Ostatnio było o zadawaniu kluczowych pytań i researchu.
W kolejnym kroku stworzymy silne argumenty sprzedażowe. Stanowią one kręgosłup oferty reklamowej, bo copywriting to nie zabawa dla… bezkręgowców lub mięczaków. 😉
Celny argument zawiera w sobie silny powód: “dlaczego”. Jego brak to jeden z kluczowych błędów.
❓ Dlaczego to ogólnie ważne?
❓ Dlaczego ja mam się tym zainteresować?
❓ Dlaczego ta firma?
❓ Dlaczego tak długo mam czekać na dostawę?
❓ Dlaczego tak drogo to kosztuje?
❓ Dlaczego dali mi zniżkę?
❓ Dlaczego mam to zrobić teraz?
Dlaczego… Dlaczego… Dlaczego…
To pytanie pojawia się wielokrotnie w procesie sprzedaży. Rozbij więc obiekcje klienta w drobny mak, znasz go już dobrze, prawda? Przygotuj sobie odpowiedź na każde z powyższych pytań, aby nie tworzyć jej na gorąco.
Jeszcze raz uważnie pomyśl o tym:
- Z czym się aktualnie “szarpie”?
- Czego się boi?
- Czego chce uniknąć?
- Jaka sytuacja byłaby dla niego nie do przyjęcia?
Dowiedz się, za pomocą jakiej korzyści przyłączyć się do tej „wewnętrznej rozmowy”, którą potencjalny klient prowadzi aktualnie ze sobą samym.
Idealnie, jeżeli uda Ci się wykorzystać gotowe cytaty z rozmów / ankiet. Dzięki temu klient poczuje, że go rozumiesz.
Nie opisuj produktów, rozwiązuj ludzkie problemy! Ludzie spłukują ogólniki w toalecie… ale z drugiej strony nie dasz rady napisać konkretów bez GENIALNEJ znajomości swojej grupy docelowej! Najprostsza metoda na konkrety? Używaj LICZB. Z liczbami nie da się dyskutować. Są konkretne i mierzalne. Zastanów się, które liczby będą miały największe znaczenie dla Twojego potencjalnego… klienta 😉
Zadanie od copywritera dla copywritera:
Odpowiedz jeszcze raz wyczerpująco na pytania zawarte w tekście. Wykorzystaj wiedzę, którą nagromadziłeś podczas researchu. Jakie konkretne problemy klienta rozwiąże produkt/usługa, o której piszesz? Przygotuj listę “10 powodów, dlaczego warto…”. Postaraj się użyć maksymalnie wielu liczb, które potwierdzą Twoje argumenty.
Ostatnio było o zadawaniu kluczowych pytań i researchu.
W kolejnym kroku stworzymy silne argumenty sprzedażowe. Stanowią one kręgosłup oferty reklamowej, bo copywriting to nie zabawa dla… bezkręgowców lub mięczaków. 😉
Celny argument zawiera w sobie silny powód: “dlaczego”. Jego brak to jeden z kluczowych błędów.
❓ Dlaczego to ogólnie ważne?
❓ Dlaczego ja mam się tym zainteresować?
❓ Dlaczego ta firma?
❓ Dlaczego tak długo mam czekać na dostawę?
❓ Dlaczego tak drogo to kosztuje?
❓ Dlaczego dali mi zniżkę?
❓ Dlaczego mam to zrobić teraz?
Dlaczego… Dlaczego… Dlaczego…
To pytanie pojawia się wielokrotnie w procesie sprzedaży. Rozbij więc obiekcje klienta w drobny mak, znasz go już dobrze, prawda? Przygotuj sobie odpowiedź na każde z powyższych pytań, aby nie tworzyć jej na gorąco.
Jeszcze raz uważnie pomyśl o tym:
- Z czym się aktualnie “szarpie”?
- Czego się boi?
- Czego chce uniknąć?
- Jaka sytuacja byłaby dla niego nie do przyjęcia?
Dowiedz się, za pomocą jakiej korzyści przyłączyć się do tej „wewnętrznej rozmowy”, którą potencjalny klient prowadzi aktualnie ze sobą samym.
Idealnie, jeżeli uda Ci się wykorzystać gotowe cytaty z rozmów / ankiet. Dzięki temu klient poczuje, że go rozumiesz.
Nie opisuj produktów, rozwiązuj ludzkie problemy! Ludzie spłukują ogólniki w toalecie… ale z drugiej strony nie dasz rady napisać konkretów bez GENIALNEJ znajomości swojej grupy docelowej! Najprostsza metoda na konkrety? Używaj LICZB. Z liczbami nie da się dyskutować. Są konkretne i mierzalne. Zastanów się, które liczby będą miały największe znaczenie dla Twojego potencjalnego… klienta 😉
Zadanie od copywritera dla copywritera:
Odpowiedz jeszcze raz wyczerpująco na pytania zawarte w tekście. Wykorzystaj wiedzę, którą nagromadziłeś podczas researchu. Jakie konkretne problemy klienta rozwiąże produkt/usługa, o której piszesz? Przygotuj listę “10 powodów, dlaczego warto…”. Postaraj się użyć maksymalnie wielu liczb, które potwierdzą Twoje argumenty.
Ostatnio było o zadawaniu kluczowych pytań i researchu.
W kolejnym kroku stworzymy silne argumenty sprzedażowe. Stanowią one kręgosłup oferty reklamowej, bo copywriting to nie zabawa dla… bezkręgowców lub mięczaków. 😉
Celny argument zawiera w sobie silny powód: “dlaczego”. Jego brak to jeden z kluczowych błędów.
❓ Dlaczego to ogólnie ważne?
❓ Dlaczego ja mam się tym zainteresować?
❓ Dlaczego ta firma?
❓ Dlaczego tak długo mam czekać na dostawę?
❓ Dlaczego tak drogo to kosztuje?
❓ Dlaczego dali mi zniżkę?
❓ Dlaczego mam to zrobić teraz?
Dlaczego… Dlaczego… Dlaczego…
To pytanie pojawia się wielokrotnie w procesie sprzedaży. Rozbij więc obiekcje klienta w drobny mak, znasz go już dobrze, prawda? Przygotuj sobie odpowiedź na każde z powyższych pytań, aby nie tworzyć jej na gorąco.
Jeszcze raz uważnie pomyśl o tym:
- Z czym się aktualnie “szarpie”?
- Czego się boi?
- Czego chce uniknąć?
- Jaka sytuacja byłaby dla niego nie do przyjęcia?
Dowiedz się, za pomocą jakiej korzyści przyłączyć się do tej „wewnętrznej rozmowy”, którą potencjalny klient prowadzi aktualnie ze sobą samym.
Idealnie, jeżeli uda Ci się wykorzystać gotowe cytaty z rozmów / ankiet. Dzięki temu klient poczuje, że go rozumiesz.
Nie opisuj produktów, rozwiązuj ludzkie problemy! Ludzie spłukują ogólniki w toalecie… ale z drugiej strony nie dasz rady napisać konkretów bez GENIALNEJ znajomości swojej grupy docelowej! Najprostsza metoda na konkrety? Używaj LICZB. Z liczbami nie da się dyskutować. Są konkretne i mierzalne. Zastanów się, które liczby będą miały największe znaczenie dla Twojego potencjalnego… klienta 😉
Zadanie od copywritera dla copywritera:
Odpowiedz jeszcze raz wyczerpująco na pytania zawarte w tekście. Wykorzystaj wiedzę, którą nagromadziłeś podczas researchu. Jakie konkretne problemy klienta rozwiąże produkt/usługa, o której piszesz? Przygotuj listę “10 powodów, dlaczego warto…”. Postaraj się użyć maksymalnie wielu liczb, które potwierdzą Twoje argumenty.