https://hook.eu1.make.com/fufmqw1z3fxqf1ncvxsgjrx55l1m76ib

Lekcja tekstowa

Opisywanie, przekonywanie, argumentowanie, pokazywanie korzyści… W ofertach tego pełno. A gdyby tak, zamiast tego zacząć opowiadać historie, które sprzedają? 😉

Dlaczego właśnie historie przekonują do działania? Ponieważ:

  • pokazują świat, do którego zmierza / aspiruje klient
  • można się z nimi utożsamić
  • opowiadają o ludziach z krwi i kości

Zamień abstrakcyjny przekaz na historyjkę, ukaż czytelnikowi walkę dobra ze złem, pokaż, że po jego stronie stoi produkt i dlatego ze wszystkich przygód wyjdzie zwycięsko… na pohybel klęskom!

Może będzie to historia mamy, która dzięki smacznej przyprawie ratuje cały dom od głodu albo mężczyzny, któremu ubezpieczenie od cyber-ataków ocaliło cały biznes?

Czy w takim razie opisy są złe i skazane na porażkę? Oczywiście, że… NIE! Ważne jednak, by najpierw zainteresować się odbiorcą, a dopiero potem mówić o sobie. Pozwól, aby klient poczuł się zauważony, wezwany “po imieniu”. 

Gdy odkryje, że jest jedynie pretekstem do tego, żebyś mu opowiedział o tym, jaki to TY i Twoje usługi jesteście wspaniali… Zobaczy w Tobie zwykłego chwalipiętę, Lecha Wałęsę, skromnego jak bazylika w Licheniu, który każde zdanie zaczyna od JA.

Zadanie od copywritera dla copywritera

Spróbuj przerobić jeden z opisów na swojej stronie www… w ciekawą historyjkę z bohaterem w roli głównej. Możesz wykorzystać schemat z książki C. Gallo “Sekrety storytellerów”. Oto on:

Był sobie… (Twój klient – nadaj mu imię)

Każdego dnia… (Czym się zajmuje, co robi)

Aż pewnego dnia… (zainteresował się tym, co sprzedajesz)

Z tego powodu… (np. trafił do konkurencji)

Z tego powodu… (coś mu nie wyszło – wyciągnął lekcję)

Aż wreszcie… (trafił do Ciebie i wybrał)

Odtąd… (wszystko pięknie się układa)

Lekcja audio

Opisywanie, przekonywanie, argumentowanie, pokazywanie korzyści… W ofertach tego pełno. A gdyby tak, zamiast tego zacząć opowiadać historie, które sprzedają? 😉

Dlaczego właśnie historie przekonują do działania? Ponieważ:

  • pokazują świat, do którego zmierza / aspiruje klient
  • można się z nimi utożsamić
  • opowiadają o ludziach z krwi i kości

Zamień abstrakcyjny przekaz na historyjkę, ukaż czytelnikowi walkę dobra ze złem, pokaż, że po jego stronie stoi produkt i dlatego ze wszystkich przygód wyjdzie zwycięsko… na pohybel klęskom!

Może będzie to historia mamy, która dzięki smacznej przyprawie ratuje cały dom od głodu albo mężczyzny, któremu ubezpieczenie od cyber-ataków ocaliło cały biznes?

Czy w takim razie opisy są złe i skazane na porażkę? Oczywiście, że… NIE! Ważne jednak, by najpierw zainteresować się odbiorcą, a dopiero potem mówić o sobie. Pozwól, aby klient poczuł się zauważony, wezwany “po imieniu”. 

Gdy odkryje, że jest jedynie pretekstem do tego, żebyś mu opowiedział o tym, jaki to TY i Twoje usługi jesteście wspaniali… Zobaczy w Tobie zwykłego chwalipiętę, Lecha Wałęsę, skromnego jak bazylika w Licheniu, który każde zdanie zaczyna od JA.

Zadanie od copywritera dla copywritera

Spróbuj przerobić jeden z opisów na swojej stronie www… w ciekawą historyjkę z bohaterem w roli głównej. Możesz wykorzystać schemat z książki C. Gallo “Sekrety storytellerów”. Oto on:

Był sobie… (Twój klient – nadaj mu imię)

Każdego dnia… (Czym się zajmuje, co robi)

Aż pewnego dnia… (zainteresował się tym, co sprzedajesz)

Z tego powodu… (np. trafił do konkurencji)

Z tego powodu… (coś mu nie wyszło – wyciągnął lekcję)

Aż wreszcie… (trafił do Ciebie i wybrał)

Odtąd… (wszystko pięknie się układa)

Zadanie

Opisywanie, przekonywanie, argumentowanie, pokazywanie korzyści… W ofertach tego pełno. A gdyby tak, zamiast tego zacząć opowiadać historie, które sprzedają? 😉

Dlaczego właśnie historie przekonują do działania? Ponieważ:

  • pokazują świat, do którego zmierza / aspiruje klient
  • można się z nimi utożsamić
  • opowiadają o ludziach z krwi i kości

Zamień abstrakcyjny przekaz na historyjkę, ukaż czytelnikowi walkę dobra ze złem, pokaż, że po jego stronie stoi produkt i dlatego ze wszystkich przygód wyjdzie zwycięsko… na pohybel klęskom!

Może będzie to historia mamy, która dzięki smacznej przyprawie ratuje cały dom od głodu albo mężczyzny, któremu ubezpieczenie od cyber-ataków ocaliło cały biznes?

Czy w takim razie opisy są złe i skazane na porażkę? Oczywiście, że… NIE! Ważne jednak, by najpierw zainteresować się odbiorcą, a dopiero potem mówić o sobie. Pozwól, aby klient poczuł się zauważony, wezwany “po imieniu”. 

Gdy odkryje, że jest jedynie pretekstem do tego, żebyś mu opowiedział o tym, jaki to TY i Twoje usługi jesteście wspaniali… Zobaczy w Tobie zwykłego chwalipiętę, Lecha Wałęsę, skromnego jak bazylika w Licheniu, który każde zdanie zaczyna od JA.

Zadanie od copywritera dla copywritera

Spróbuj przerobić jeden z opisów na swojej stronie www… w ciekawą historyjkę z bohaterem w roli głównej. Możesz wykorzystać schemat z książki C. Gallo “Sekrety storytellerów”. Oto on:

Był sobie… (Twój klient – nadaj mu imię)

Każdego dnia… (Czym się zajmuje, co robi)

Aż pewnego dnia… (zainteresował się tym, co sprzedajesz)

Z tego powodu… (np. trafił do konkurencji)

Z tego powodu… (coś mu nie wyszło – wyciągnął lekcję)

Aż wreszcie… (trafił do Ciebie i wybrał)

Odtąd… (wszystko pięknie się układa)

Dodatkowe informacje
Dodatkowe informacje
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Lekcja 5: Opis kontra opowieść, jak zaprosić czytelnika do naszego świata?
keyboard_arrow_down
5 częstych błędów w ofertach. Jak ich uniknąć?
99%
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
No items found.
No items found.
No items found.
No items found.
No items found.
No items found.
No items found.
No items found.
No items found.
No items found.
No items found.
No items found.
No items found.
No items found.
No items found.
No items found.
No items found.