??? “A jakbym Ci powiedział, żebyś skoczył w ogień, to też byś to zrobił?”, pamiętam, gdy tak mówiła moja mama w podstawówce, gdy nabroiłem coś z kolegą i tłumaczyłem się, że to on wymyślił.
Może i łobuz, ale z pewnością potrafił konstruować skuteczne… wezwanie do akcji. Przekonywał. 😉 O to właśnie chodzi, chociaż wcale nie musisz być złoczyńcą, wprost przeciwnie, daj ludziom konkret.
Trzyliterowe skróty mają moc, no nie? CIA, ABW, KGB, CTA… CALL TO ACTION to również rodzaj służby specjalnej. Wchodzi i rozkłada delikwenta na łopatki! Dlatego zawsze na końcu tekstu:
- Stosuj jasny przekaz
Powiedz ludziom, co mają zrobić? Zapisać się? Kupić? Napisz to wprost! “Kliknij link poniżej, aby XYZ”. Pokaż, co czeka po drugiej stronie “lustra”.
- Jasno określ korzyści
To szansa na nauczenie się języka czy kupienie biletu w najlepszej cenie? Pamiętaj, że nie chodzi o kliknięcie, a o to, co dzięki niemu otrzymasz.
- Pokaż dowód społeczny
Pokaż, że mogą czuć się bezpiecznie, bo do tej pory z tego przycisku skorzystało 1234 osób.
- Wyraźnie wyróżnij
Kliknięcie tego miejsca, to prawdopodobnie główny cel tworzonej treści. Nie pozwól, aby ktoś przeszedł obok niego obojętnie.
Wykorzystaj dwa, góra trzy opisane mechanizmy. Nie staraj się o perfekcyjne rozwiązanie. Ono przyjdzie z czasem.
? Najważniejszy wniosek… Brak wezwania do podjęcia działania pod koniec treści to kardynalny błąd, a przecież tak często spotykam go w internecie. Tyle się napracować i nie dać tej wisienki na torcie?
Zadanie od copywritera dla copywritera
Sprawdź, czy ostatnio wysłane przez Ciebie wiadomości, reklamy, czy Twoja strona internetowa czytelnie kierują potencjalnego klienta do następnego kroku.
??? “A jakbym Ci powiedział, żebyś skoczył w ogień, to też byś to zrobił?”, pamiętam, gdy tak mówiła moja mama w podstawówce, gdy nabroiłem coś z kolegą i tłumaczyłem się, że to on wymyślił.
Może i łobuz, ale z pewnością potrafił konstruować skuteczne… wezwanie do akcji. Przekonywał. 😉 O to właśnie chodzi, chociaż wcale nie musisz być złoczyńcą, wprost przeciwnie, daj ludziom konkret.
Trzyliterowe skróty mają moc, no nie? CIA, ABW, KGB, CTA… CALL TO ACTION to również rodzaj służby specjalnej. Wchodzi i rozkłada delikwenta na łopatki! Dlatego zawsze na końcu tekstu:
- Stosuj jasny przekaz
Powiedz ludziom, co mają zrobić? Zapisać się? Kupić? Napisz to wprost! “Kliknij link poniżej, aby XYZ”. Pokaż, co czeka po drugiej stronie “lustra”.
- Jasno określ korzyści
To szansa na nauczenie się języka czy kupienie biletu w najlepszej cenie? Pamiętaj, że nie chodzi o kliknięcie, a o to, co dzięki niemu otrzymasz.
- Pokaż dowód społeczny
Pokaż, że mogą czuć się bezpiecznie, bo do tej pory z tego przycisku skorzystało 1234 osób.
- Wyraźnie wyróżnij
Kliknięcie tego miejsca, to prawdopodobnie główny cel tworzonej treści. Nie pozwól, aby ktoś przeszedł obok niego obojętnie.
Wykorzystaj dwa, góra trzy opisane mechanizmy. Nie staraj się o perfekcyjne rozwiązanie. Ono przyjdzie z czasem.
? Najważniejszy wniosek… Brak wezwania do podjęcia działania pod koniec treści to kardynalny błąd, a przecież tak często spotykam go w internecie. Tyle się napracować i nie dać tej wisienki na torcie?
Zadanie od copywritera dla copywritera
Sprawdź, czy ostatnio wysłane przez Ciebie wiadomości, reklamy, czy Twoja strona internetowa czytelnie kierują potencjalnego klienta do następnego kroku.
??? “A jakbym Ci powiedział, żebyś skoczył w ogień, to też byś to zrobił?”, pamiętam, gdy tak mówiła moja mama w podstawówce, gdy nabroiłem coś z kolegą i tłumaczyłem się, że to on wymyślił.
Może i łobuz, ale z pewnością potrafił konstruować skuteczne… wezwanie do akcji. Przekonywał. 😉 O to właśnie chodzi, chociaż wcale nie musisz być złoczyńcą, wprost przeciwnie, daj ludziom konkret.
Trzyliterowe skróty mają moc, no nie? CIA, ABW, KGB, CTA… CALL TO ACTION to również rodzaj służby specjalnej. Wchodzi i rozkłada delikwenta na łopatki! Dlatego zawsze na końcu tekstu:
- Stosuj jasny przekaz
Powiedz ludziom, co mają zrobić? Zapisać się? Kupić? Napisz to wprost! “Kliknij link poniżej, aby XYZ”. Pokaż, co czeka po drugiej stronie “lustra”.
- Jasno określ korzyści
To szansa na nauczenie się języka czy kupienie biletu w najlepszej cenie? Pamiętaj, że nie chodzi o kliknięcie, a o to, co dzięki niemu otrzymasz.
- Pokaż dowód społeczny
Pokaż, że mogą czuć się bezpiecznie, bo do tej pory z tego przycisku skorzystało 1234 osób.
- Wyraźnie wyróżnij
Kliknięcie tego miejsca, to prawdopodobnie główny cel tworzonej treści. Nie pozwól, aby ktoś przeszedł obok niego obojętnie.
Wykorzystaj dwa, góra trzy opisane mechanizmy. Nie staraj się o perfekcyjne rozwiązanie. Ono przyjdzie z czasem.
? Najważniejszy wniosek… Brak wezwania do podjęcia działania pod koniec treści to kardynalny błąd, a przecież tak często spotykam go w internecie. Tyle się napracować i nie dać tej wisienki na torcie?
Zadanie od copywritera dla copywritera
Sprawdź, czy ostatnio wysłane przez Ciebie wiadomości, reklamy, czy Twoja strona internetowa czytelnie kierują potencjalnego klienta do następnego kroku.