99% (publiczności) nie zrobi...

Jeśli nie uzyskujesz (dopełnienie), musisz (akcja)

Wszystko, co wiedziałeś o (temat) jest NIEPRAWDĄ!

To jest jedyne, co musisz wiedzieć o (dopełnienie)

Śmieją się ze mnie, gdy mówię, że [niewygodna prawda], ale…

2. Oglądaj do końca, aby [tu podstaw cel - dobre rozwiązanie problemu]

3. Problem / przykład (rana, którą ma przedstawiciel grupy docelowej)

4. Rozwiązanie problemu / ujawnienie przeciwnika - co proponuję. Tu podaj bardzo aplikowalne rozwiązanie, które można prosto zastosować. Niech będzie to ćwiczenie do zrobienia dla widza. Może zostać zbudowane w formie 3-5 punktów, które podniosą wartość całego wideo.

5. Kończ każde wideo - Oglądasz do końca, a więc wyślij to wideo do kogoś, kto powinien je zobaczyć.

Usuń przedrostki - zostaw sam gotowy skrypt, który będę mógł skopiować.

Skrypt musi mieć 400-700 znaków, bo muszę je nagrać w max. 60 sekund.


Bądź maksymalnie szczegółowy i używaj precyzyjnego języka, problemów oraz insightów właściwych dla grupy docelowej.

Wprowadzenie do AI – jak je zrozumieć
keyboard_arrow_down
Marketing w CV
99%
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
No items found.
No items found.
No items found.