Tylko na YouTube, co minutę, przesyłanych jest ponad 500 godzin filmów. Do tego dochodzą treści z Facebooka, Instagrama, TikToka czy LinkedIna. Wniosek jest prosty — content zalewa świat. Dlatego dzisiaj chodzi nie tylko o to, aby tworzyć content, ale przede wszystkim — dobrze go opakować, aby zachęcał widzów do konsumpcji. Poznaj złote strategie tworzenia grafik i miniatur, które klikają się jak szalone.
Czego dowiesz się podczas prelekcji?
✅ Co Ci grozi, jeżeli nie przyłożysz się do projektowania grafik? Według statystyk masz niespełna 2 sekundy na to, aby przykuć uwagę odbiorcy. Możesz zaklinać rzeczywistość, ale fakty są takie, że ludzie oceniają książkę po okładce, a film po miniaturze. Kiedy jest bez wyrazu lub nie wyróżnia się — nie klikną w film. To samo dotyczy grafik reklamowych, bannerów, okładek książek czy plakatów. Czy na pewno nadal chcesz tworzyć content, który rozchodzi się bez echa?
✅ Poznasz trzy bardzo konkretne zasady wywodzące się z psychologi kognitywnej, które pomogą Ci tworzyć duuuuużo lepsze grafiki.
✅ Czym jest zasada iluzorycznej prostoty i w jaki sposób "osłabia" wyniki Twojej pracy? Czy proste, to znaczy skuteczne? To zależy od kilku czynników, które dokładnie omówimy w trakcie prelekcji. Przekonasz się, że czasem jeden drobny element może całkowicie odmienić postrzeganie grafiki lub miniatury. Poza tym dowiesz się, czym jest zasada iluzorycznej prostoty i jakie są konsekwencje kierowania się nią w przypadku tworzeniu klikalnych treści.