❌ Najpierw strona www, a później się pomyśli...
To kosztowny błąd, bo byle jaka strona ma byle jakie wyniki. Takie podejście zabija marketing już na starcie. Dlatego stronę internetową trzeba ZBUDOWAĆ Z GŁOWĄ. Tu tak naprawdę chodzi o to, aby otrzymywać więcej zapytań (formularzy, wiadomości, telefonów) bez podnoszenia budżetu. Różnica pomiędzy konwersją na poziomie 0,1%, a 1% oznacza 10-krotny wzrost liczby zgłoszeń.
✔️ Architektura informacji ma znaczenie!
Wiele firm uważa, że strona internetowa to taki kubeł, do którego można wrzucić wszystkie informacje o firmie, jej wizji, produktach, pracownikach i urzeźbić z tego tekst, który sprzeda. Niestety, klient po zderzeniu się z pomnikiem zajebistości - po prostu się znudzi i wyjdzie. Układ trzeba odpowiednio zaplanować, aby pracował 24/7.
🤯 Jak zbudować najlepszą stronę internetową w swojej branży?
Omówię krok po kroku każdy z etapów powstawania strony internetowej. Dowiesz się, na które aspekty trzeba zwrócić uwagę zlecając wykonanie projektu IT. Powiem również, dlaczego strona za 3000 zł nie będzie się do niczego nadawała.
W programie:
➡️ jakie praktyki w budowaniu strony zwiększą jej skuteczność sprzedażową (generowanie zapytań).
➡️ które zmiany pomogły klientom WBIZNES zamienić "martwą stronę" w generator leadów. Jak zmieniają się wyniki sprzedażowe przechodząc z 0,1% do 1% lub 1,5% konwersji.
➡️ czym jest user experience i jak zatrzymać klienta na stronie 2 x dłużej.
➡️ które "niewidzialne" aspekty mają ekstremalnie duży wpływ na konwersję oraz finalną liczbę konwersji. Poznasz narzędzia, jak je zmierzyć i rozwiązania, jak naprawić ewentualne błędy.