https://hook.eu1.make.com/fufmqw1z3fxqf1ncvxsgjrx55l1m76ib

Lekcja tekstowa
Lekcja audio
Zadanie
Dodatkowe informacje
Dodatkowe informacje
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

https://www.facebook.com/groups/750700342120641/

Bez wdrożenia i wykonania tej lekcji cały marketing nie ma sensu

  1. Obejrzyj wideo. Poniżej notatki.
  2. Wyciągnij wnioski.
  3. Zadaj pytanie w komentarzu (ewentualnie).
  4. Oznacz, że lekcja została UKOŃCZONA.

Jak definiujemy personę?

  1. Która płeć dominuje wśród klientów – mężczyźni czy kobiety?
  2. Jaki jest typowy przedział wiekowy klientów dokonujących zakupów?
  3. Skąd pochodzą klienci? Czy odległość od siedziby firmy ma znaczenie?
  4. Jakie cele zawodowe klientów są obecnie istotne?
  5. W jakim kontekście zawodowym się znajdują? Jakie wydarzenia branżowe są dla nich ważne?
  6. Jakie problemy lub wyzwania klientów występują obecnie?
  7. Czy klienci mają określone cele? Jeśli tak, to jakie?
  8. Jakie przeszkody utrudniają osiągnięcie tych celów?
  9. Jakie dotychczasowe próby podjęli, aby rozwiązać te problemy?
  10. Jak klient definiuje wysoką jakość? Na co zwraca uwagę?
  11. Z jakich źródeł czerpią wiedzę o branży? Czy uczą się na bieżąco?
  12. Czy mają doświadczenie w zakupie rozwiązań, które oferujemy, czy jest to dla nich nowość?
  13. W jakie stereotypy branżowe wierzą?
  14. Jakie KPI są wykorzystywane do oceny ich pracy?
  15. Jakie są ich możliwości finansowe na zakup oraz jakie powinny być?
  16. W jakich wydarzeniach branżowych uczestniczą (konferencje, eventy)?

Jakie ma obiekcje? (względem naszej propozycji). Nawet względem najlepszych propozycji na świecie mogą pojawić się zastrzeżenia.

  1. Czy to w ogóle działa? Czy ktoś z tego korzysta?
  2. Czy to u mnie zadziała? / czy to będzie konkretnie dla mnie dobre?
  3. Czy sobie z tym poradzę? Czy nie jestem na to za głupi / nieprzygotowany?
  4. Co mogę tutaj znaleźć, żeby nie kupić? Lepiej / taniej kupię od kogoś innego?
  5. Czy mam teraz na to zasoby? Czas / pieniądze / chęci?
  6. Muszę tu chyba więcej zapłacić niż otrzymam wartości – to jest za drogie, a są alternatywy
  7. To się niczym nie różni od tego co znam / tego co mam teraz
  8. Nie muszę tego robić teraz… chyba mogę poczekać…
Strategiczna tabelka wartości
keyboard_arrow_down
Kurs Copywritingu 2.0
99%
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
No items found.
No items found.
No items found.
No items found.
No items found.
No items found.
No items found.
No items found.
No items found.
No items found.